hij zat er niet in hoor was bij het vuur bezigquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:10 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen verbrandt Glenn zijn kont in de hottub
Denk dat het eerder andersom is. De Queen valt zwaar door de mand met haar grote waffel..wieberonnnnnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Goed dat Glenn AF is bij Ash, deze halve dooie is niets waard in haar team. Hupsakee, wieberonnnn!
Oh ik dacht dat het water in de hottub te warm wasquote:
Glenn zit geen kwaad bij. Dat gaan de mensen thuis niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat het eerder andersom is. De Queen valt zwaar door de mand met haar grote waffel..wieberonnnnn
Ashley in totale verval.....puisten , strohaar die ze zelf niet meer uit elkaar kan halen en een kwaaie kop of overdreven lacherig.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat het eerder andersom is. De Queen valt zwaar door de mand met haar grote waffel..wieberonnnnn
Nee maar ze schijnt elke keer achter zijn gat om te praten zei hij. En vorige week al dat hij egoïstisch was om niet te ruilen met Danny. Ben benieuwd wat jimmy gaat doen want tom was vanmorgen ook niet echt te spreken over ashley en wat ze allemaal doet.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:12 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn zit geen kwaad bij. Dat gaan de mensen thuis niet leuk vinden.
ik lach me doodquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:12 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn zit geen kwaad bij. Dat gaan de mensen thuis niet leuk vinden.
Zou het meest volwassen gedrag zijn vind ik. Maar vergeten doet Glenn dit echt niet meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:13 schreef mazaru het volgende:
afijn iedereen straks over de rooie als Glenn en Ashley weer gewoon samen kunnen lachen
Nee, Ashley ook niet. Ze zijn niet dementquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou het meest volwassen gedrag zijn vind ik. Maar vergeten doet Glenn dit echt niet meer.
is nog helemaal niet bijgelegd hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik lach me dood![]()
die BB nieuws website postte begin vd middag een berichtje over de ruzie.
Al die fans van Ashley boos op die site dat ze dat nu nog posten.
"Het is allang bijgelegd"![]()
"Ze zijn allang weer verder, waarom posten jullie dit"![]()
![]()
Maar dag in dag uit word nog elk verkeerde blik van weken terug richting Ashley veroordeeld en die mensen deelnemers moeten nog steeds naar huis
Het is bijna sneu.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik lach me dood![]()
die BB nieuws website postte begin vd middag een berichtje over de ruzie.
Al die fans van Ashley boos op die site dat ze dat nu nog posten.
"Het is allang bijgelegd"![]()
"Ze zijn allang weer verder, waarom posten jullie dit"![]()
![]()
Maar dag in dag uit word nog elk verkeerde blik van weken terug richting Ashley veroordeeld en die mensen deelnemers moeten nog steeds naar huis
4 real. Niet te doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Je wordt toch god-gallisch van al die streamlocks!!!!![]()
![]()
Tom en Danny vroegen hem om er toch in te komen net als in week 1. Er is gewoon een goede sfeer onder de mannen deze week.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice vroeg net aan Ty of hij de hottub nog in ging toen zei hij nee, en waar zit Ty nu juist in de hottub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |