Dat was meer omdat er geen andere optie was. Jolien zat bij toeval in de finale. Jason zat teveel met Chiara in zijn hoofd en was te gierig.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
De winnaar van verleden jaar was toch niet anders.....of is hij de laatste maanden gaan opleven??
Nee tom maar ze dacht dat het Alice was. Later bood ze haar sorry aan bij Alice die daarop reageerde ik snapte je al niet of zoquote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
Hoe zat het nou met die fittie tussen Tom en Ash over een potlood? Dat bleek iemand anders toch gedaan te hebben??
Dat vind ik echt knap hoor. Stoppen met roken is sowieso al lastig en helemaal als je het niet vanuit jezelf doet maar omdat het moet.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja had nog ff ge-edit. Zijn gestopt vanwege BB deelname allebei dacht ik ja. Jimmy sowieso, Tom volgens mij ook ivm BB.
Is heel simpel daar lijkt me. Je mag niet bij hebben en kan het niet bestellen. Dus je komt ook niet in de verleiding.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik echt knap hoor. Stoppen met roken is sowieso al lastig en helemaal als je het niet vanuit jezelf doet maar omdat het moet.
Ah zo zat het. Thanks!quote:Op maandag 4 maart 2024 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee tom maar ze dacht dat het Alice was. Later bood ze haar sorry aan bij Alice die daarop reageerde ik snapte je al niet of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De beste manier. Dan kom je niet in de verleiding.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik echt knap hoor. Stoppen met roken is sowieso al lastig en helemaal als je het niet vanuit jezelf doet maar omdat het moet.
Jason zat maar even met Chiara in z’n hoofd. En gierig, das nog steeds een opvatting. Ik vond de anderen vooral barsten van de groepsdruk en dingen willen eisen waar zij geen recht op hadden. Waren zijn coins ;p Was imo de gedoodverfde winnaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was meer omdat er geen andere optie was. Jolien zat bij toeval in de finale. Jason zat teveel met Chiara in zijn hoofd en was te gierig.
Ze zullen ook wel pleisters hebben gekregen denk ik. Maar je hoort ze er ook niet over pratenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Is heel simpel daar lijkt me. Je mag niet bij hebben en kan het niet bestellen. Dus je komt ook niet in de verleiding.
Nou ja,zo knap is het nu ook weer niet. Ze kunnen niet ff pakkie peuken halenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is inderdaad knap. Ik rook zelf ook, al is het niet zoveel, 1 a 2 per dag. Maar moet eerlijk zeggen dat voor mij zoiets juist een zegen zou zijn. Wil eigenlijk graag stoppen omdat ik weet dat het belachelijk is. Als het dan gewoon ineens niet meer kan, zou m’n eigen struggle ermee weghalen ;p Soms is het handig als iets voor je bepaald wordtquote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jason zat maar even met Chiara in z’n hoofd. En gierig, das nog steeds een opvatting. Ik vond de anderen vooral barsten van de groepsdruk en dingen willen eisen waar zij geen recht op hadden. Waren zijn coins ;p Was imo de gedoodverfde winnaar.
Dat weet ik niet hoor. Misschien is het makkelijker stoppen, maar ik vraag me af of ze gestopt blijven als ze uit het huis komen. En ben je gestopt omdat je dat zelf wil dan sta je er veel meer achter.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De beste manier. Dan kom je niet in de verleiding.
Dies tijdelijk gestopt, heeft al gezegd direct weer te gaan roken zodra hij er uit is.quote:
Danny gaat dezelfde dag weer roken zei hijquote:Op maandag 4 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Misschien is het makkelijker stoppen, maar ik vraag me af of ze gestopt blijven als ze uit het huis komen. En ben je gestopt omdat je dat zelf wil dan sta je er veel meer achter.
Terecht.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ligt duidelijk even op het hakblok bij de heren
Tom wil graag stoppen. Lukte hem zelf niet buiten het huis. HIj wilde gezonder leven en het ook voor zijn kind doen. Hij rookt al lang.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Misschien is het makkelijker stoppen, maar ik vraag me af of ze gestopt blijven als ze uit het huis komen. En ben je gestopt omdat je dat zelf wil dan sta je er veel meer achter.
Hangt er idd van af. Als je het doet omdat het moet dan is het moeilijk en kan het zijn dat je 5 min na je exit die sigaret waarnaar je smachtte staat te paffen. Als je eigenlijk al wilde stoppen of iig bewust bent dat dat slimmer is en waarvoor je dat doet, maar nooit echt lukte dan is het een zegen en dé kans.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Muesli drama?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
er worden adres gegevens van Ash online gegooid om dat muesli drama
jeetje wat triest
Idioten zegquote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
er worden adres gegevens van Ash online gegooid om dat muesli drama
jeetje wat triest
social media waar geen ideequote:Op maandag 4 maart 2024 21:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Muesli drama?
Maar wtf erg triest ja.. Twitter zeker weer?
Maarja tot je haar dan tegen komtquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja 25 is ook een mooie leeftijd daarvoor
niet zo heel gek
zijn ideeen over een relatie daarentegen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |