BB heeft niet gezegd hoe of wanneer ze vanavond/vannacht moeten wegsluipen.quote:

Maar moet om 12 uur,, toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
BB heeft niet gezegd hoe of wanneer ze vanavond/vannacht moeten wegsluipen.
Zelf zouden ze het het leukst vinden als ze het kunnen flikken als er nog andere bewoners wakker zijn. Wachten tot iedereen slaap, is niet erg leuk of spannend.
Dus 1e idee was om iedereen naar buiten te lokken - dat is al mislukt.
Volgende plan is om te wachten tot er enkel in de cocoon nog mensen zitten - mensen in de leefruimte/woonkamer is te gevaarlijk

Beide links onder volgens mij? Links ty, rechts randy?quote:

Dat heb ik alleszins niet gehoord, maar ik heb niet de hele dag gekeken.quote:

Je mag ook niks meer als man, dat is stoeienquote:Op maandag 4 maart 2024 22:56 schreef Snoozey het volgende:
voor hetzelfde geld krijg karen zo hele schaafwonden met dat gesleur over de vloer

Ze doet er zelf aan meequote:Op maandag 4 maart 2024 22:56 schreef Snoozey het volgende:
voor hetzelfde geld krijg karen zo hele schaafwonden met dat gesleur over de vloer

Oh, ik had dat helemaal niet meegekregen dat er een tijdslimiet op stond.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:54 schreef kater1 het volgende:
Volgens mij zei BB 12 uur moeten jullie door de geheime uitgang en dat vond ik al redelijk vroeg want er spoken dan nog mensen genoeg in het huis.

onzinquote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Snoozey het volgende:
gaat veel te wild met ze om. maar goed dat ze een giebertje is

Dat lijkt maar zo doordat ze probeert te ontsnappen ziet het er allemaal heftiger uit.. hij kan geen grip krijgen op der lichaams delenquote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Snoozey het volgende:

Nee, om 12 uur precies. Ze hadden idd al afspraken gemaakt om elkaar wakker te maken. Maar er zijn een paar anderen zo hyper, of die om 12 uur in diepe slaap zijn....quote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Oh, ik had dat helemaal niet meegekregen dat er een tijdslimiet op stond.
Ja, voor middernacht wordt moeilijk en spannend, ben benieuwd.

wa ?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:57 schreef Snoozey het volgende:

Linksonder is Danny denk ik? Blijven er 2 over maar daar zie ik ze niet in. Ach ja, boeie ;p verder leuk gedaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beide links onder volgens mij? Links ty, rechts randy?

Wie is dat boven in dat groene pak??quote:Op maandag 4 maart 2024 23:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Linksonder is Danny denk ik? Blijven er 2 over maar daar zie ik ze niet in. Ach ja, boeie ;p verder leuk gedaan.

fan-art in thema Halloween. Als je goed kijkt, herken je alle bewoners (hoewel ik zelf ook moeite heb om Danny, Tyrone en Randy er in te zien - de anderen zien wel heel knap gedaan)quote:

Dame in het midden moet dat Karen voorstellen...?? de andere dames zie ik maar Karen niet...quote:Op maandag 4 maart 2024 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
fan-art in thema Halloween. Als je goed kijkt, herken je alle bewoners (hoewel ik zelf ook moeite heb om Danny, Tyrone en Randy er in te zien - de anderen zien wel heel knap gedaan)

Doen ze wel vaker de laatste tijd. is ook niet zo handig om daar allemaal tegelijk rond dat bakje te gaan staan.quote:Op maandag 4 maart 2024 23:09 schreef odie22 het volgende:
Beste bewoners .......... het is tijd voor een batterijwissel, iedereen blijft zitten

Bewoners Goquote:Op maandag 4 maart 2024 23:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker de laatste tijd. is ook niet zo handig om daar allemaal tegelijk rond dat bakje te gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |