En bang om iets te ondernemen of mening te geven. Praat ook slecht en foutief Nederlands.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef KangaP het volgende:
[..]
En Danny wederom , als de kleinburgelijk dorpsfiguur met zijn handen in zijn zakken .
Maar echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:22 schreef mazaru het volgende:
Je kan vandaag beter de radio aanzetten in plaats van de streams. Dan heb je in ieder geval betere muziek
Dilano zei zet me er maar op, denkt nu ineens dat hij sterk staat?! Hij wil Ash en Ka en Ra eruit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
ben de Dyllie Jimmy promotie tour ook wel ietwat beu
Dat zeg ik..hij lijkt!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nou dat kan ook wel wat minder toch?
Waarom nou gelijk zeggen dat iemand een beperking heeft en een debiel lijkt
naast Alice?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk dat kut schaapje er eens naast zitten...
Voor zover ik weet is er nog niemand aan een voedselvergiftiging overleden daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteravond zat Tyron ook op het aanrecht met zijn blote voeten aan zijn nagels te plukken![]()
Echt een stelletje vetsjaken daar
Ik snap het ook niet zo goed. Iedereen heeft toch kunnen zien welk vies spelletje ze beide spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
ben de Dyllie Jimmy promotie tour ook wel ietwat beu
was best veel hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Cupfighter het volgende:
De Instagram opdracht inmiddels ook afgerond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |