Ik denk dat Ashley heel erg overdrijft wat betreft haar inkomen.. zoals ze daar ook met alles doet. Neem haar maar met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das waar., Maar als hij zeg voor tien jaar terug al een goede baan had bij de bank en zij nog niet die 10k verdiende maar gewoon een betaalde baan, hadden ze met twee lonen denk ik niet in aanmerking gekomen.
Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Beiden kinderen zijn niet van haar huidige vriend Bart.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
En volgens mij wonen ze ook niet samen, op haar FB staan allemaal berichten met teksten waarop je kan opmaken dat de kinderen de ene keer bij hem zijn en de andere keer bij de ander, of Bart moet niet de vader zijn van de oudste, dan kunnen die berichten kloppen.
En Danny wederom , als de kleinburgelijk dorpsfiguur met zijn handen in zijn zakken .quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:09 schreef Jockari het volgende:
Proper met de kont op het aanrecht
[ afbeelding ]
Zoals ze alles aandikt, maakt niet uit wat, alles kan ze beter, heeft ze beter, is ze beter enz enz.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja idd, het gaat mij meer om het idee dat ik haar niet zo geloof qua de 10 k. beetje aandikken allemaal
Nou nou dat kan ook wel wat minder toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:50 schreef yvondenise het volgende:
Heeft er wel eens iemand met een beperking BB gewonnen? Of zou Jimmy de eerste zijn..hij lijkt echt een debiel zo met zijn popje.
Bart is niet de vader van de oudste en of hij wel de vader van de jongste is durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
En volgens mij wonen ze ook niet samen, op haar FB staan allemaal berichten met teksten waarop je kan opmaken dat de kinderen de ene keer bij hem zijn en de andere keer bij de ander, of Bart moet niet de vader zijn van de oudste, dan kunnen die berichten kloppen.
En bang om iets te ondernemen of mening te geven. Praat ook slecht en foutief Nederlands.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:19 schreef KangaP het volgende:
[..]
En Danny wederom , als de kleinburgelijk dorpsfiguur met zijn handen in zijn zakken .
Maar echt hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:22 schreef mazaru het volgende:
Je kan vandaag beter de radio aanzetten in plaats van de streams. Dan heb je in ieder geval betere muziek
Dilano zei zet me er maar op, denkt nu ineens dat hij sterk staat?! Hij wil Ash en Ka en Ra eruit.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
ben de Dyllie Jimmy promotie tour ook wel ietwat beu
Dat zeg ik..hij lijkt!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nou dat kan ook wel wat minder toch?
Waarom nou gelijk zeggen dat iemand een beperking heeft en een debiel lijkt
naast Alice?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kijk dat kut schaapje er eens naast zitten...
Voor zover ik weet is er nog niemand aan een voedselvergiftiging overleden daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteravond zat Tyron ook op het aanrecht met zijn blote voeten aan zijn nagels te plukken![]()
Echt een stelletje vetsjaken daar
Ik snap het ook niet zo goed. Iedereen heeft toch kunnen zien welk vies spelletje ze beide spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:24 schreef greysbones het volgende:
ben de Dyllie Jimmy promotie tour ook wel ietwat beu
was best veel hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:36 schreef Cupfighter het volgende:
De Instagram opdracht inmiddels ook afgerond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |