Volgens mij kwam Alice het zelf vragen, hoe te bereiden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:52 schreef Frummelie het volgende:
Die gasten lekker orders geven hoe de aardappels bereidt moeten worden..
Dat deden ze vroeger. Zijn ze eerder gaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:41 schreef mazaru het volgende:
Kruisjes in de spruitjes maken????? Is dat Belgisch? Ik heb nog nooit een kruisje in een spruitje gemaakt en het lijkt me ook een ellendig werkje. Doe het lekker zelf zou ik zeggen
Maar niet even helpen tillenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Alice het zelf vragen, hoe te bereiden.
Met wat melk erbij scheelt het ook met de stank met kokenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben 56, maak altijd het eten hier, we eten zeker 3 x in de maand spruitjes maar nog nooit kruisjes gemaakt , en gewoon na 15 min gaar, ik doe wel half melk/water koken , dan hebben de darmen minder last (was een tip van mn oma)
Ah, dat melk en water koken werd bij ons gedaan bij de bloemkool....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik ben 56, maak altijd het eten hier, we eten zeker 3 x in de maand spruitjes maar nog nooit kruisjes gemaakt , en gewoon na 15 min gaar, ik doe wel half melk/water koken , dan hebben de darmen minder last (was een tip van mn oma)
Ja was ook zo... ik moest gewoon lachen, de een wilde het zo en de andere wilde het zus...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Alice het zelf vragen, hoe te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |