mwahhhquote:Op maandag 4 maart 2024 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ligt duidelijk even op het hakblok bij de heren
Oh nee?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Den Danny ligt er maar weer een beetje bij. Zelden zo'n nutteloos figuur gezien in een RLS.
Hij vertelde wel dat ashley ook tegen hem van alles had gezegd over iemand dingen niet gunnenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:58 schreef mazaru het volgende:
Het mooie van Glenn is dat hij nooit meegaat in dat gelul over anderen
Ja ik kijk echt nog liever naar Randy.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
de douche van ash kan kouder
das toch niet goed voor uw buizen (ro)
die heeft soms ook alleen een kanarie in dr hoofdquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 4 maart 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
weten ze wel dat de gemiddelde temp in NL niet eens echt koud is wat uit de kraan komt
Oke, speciaal voor jou. Een Rocking Randy die niet helemaal plat ligtquote:Op maandag 4 maart 2024 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kijk echt nog liever naar Randy.
ik had 7 graden in mijn hoofdquote:
ja man broquote:Op maandag 4 maart 2024 21:03 schreef engine het volgende:
Dan Danny is een rat die zich zo lang mogelijk probeert te handhaven. Randy zie ik nog wel eens wat lol hebben en als hij naar huis moet is het ook prima.
*mompelt wat onverstaanbaarsquote:
Vast niet, het niveau ligt niet zo hoog dit jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
zijn ze er al achter dat die dingen waarschijnlijk bewegings melders hebben ??
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vast niet, het niveau ligt niet zo hoog dit jaar
nou ja 25 is ook een mooie leeftijd daarvoorquote:Op maandag 4 maart 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely aan dilano: heb jij in het buitenleven iemand waar je mee scharrelt
Dilano: nee afgelopen tijd niet maar niks voor mij
Ashely: nee? jij bent meer van de vaste relatie
Dilano : wil een toekomst opbouwen met iemand
Karen: je kunt toch ook plezier maken ?
Dilano: maar dat wil ik niet te veel doen, meer vaste relatie.
Àh hij heeft het dichtbij zichzelf blijven zelf al uitgevonden,.....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano heeft zich op zichzelf gefocust de laatste 1.5 jaar zodat hij een goede stabiele relatie kan aangaan
Door Saboquote:Op maandag 4 maart 2024 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Àh hij heeft het dichtbij zichzelf blijven zelf al uitgevonden,.....
Dilano is alleen maar met Dilano bezigquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano heeft zich op zichzelf gefocust de laatste 1.5 jaar zodat hij een goede stabiele relatie kan aangaan
De winnaar van verleden jaar was toch niet anders.....of is hij de laatste maanden gaan opleven??quote:Op maandag 4 maart 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Den Danny ligt er maar weer een beetje bij. Zelden zo'n nutteloos figuur gezien in een RLS.
Slim, kunnen veel mensen wat van leren.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy en Tom rookten en zijn gestopt voor BB.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef mazaru het volgende:
Ze roken daar geen van allen, of mogen ze daar niet roken en moeten ze verplicht afkicken?
Ze zijn daar gestopt?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jimmy en Tom rookten en zijn gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |