Ja niet normaalquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dilano? lijkt wel of hij bijna zit te janken
Vreselijk figuur is het, baal er nog steeds van dat Jimmy hem gesaved heeft vorige weekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dilano? lijkt wel of hij bijna zit te janken
Totaal niet. De ogen zijn ook niet hetzelfde. Jimmy heeft er een Jimmy Dracula van gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt er niet echt op, hij is niet wit geschilderd
Hoe dan ook hebben die een klikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:23 schreef kiki2024 het volgende:
Ty en alice zouden wel een leuk koppeltje zijn
Lekker man!quote:
Kunst, ze doet hele dagen niet anders.quote:
Hij had eerst heel wit gezicht maar dat wou hij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Totaal niet. De ogen zijn ook niet hetzelfde. Jimmy heeft er een Jimmy Dracula van gemaakt.
Alice begint nu eindelijk haar draai te vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Alice solliciteert nu echt een nominatie, met dat overnemen van het woord "sjoe"
Ze snappen de opdracht niet zo geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij had eerst heel wit gezicht maar dat wou hij niet
Boft zij even dat je daar het huis moet verlaten via een draaideur.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:30 schreef marky het volgende:
[..]
Alice begint nu eindelijk haar draai te vinden.
Dylano is gewoon een vreselijke zeurquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze snappen de opdracht niet zo geloof ik
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me meer aan Mad Max denken. Zo'n ruigridder met zijn slaafje
ja kijken of hij het beter kanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
Jemig wat een zeiksnor. Ik zou het hem lekker zelf laten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |