mwahhhquote:Op maandag 4 maart 2024 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ligt duidelijk even op het hakblok bij de heren
Oh nee?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Den Danny ligt er maar weer een beetje bij. Zelden zo'n nutteloos figuur gezien in een RLS.
Hij vertelde wel dat ashley ook tegen hem van alles had gezegd over iemand dingen niet gunnenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:58 schreef mazaru het volgende:
Het mooie van Glenn is dat hij nooit meegaat in dat gelul over anderen
Ja ik kijk echt nog liever naar Randy.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:01 schreef greysbones het volgende:
de douche van ash kan kouder
das toch niet goed voor uw buizen (ro)
die heeft soms ook alleen een kanarie in dr hoofdquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 4 maart 2024 21:02 schreef greysbones het volgende:
weten ze wel dat de gemiddelde temp in NL niet eens echt koud is wat uit de kraan komt
Oke, speciaal voor jou. Een Rocking Randy die niet helemaal plat ligtquote:Op maandag 4 maart 2024 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kijk echt nog liever naar Randy.
ik had 7 graden in mijn hoofdquote:
ja man broquote:Op maandag 4 maart 2024 21:03 schreef engine het volgende:
Dan Danny is een rat die zich zo lang mogelijk probeert te handhaven. Randy zie ik nog wel eens wat lol hebben en als hij naar huis moet is het ook prima.
*mompelt wat onverstaanbaarsquote:
Vast niet, het niveau ligt niet zo hoog dit jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
zijn ze er al achter dat die dingen waarschijnlijk bewegings melders hebben ??
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vast niet, het niveau ligt niet zo hoog dit jaar
nou ja 25 is ook een mooie leeftijd daarvoorquote:Op maandag 4 maart 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely aan dilano: heb jij in het buitenleven iemand waar je mee scharrelt
Dilano: nee afgelopen tijd niet maar niks voor mij
Ashely: nee? jij bent meer van de vaste relatie
Dilano : wil een toekomst opbouwen met iemand
Karen: je kunt toch ook plezier maken ?
Dilano: maar dat wil ik niet te veel doen, meer vaste relatie.
Àh hij heeft het dichtbij zichzelf blijven zelf al uitgevonden,.....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano heeft zich op zichzelf gefocust de laatste 1.5 jaar zodat hij een goede stabiele relatie kan aangaan
Door Saboquote:Op maandag 4 maart 2024 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Àh hij heeft het dichtbij zichzelf blijven zelf al uitgevonden,.....
Dilano is alleen maar met Dilano bezigquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano heeft zich op zichzelf gefocust de laatste 1.5 jaar zodat hij een goede stabiele relatie kan aangaan
De winnaar van verleden jaar was toch niet anders.....of is hij de laatste maanden gaan opleven??quote:Op maandag 4 maart 2024 20:59 schreef engine het volgende:
Den Danny ligt er maar weer een beetje bij. Zelden zo'n nutteloos figuur gezien in een RLS.
Slim, kunnen veel mensen wat van leren.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy en Tom rookten en zijn gestopt voor BB.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef mazaru het volgende:
Ze roken daar geen van allen, of mogen ze daar niet roken en moeten ze verplicht afkicken?
Ze zijn daar gestopt?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jimmy en Tom rookten en zijn gestopt.
Ja had nog ff ge-edit. Zijn gestopt vanwege BB deelname allebei dacht ik ja. Jimmy sowieso, Tom volgens mij ook ivm BB.quote:
Dat was meer omdat er geen andere optie was. Jolien zat bij toeval in de finale. Jason zat teveel met Chiara in zijn hoofd en was te gierig.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
De winnaar van verleden jaar was toch niet anders.....of is hij de laatste maanden gaan opleven??
Nee tom maar ze dacht dat het Alice was. Later bood ze haar sorry aan bij Alice die daarop reageerde ik snapte je al niet of zoquote:Op maandag 4 maart 2024 21:14 schreef Ireth het volgende:
Hoe zat het nou met die fittie tussen Tom en Ash over een potlood? Dat bleek iemand anders toch gedaan te hebben??
Dat vind ik echt knap hoor. Stoppen met roken is sowieso al lastig en helemaal als je het niet vanuit jezelf doet maar omdat het moet.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja had nog ff ge-edit. Zijn gestopt vanwege BB deelname allebei dacht ik ja. Jimmy sowieso, Tom volgens mij ook ivm BB.
Is heel simpel daar lijkt me. Je mag niet bij hebben en kan het niet bestellen. Dus je komt ook niet in de verleiding.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik echt knap hoor. Stoppen met roken is sowieso al lastig en helemaal als je het niet vanuit jezelf doet maar omdat het moet.
Ah zo zat het. Thanks!quote:Op maandag 4 maart 2024 21:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee tom maar ze dacht dat het Alice was. Later bood ze haar sorry aan bij Alice die daarop reageerde ik snapte je al niet of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
De beste manier. Dan kom je niet in de verleiding.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik echt knap hoor. Stoppen met roken is sowieso al lastig en helemaal als je het niet vanuit jezelf doet maar omdat het moet.
Jason zat maar even met Chiara in z’n hoofd. En gierig, das nog steeds een opvatting. Ik vond de anderen vooral barsten van de groepsdruk en dingen willen eisen waar zij geen recht op hadden. Waren zijn coins ;p Was imo de gedoodverfde winnaar.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was meer omdat er geen andere optie was. Jolien zat bij toeval in de finale. Jason zat teveel met Chiara in zijn hoofd en was te gierig.
Ze zullen ook wel pleisters hebben gekregen denk ik. Maar je hoort ze er ook niet over pratenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Is heel simpel daar lijkt me. Je mag niet bij hebben en kan het niet bestellen. Dus je komt ook niet in de verleiding.
Nou ja,zo knap is het nu ook weer niet. Ze kunnen niet ff pakkie peuken halenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is inderdaad knap. Ik rook zelf ook, al is het niet zoveel, 1 a 2 per dag. Maar moet eerlijk zeggen dat voor mij zoiets juist een zegen zou zijn. Wil eigenlijk graag stoppen omdat ik weet dat het belachelijk is. Als het dan gewoon ineens niet meer kan, zou m’n eigen struggle ermee weghalen ;p Soms is het handig als iets voor je bepaald wordtquote:Op maandag 4 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jason zat maar even met Chiara in z’n hoofd. En gierig, das nog steeds een opvatting. Ik vond de anderen vooral barsten van de groepsdruk en dingen willen eisen waar zij geen recht op hadden. Waren zijn coins ;p Was imo de gedoodverfde winnaar.
Dat weet ik niet hoor. Misschien is het makkelijker stoppen, maar ik vraag me af of ze gestopt blijven als ze uit het huis komen. En ben je gestopt omdat je dat zelf wil dan sta je er veel meer achter.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De beste manier. Dan kom je niet in de verleiding.
Dies tijdelijk gestopt, heeft al gezegd direct weer te gaan roken zodra hij er uit is.quote:
Danny gaat dezelfde dag weer roken zei hijquote:Op maandag 4 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Misschien is het makkelijker stoppen, maar ik vraag me af of ze gestopt blijven als ze uit het huis komen. En ben je gestopt omdat je dat zelf wil dan sta je er veel meer achter.
Terecht.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ligt duidelijk even op het hakblok bij de heren
Tom wil graag stoppen. Lukte hem zelf niet buiten het huis. HIj wilde gezonder leven en het ook voor zijn kind doen. Hij rookt al lang.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Misschien is het makkelijker stoppen, maar ik vraag me af of ze gestopt blijven als ze uit het huis komen. En ben je gestopt omdat je dat zelf wil dan sta je er veel meer achter.
Hangt er idd van af. Als je het doet omdat het moet dan is het moeilijk en kan het zijn dat je 5 min na je exit die sigaret waarnaar je smachtte staat te paffen. Als je eigenlijk al wilde stoppen of iig bewust bent dat dat slimmer is en waarvoor je dat doet, maar nooit echt lukte dan is het een zegen en dé kans.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Muesli drama?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
er worden adres gegevens van Ash online gegooid om dat muesli drama
jeetje wat triest
Idioten zegquote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
jeetje wat triest
social media waar geen ideequote:Op maandag 4 maart 2024 21:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Muesli drama?
Maar wtf erg triest ja.. Twitter zeker weer?
Maarja tot je haar dan tegen komtquote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja 25 is ook een mooie leeftijd daarvoor
niet zo heel gek
zijn ideeen over een relatie daarentegen wel
14maanden geleden gestopt zo van de ene dag op de andere zonder hulpmiddelen....Maar het werd bepaald erop of eronder.....Had nooit gedacht dat ik het kon heel veel en al meer dan 55jaar gerookt.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is inderdaad knap. Ik rook zelf ook, al is het niet zoveel, 1 a 2 per dag. Maar moet eerlijk zeggen dat voor mij zoiets juist een zegen zou zijn. Wil eigenlijk graag stoppen omdat ik weet dat het belachelijk is. Als het dan gewoon ineens niet meer kan, zou m’n eigen struggle ermee weghalen ;p Soms is het handig als iets voor je bepaald wordt
laagquote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
jeetje wat triest
bah, wat triest.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
jeetje wat triest
Dat zijn nou echt de schuimpjes die dat doen.. echt te triest voor woordenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
wauw
jeetje wat triest
Netjes! Zeker na zoveel jaarquote:Op maandag 4 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
14maanden geleden gestopt zo van de ene dag op de andere zonder hulpmiddelen....Maar het werd bepaald erop of eronder.....Had nooit gedacht dat ik het kon heel veel en al meer dan 55jaar gerookt.
Ook de jongens Tom en Randy werd het bepaalt anders konden ze niet mee doen.....
Sorry dat dacht ik maar het is Danny lees ik hier.....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Netjes! Zeker na zoveel jaarSterkkkk
![]()
Ik ook periodes gestopt maar toch weer begonnen. Al is het dus weinig. Maar goed het blijft roken en domKomt wel, heeft ook met wat stressdingen te maken waardoor ik dat nog even gedoog bij mezelf. Choose your battles 😅
Randy ook ja? Dacht alleen Tom en Jimmy.
en Dannyquote:Op maandag 4 maart 2024 21:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
![]()
Ik ook periodes gestopt maar toch weer begonnen. Al is het dus weinig. Maar goed het blijft roken en domKomt wel, heeft ook met wat stressdingen te maken waardoor ik dat nog even gedoog bij mezelf. Choose your battles 😅
Er zijn er wel voor minder digitaal afgemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:31 schreef Verida het volgende:
[..]
bah, wat triest.
en wat is er nu helemaal gebeurd, ze hebben een paar handjes muesli in een potje achterover gedrukt. Niet te geloven dat daar zo over tekeer wordt gegaan.
De aanhouder wint.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
![]()
En der lippen en der borstenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:38 schreef lojanda het volgende:
Ashley zegt tegen Tom dat hij die tattoo eraf moet halen want ziet er niet uit. Neppen dan nep zegt ze![]()
![]()
Gogh, zou ze denken dat die dooie rat op haar hoofd wel echt lijkt?
zoveel meer heeft ze niet bij zichquote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef engine het volgende:
Alice heeft sinds 4 uur vanmiddag (sinds toen kijk ik) in de die sportkleding gelopen. Bijzonder dat mensen in een RLS niet meer bedenken gewone kleding aan te trekken.
Ja prima kan niet wachten op Pasenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:41 schreef lojanda het volgende:
Nou het is wel weer een geweldige Halloween party
Volgens mij traint ze alleen maar billenquote:
En dan heeft ze ook meerdere keren gezegd dat ze niet te dicht in haar buurt moeten komen want ze stinkt naar zweetquote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef engine het volgende:
Alice heeft sinds 4 uur vanmiddag (sinds toen kijk ik) in de die sportkleding gelopen. Bijzonder dat mensen in een RLS niet meer bedenken gewone kleding aan te trekken.
‘Ken’ genoeg van die sportschoolmeiden die 80% van de tijd buiten de sportschool in dit soort pakjes lopen te paraderen, heeft niks met RLS te maken denk ik?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef engine het volgende:
Ja dat wordt ook vast geweldigquote:
Goed van je, chapeau!quote:Op maandag 4 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
14maanden geleden gestopt zo van de ene dag op de andere zonder hulpmiddelen....Maar het werd bepaald erop of eronder.....Had nooit gedacht dat ik het kon heel veel en al meer dan 55jaar gerookt.
Ook de jongens Tom en Randy werd het bepaalt anders konden ze niet mee doen.....
Waarom zouden ze dat doen? Ze bakken het altijd in de oven en dat gaat een stuk makkelijker lijkt mij..quote:Op maandag 4 maart 2024 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gaan ze denk ik het brood in bakken
Wilde ze graag doenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Ze bakken het altijd in de oven en dat gaat een stuk makkelijker lijkt mij..
Ahh oké..quote:Op maandag 4 maart 2024 21:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze willen een gezellig "kampvuur" om zo de andere bewoners naar buiten te lokken.
En dan kunnen hun verdwijnen voor hun secret mission
Dat is fijn...moet eerlijk zijn ik vind het nog steeds heerlijk en weet dat ik absoluut geen haaltje van een ander moet nemen,,,,heb geen moeite als ik naast andere zit die roken....maar kan het ook niet vies vinden....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed van je, chapeau!![]()
Ik ben nu 5 jaar van de peuken en morfine af, cold turkey ook net als jou zonder hulp of hulpmiddelen
nog geen dag behoeft gehad aan 'n peuk (had ik het maar eerder gedaan)
Dat stemmetje erbij is nog veel erger.....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:54 schreef lojanda het volgende:
Dat rijmt toch ook niet.. Ashley altijd met haar grote waffel en dan in bed liggen aan zo’n tut doekje liggen friemelen..
De pest is dat ie zichzelf een keer tegenkomt als hij zo dicht bij zichzelf blijftquote:Op maandag 4 maart 2024 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Àh hij heeft het dichtbij zichzelf blijven zelf al uitgevonden,.....
Bedoeling van Jimmy en Dilano is om iedereen naar buiten te lokken om dan rond het "kampvuur" te weerwolven en/of griezelverhalen te vertellen. Lekker Halloweenen...quote:Op maandag 4 maart 2024 22:03 schreef engine het volgende:
Gaan ze nog pizza bakken zo?
[ afbeelding ]
Moet je wel die pannenkoek OP je hoofd dragen😁quote:Op maandag 4 maart 2024 22:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Geef mij maar Sint Maarten of Sint Pannenkoek
BB heeft niet gezegd hoe of wanneer ze vanavond/vannacht moeten wegsluipen.quote:
Maar moet om 12 uur,, toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
BB heeft niet gezegd hoe of wanneer ze vanavond/vannacht moeten wegsluipen.
Zelf zouden ze het het leukst vinden als ze het kunnen flikken als er nog andere bewoners wakker zijn. Wachten tot iedereen slaap, is niet erg leuk of spannend.
Dus 1e idee was om iedereen naar buiten te lokken - dat is al mislukt.
Volgende plan is om te wachten tot er enkel in de cocoon nog mensen zitten - mensen in de leefruimte/woonkamer is te gevaarlijk
Beide links onder volgens mij? Links ty, rechts randy?quote:
Dat heb ik alleszins niet gehoord, maar ik heb niet de hele dag gekeken.quote:
Je mag ook niks meer als man, dat is stoeienquote:Op maandag 4 maart 2024 22:56 schreef Snoozey het volgende:
voor hetzelfde geld krijg karen zo hele schaafwonden met dat gesleur over de vloer
Ze doet er zelf aan meequote:Op maandag 4 maart 2024 22:56 schreef Snoozey het volgende:
voor hetzelfde geld krijg karen zo hele schaafwonden met dat gesleur over de vloer
Oh, ik had dat helemaal niet meegekregen dat er een tijdslimiet op stond.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:54 schreef kater1 het volgende:
Volgens mij zei BB 12 uur moeten jullie door de geheime uitgang en dat vond ik al redelijk vroeg want er spoken dan nog mensen genoeg in het huis.
onzinquote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Snoozey het volgende:
gaat veel te wild met ze om. maar goed dat ze een giebertje is
Dat lijkt maar zo doordat ze probeert te ontsnappen ziet het er allemaal heftiger uit.. hij kan geen grip krijgen op der lichaams delenquote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Snoozey het volgende:
Nee, om 12 uur precies. Ze hadden idd al afspraken gemaakt om elkaar wakker te maken. Maar er zijn een paar anderen zo hyper, of die om 12 uur in diepe slaap zijn....quote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Oh, ik had dat helemaal niet meegekregen dat er een tijdslimiet op stond.
Ja, voor middernacht wordt moeilijk en spannend, ben benieuwd.
wa ?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Snoozey het volgende:
Linksonder is Danny denk ik? Blijven er 2 over maar daar zie ik ze niet in. Ach ja, boeie ;p verder leuk gedaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beide links onder volgens mij? Links ty, rechts randy?
Wie is dat boven in dat groene pak??quote:Op maandag 4 maart 2024 23:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Linksonder is Danny denk ik? Blijven er 2 over maar daar zie ik ze niet in. Ach ja, boeie ;p verder leuk gedaan.
fan-art in thema Halloween. Als je goed kijkt, herken je alle bewoners (hoewel ik zelf ook moeite heb om Danny, Tyrone en Randy er in te zien - de anderen zien wel heel knap gedaan)quote:
Dame in het midden moet dat Karen voorstellen...?? de andere dames zie ik maar Karen niet...quote:Op maandag 4 maart 2024 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
fan-art in thema Halloween. Als je goed kijkt, herken je alle bewoners (hoewel ik zelf ook moeite heb om Danny, Tyrone en Randy er in te zien - de anderen zien wel heel knap gedaan)
Doen ze wel vaker de laatste tijd. is ook niet zo handig om daar allemaal tegelijk rond dat bakje te gaan staan.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
Beste bewoners .......... het is tijd voor een batterijwissel, iedereen blijft zitten
Bewoners Goquote:Op maandag 4 maart 2024 23:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker de laatste tijd. is ook niet zo handig om daar allemaal tegelijk rond dat bakje te gaan staan.
Hij heeft geen idee dat hij zo wild is,quote:Op maandag 4 maart 2024 22:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo doordat ze probeert te ontsnappen ziet het er allemaal heftiger uit.. hij kan geen grip krijgen op der lichaams delen
Hij zegt "om 24:00 uurquote:Op maandag 4 maart 2024 23:25 schreef rinardo het volgende:
Iemand die FB heeft, het schijnt dat Jimmy hier verteld dat het om middernacht moet
https://www.facebook.com/1611283065/videos/718113653644175/ kan iemand even luisteren
Truequote:Op maandag 4 maart 2024 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat komt omdat jij ook maar op 1 persoon let
Ik heb dit stukje vanmiddag "live" gezien en nu terug 2x bekeken/beluisterd via die FB-link en ik hoor echt niet dat er iets over tijd gezegd wordt. Ik hoor Jimmy eerst zeggen "vanavond" en dan iets later "midden in de nacht", maar nooit voor 12u of 24u of middernacht.quote:
Ik hoor alleen "midden in de nacht", ik hoor geen tijdstip genoemd worden..quote:Op maandag 4 maart 2024 23:25 schreef rinardo het volgende:
Iemand die FB heeft, het schijnt dat Jimmy hier verteld dat het om middernacht moet
https://www.facebook.com/1611283065/videos/718113653644175/ kan iemand even luisteren
Jimmy heeft het eerst over "vanavond" en daarna over "midden in de nacht". Verwarrend dus.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:25 schreef rinardo het volgende:
Laatste wat ik hoorde is dat hij zei ''ik ga nog ff plassen'' daarna heb ik 'm niet meer gezien op de streams (10 min. geleden of zo)quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor alleen "midden in de nacht", ik hoor geen tijdstip genoemd worden..
quote:Op maandag 4 maart 2024 23:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb dit stukje vanmiddag "live" gezien en nu terug 2x bekeken/beluisterd via die FB-link en ik hoor echt niet dat er iets over tijd gezegd wordt. Ik hoor Jimmy eerst zeggen "vanavond" en dan iets later "midden in de nacht", maar nooit voor 12u of 24u of middernacht.
Jimmy fluistert wel half, dus misschien ligt het gewoon aan mij
ik stem op ireth en ericquote:Op maandag 4 maart 2024 23:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoor alleen "midden in de nacht", ik hoor geen tijdstip genoemd worden..
Oh! Dat zou ook goed kunnenquote:Op maandag 4 maart 2024 23:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde is dat hij zei ''ik ga nog ff plassen'' daarna heb ik 'm niet meer gezien op de streams (10 min. geleden of zo)
Ik switch van stream en dit is dus het eerste wat ik hoorquote:
Nee garpje uithalen om iemand te laten schrikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
hebben renny en ty ook een secret mission ?
Nee toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
Nee, die denken dat ze het zelf moeten doen......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
Denk Alicequote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
Wie slaapt er eigenlijk nog op de kamer van Jimmy & Dilano?
Is niks gezegd over 12 uur..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Tenzij de streams achterlopen, hebben ze het niet gered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is ook eng
Jolientje
Ze nemen wel een groot risicoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zijn er nog mensen wakker?
Als iedereen slaapt, waar wachten ze dan op?
Als Jimmy zo in slaap valt, is het wel sneu van die secret mission.
Hij heeft wel moeite z'n ogen op te houden jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:03 schreef PunkieePie het volgende:
Moet Jimmy nu niet per ongeluk in slaap vallen! Die slaapt ook altijd zo rechtop
Ja. Tyron en Ronahi en Randy zijn zelf grappen aan het uithalen....quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ja op de andere stream is te zien dat Randy, Tyron en Ronahi nog op zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dit gaat fout, jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij heeft wel moeite z'n ogen op te houden ja
Dankje, België hier dus ik zie maar 1 streamquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:05 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja op de andere stream is te zien dat Randy, Tyron en Ronahi nog op zijn
Eerst konden ze nog lekker op hun bed geinen, maar dat mag niet meer van Ashley want die wilt vroeg slapen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Die Rohani is ook vals wicht hoor, eerder op de dag grootste bek over je mag ze snachts niet aan doen want dan schrikken we er van.
En nu met die gasten lachen om de grap om hem op de toilet te hangen!
En wilde ze niet al om 8 uur naar bed. Ze zit geplakt tegenwoordig aan die gasten!!!
Hypocriete troela.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Die Rohani is ook vals wicht hoor, eerder op de dag grootste bek over je mag ze snachts niet aan doen want dan schrikken we er van.
En wilde ze niet al om 8 uur naar bed. Ze zit geplakt tegenwoordig aan die gasten!!!
Mijn hele bericht gaat niet over ashley ook niet eens een verbinding ernaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerst konden ze nog lekker op hun bed geinen, maar dat mag niet meer van Ashley want die wilt vroeg slapen.
Ro is altijd al een van de laatste slapers. Ze had gevraagd niet in de slaapkamers.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja echt ze voelt der heel wat bij hun, en aan tafel eerder niet snachts aflaten gaan he!! Want dan schrikken we ons dood en nu oh zo leukquote:
Nou, als die grappenmakers zo meteen 1 van die enge bewegende poppen net voor de geheime doorgang plaatsen... Dat wordt nog lachen dan als Jimmy en Dilano er langs moetenquote:
ja ik moet heel erg lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:09 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk, ze hebben tenminste lol......wat is halloween zonder grappen.....
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:10 schreef b_engeltje het volgende:
1 kan er allang gaan
Of zijn er nog mensen wakker ?
Dat zegt ze toch ook tegen de jongens, geen geluid want dan is de hele boel wakker enkel de poppen staan daar zonder geluid.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja echt ze voelt der heel wat bij hun, en aan tafel eerder niet snachts aflaten gaan he!! Want dan schrikken we ons dood en nu oh zo leuk
Ze hoeven niet langs de badkamer...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:12 schreef PunkieePie het volgende:
Ze zijn nu in de badkamer.
Kunnen er vast niet stiekem langs lopen
Nee zeker niet ze lopen steeds in de gang die 3quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:11 schreef Ireth het volgende:
Ze zouden nu makkelijk weg kunnen sluipen...
Ze zaten nu al minstens 5 minuten in de badkamer, hadden ze allang vanaf de slaapkamer naar die geheime deur kunnen gaan...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee zeker niet ze lopen steeds in de gang die 3
Deze week nog...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef kiki2024 het volgende:
ik heb de boys in lange tijd niet zo een lol zien hebben. goed te zien !!
Ik heb Randy al lange tijd niet zo levend gezien!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef kiki2024 het volgende:
ik heb de boys in lange tijd niet zo een lol zien hebben. goed te zien !!
Heb jij geur tv?quote:
Dat zien ze niet vanuit de slaapkamer he..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zaten nu al minstens 5 minuten in de badkamer, hadden ze allang vanaf de slaapkamer naar die geheime deur kunnen gaan...
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het qua tijdsbestek makkelijk had gekunt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zien ze niet vanuit de slaapkamer he..
quote:
Moeten ze ook maar net weten hahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zaten nu al minstens 5 minuten in de badkamer, hadden ze allang vanaf de slaapkamer naar die geheime deur kunnen gaan...
Die pissen maar in de spiegelkamer/kasteel/kleedkamervanjimmy/pizzeria/café.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:17 schreef BB-King het volgende:
Straks gaan Dilano en Jimmy nog even pissen en schrikken ze van die pop.
Ja maar die zijn te gefocust om weg te komen denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:17 schreef Snoozey het volgende:
mag zo hopen dat jim en/of dilan zich de pleuris schrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |