quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je d'n Danny al lopen daar met een emmertje pannenkoekenbeslag

[..]

Ze hebben daar ook geen moer te doen, geef die gasten voor mijn part monopoly ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy is het een beetje zat geloof ik...

Ik krijg een beetje Twilight-vibesquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef marky het volgende:
De setting met die piano waar de lijkbleke Dilano op aan het spelen is is wel wat eng. Hij mist zijn dracula pak.

[..]

imago damage controlquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
Dilano op die piano!Hiermee scoort ie punten bij mij

Wel leuk, ze waren gisteren zo blij dat ze een secret mission hadden. De voorpret was leuker denk ik dan daar te zitten, ze vervelen zich volgens mij de pleuris.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy loopt de tuin in en kijkt wat sippig

Zie het ook meer als een straf dan beloning om met z'n tweeën een lange tijd daar te moeten zitten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook geen moer te doen, geef die gasten voor mijn part monopoly ofzo

Dilano vermaakt zich welquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook geen moer te doen, geef die gasten voor mijn part monopoly ofzo

Ja precies.. is toch niet te doen..Ik zou het daar nog geen 2 uur volhouden...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
[..]

Ik doe hem ditquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:53 schreef Ireth het volgende:
Dilano op die piano!Hiermee scoort ie punten bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. na😉

staat ook een hele pot van hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:51 schreef rinardo het volgende:
Vind deze ook geweldig
[ link | afbeelding ]

Die had bij mij in de tuin terecht gekomen...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:58 schreef GayGuy het volgende:
Die pop moet bij mij niet afgaan, in de nacht. Want dan trek hem hem snel uit elkaar🤣🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |