landelijk is het nu zo dat huur naar inkomen gaat als je verhuist, recent zelf verhuist uit een veel te groot huis 570 euro naar kleiner en betaal nu ruim 100 euro meer plus hogere energie kosten. Gek verdeeld maar is zo Vandaar dat veel mensen blijven zitten waar ze zitten en ik snap tquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier wonen ook veel scheefwoners. Veel willen best verhuizen naar een kleinere woning, maar dan moet het wel redelijk blijven qua huurverschil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Op volgorde zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wist ik niet dat er nog 10 vragen kwamen, weet echt niet wat de bedoeling is per vraag. Moet je nu elk duo die je samen wilt op 1 en 2 zetten?
de vraag staat er toch bovenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Toen wist ik niet dat er nog 10 vragen kwamen, weet echt niet wat de bedoeling is per vraag. Moet je nu elk duo die je samen wilt op 1 en 2 zetten?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Volgende week 'Fan Week' dus ..alle ventilatoren verzamelen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Nee Alice bij de laatste 4quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Jimmy wel wel met Tom, Ashley Karin, Glen, Dilano en hij zelf in de finale staan
In het donker mogen de mensen met het spelticket 5 sleutels zoeken in een soort van doolhof.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Begrijp dat er een sleutel gezocht moet worden.
Dilano denkt dat als de sleutel niet gevonden wordt hun hem krijgen?
quote:
Hoop hetquote:
Zwaarmoedig individu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano is nog steeds down of hij is continue down het is geen super gezellig persoon hoor vind ik ( en Saboo is hem al zeker vergeten die heeft hem mooi aan de lijn gehouden)
maar dat hij wat issue's heeft is ding wat zeker is
Ja bewoners die je graag als koppel ziet hoog zetten en die je niet als koppel wil laag zetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
klopt. Je kunt via stagiaire@loopstagebijbigbrother.nl je tijd declarerenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |