Tja, een stuk in je reet kun je daar niet krijgen in die Blauwe Knoop-instelling.quote:
You never knowquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, een stuk in je reet kun je daar niet krijgen in die Blauwe Knoop-instelling.
Moet dat nu weer zo grof je kan ook gewoon de naam noemenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk dat kut schaapje er eens naast zitten...
Ik zeg wat ik vind.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet dat nu weer zo grof je kan ook gewoon de naam noemen
Misschien wil straks ook nog iemand in de hottub alice.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:31 schreef Kissingbird het volgende:
Er mag geen hout meer op van Alice 'want dan ga ik gewoon weg'!
Daar hebben ze personeel voor, maar die verzaken dus weer, naar ik begrijp.quote:
Je kan gewoon normaal een naam noemen toch dan weet iedereen wie je bedoeldquote:
Iedereen weet wie ik bedoel, easy clapquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan gewoon normaal een naam noemen toch dan weet iedereen wie je bedoeld
Een scheefwoner dusquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley verteld dat ze een sociale huurwoning heeft en 550 ( als ik het goed hoorde) in de maand betaald. maar ze verdiende 10 k per maand toch ? kan je zo een woning kopen
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk dat kut schaapje er eens naast zitten...
ja Bart heeft een goede functie bij de bank dacht ik...wel apart dat je met zo een inkomen in een sociale huurwoning blijft wonenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een scheefwoner dusen die man van haar zal ook wel iets verdienen neem ik aan
Misschien schulden of zo niet op papier die 10k en dan krijg je ook geen hypotheekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley verteld dat ze een sociale huurwoning heeft en 550 ( als ik het goed hoorde) in de maand betaald. maar ze verdiende 10 k per maand toch ? kan je zo een woning kopen
zou kunnen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien schulden of zo niet op papier die 10k en dan krijg je ook geen hypotheek
Het zijn niet de enige en het is niet strafbaar. Maar wel jammer dat je zo een huis bezet houdt voor mensen met minder inkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja Bart heeft een goede functie bij de bank dacht ik...wel apart dat je met zo een inkomen in een sociale huurwoning blijft wonen
Denk niet dat Bart dan ingeschreven staat bij haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een scheefwoner dusen die man van haar zal ook wel iets verdienen neem ik aan
Ik ook niet dacht dat hij Ashley bedoeldequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ok, ik kon het uit je bericht niet opmaken, namelijk
Dacht dat ze getrouwd waren?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk niet dat Bart dan ingeschreven staat bij haar
ja idd, het gaat mij meer om het idee dat ik haar niet zo geloof qua de 10 k. beetje aandikken allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet de enige en het is niet strafbaar. Maar wel jammer dat je zo een huis bezet houdt voor mensen met minder inkomen.
Als je er goed woont...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja Bart heeft een goede functie bij de bank dacht ik...wel apart dat je met zo een inkomen in een sociale huurwoning blijft wonen
Hahaha, lol. Snap ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet dacht dat hij Ashley bedoelde
Mag wonen ....mensen met dat inkomen mogen niet in een sociale huurwoning wonen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Zal het huis zijn waar haar kinderen zijn opgegroeidquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja precies. Telemarketing verdient echt niet zoveelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja idd, het gaat mij meer om het idee dat ik haar niet zo geloof qua de 10 k. beetje aandikken allemaal
Hier wonen ook veel scheefwoners. Veel willen best verhuizen naar een kleinere woning, maar dan moet het wel redelijk blijven qua huurverschilquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wel als je er al woonde voor je dat inkomen hadquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag wonen ....mensen met dat inkomen mogen niet in een sociale huurwoning wonen.
Hij bedoeld toch ook Ashley?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet dacht dat hij Ashley bedoelde
quote:
quote:
quote:
landelijk is het nu zo dat huur naar inkomen gaat als je verhuist, recent zelf verhuist uit een veel te groot huis 570 euro naar kleiner en betaal nu ruim 100 euro meer plus hogere energie kosten. Gek verdeeld maar is zo Vandaar dat veel mensen blijven zitten waar ze zitten en ik snap tquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier wonen ook veel scheefwoners. Veel willen best verhuizen naar een kleinere woning, maar dan moet het wel redelijk blijven qua huurverschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Op volgorde zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wist ik niet dat er nog 10 vragen kwamen, weet echt niet wat de bedoeling is per vraag. Moet je nu elk duo die je samen wilt op 1 en 2 zetten?
de vraag staat er toch bovenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wist ik niet dat er nog 10 vragen kwamen, weet echt niet wat de bedoeling is per vraag. Moet je nu elk duo die je samen wilt op 1 en 2 zetten?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Volgende week 'Fan Week' dus ..alle ventilatoren verzamelen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nee Alice bij de laatste 4quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy wel wel met Tom, Ashley Karin, Glen, Dilano en hij zelf in de finale staan
In het donker mogen de mensen met het spelticket 5 sleutels zoeken in een soort van doolhof.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Begrijp dat er een sleutel gezocht moet worden.
Dilano denkt dat als de sleutel niet gevonden wordt hun hem krijgen?
Hoop hetquote:
Zwaarmoedig individu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is nog steeds down of hij is continue down het is geen super gezellig persoon hoor vind ik ( en Saboo is hem al zeker vergeten die heeft hem mooi aan de lijn gehouden)
maar dat hij wat issue's heeft is ding wat zeker is
Ja bewoners die je graag als koppel ziet hoog zetten en die je niet als koppel wil laag zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
klopt. Je kunt via stagiaire@loopstagebijbigbrother.nl je tijd declarerenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt te erg 🙈quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy met de pop op de arm voor het scherm;
hey, ome Ty op de televisie zeg maar hi
hahaha ja hequote:
Ik wou er aan beginnen, maar lijkt een heel gedoe. Misschien heb ik morgen wel zin om ze te sorteren.quote:
En wat hebben ze aan de sleutels?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het donker mogen de mensen met het spelticket 5 sleutels zoeken in een soort van doolhof.
Jimmy doet een act met die pop van kijk mij eens leuk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy lacht tegen de pop en zegt: 'leuk he!'
Tyron heeft nog een sleutel
hij is saai, en staat er nu ook maar een beetje verslagen bij daar. ik snap niet wat hij daar nog doetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is nog steeds down of hij is continue down het is geen super gezellig persoon hoor vind ik ( en Saboo is hem al zeker vergeten die heeft hem mooi aan de lijn gehouden)
maar dat hij wat issue's heeft is ding wat zeker is
Echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel te veel werk die duo vraag van BB. Hij zoekt het maar uit.
Geen idee nog.quote:
die is ook gewoon te langzaam denkt te veel die gozerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano krijgt niet de kans om op die knoppen te drukken.
Man man, wat een gedoe. Hier komen een hoop onzin duo's uit want als mensen zien dat je dat voor elke deelnemer apart moet rangschikken, daar gaat erg veel tijd in zitten. Ik heb 1 gedaan en de rest door geklikt, en ik denk dat ik niet de enige ben....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt. Je kunt via stagiaire@loopstagebijbigbrother.nl je tijd declareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |