Echt te erg 🙈quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy met de pop op de arm voor het scherm;
hey, ome Ty op de televisie zeg maar hi
hahaha ja hequote:
Ik wou er aan beginnen, maar lijkt een heel gedoe. Misschien heb ik morgen wel zin om ze te sorteren.quote:
En wat hebben ze aan de sleutels?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het donker mogen de mensen met het spelticket 5 sleutels zoeken in een soort van doolhof.
Jimmy doet een act met die pop van kijk mij eens leuk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy lacht tegen de pop en zegt: 'leuk he!'
Tyron heeft nog een sleutel
hij is saai, en staat er nu ook maar een beetje verslagen bij daar. ik snap niet wat hij daar nog doetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is nog steeds down of hij is continue down het is geen super gezellig persoon hoor vind ik ( en Saboo is hem al zeker vergeten die heeft hem mooi aan de lijn gehouden)
maar dat hij wat issue's heeft is ding wat zeker is
Echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Veel te veel werk die duo vraag van BB. Hij zoekt het maar uit.
Geen idee nog.quote:
die is ook gewoon te langzaam denkt te veel die gozerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano krijgt niet de kans om op die knoppen te drukken.
Man man, wat een gedoe. Hier komen een hoop onzin duo's uit want als mensen zien dat je dat voor elke deelnemer apart moet rangschikken, daar gaat erg veel tijd in zitten. Ik heb 1 gedaan en de rest door geklikt, en ik denk dat ik niet de enige ben....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt. Je kunt via stagiaire@loopstagebijbigbrother.nl je tijd declareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |