Ze zaten nu al minstens 5 minuten in de badkamer, hadden ze allang vanaf de slaapkamer naar die geheime deur kunnen gaan...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee zeker niet ze lopen steeds in de gang die 3
Deze week nog...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef kiki2024 het volgende:
ik heb de boys in lange tijd niet zo een lol zien hebben. goed te zien !!
Ik heb Randy al lange tijd niet zo levend gezien!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef kiki2024 het volgende:
ik heb de boys in lange tijd niet zo een lol zien hebben. goed te zien !!
Heb jij geur tv?quote:
Dat zien ze niet vanuit de slaapkamer he..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zaten nu al minstens 5 minuten in de badkamer, hadden ze allang vanaf de slaapkamer naar die geheime deur kunnen gaan...
Nee, maar dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het qua tijdsbestek makkelijk had gekunt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat zien ze niet vanuit de slaapkamer he..
quote:
Moeten ze ook maar net weten hahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zaten nu al minstens 5 minuten in de badkamer, hadden ze allang vanaf de slaapkamer naar die geheime deur kunnen gaan...
Die pissen maar in de spiegelkamer/kasteel/kleedkamervanjimmy/pizzeria/café.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 00:17 schreef BB-King het volgende:
Straks gaan Dilano en Jimmy nog even pissen en schrikken ze van die pop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |