Ja prima kan niet wachten op Pasenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:41 schreef lojanda het volgende:
Nou het is wel weer een geweldige Halloween party

Volgens mij traint ze alleen maar billenquote:

En dan heeft ze ook meerdere keren gezegd dat ze niet te dicht in haar buurt moeten komen want ze stinkt naar zweetquote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef engine het volgende:
Alice heeft sinds 4 uur vanmiddag (sinds toen kijk ik) in de die sportkleding gelopen. Bijzonder dat mensen in een RLS niet meer bedenken gewone kleding aan te trekken.

‘Ken’ genoeg van die sportschoolmeiden die 80% van de tijd buiten de sportschool in dit soort pakjes lopen te paraderen, heeft niks met RLS te maken denk ik?quote:Op maandag 4 maart 2024 21:43 schreef engine het volgende:
Alice heeft sinds 4 uur vanmiddag (sinds toen kijk ik) in de die sportkleding gelopen. Bijzonder dat mensen in een RLS niet meer bedenken gewone kleding aan te trekken.

Ja dat wordt ook vast geweldigquote:

Goed van je, chapeau!quote:Op maandag 4 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
14maanden geleden gestopt zo van de ene dag op de andere zonder hulpmiddelen....Maar het werd bepaald erop of eronder.....Had nooit gedacht dat ik het kon heel veel en al meer dan 55jaar gerookt.
Ook de jongens Tom en Randy werd het bepaalt anders konden ze niet mee doen.....

Waarom zouden ze dat doen? Ze bakken het altijd in de oven en dat gaat een stuk makkelijker lijkt mij..quote:Op maandag 4 maart 2024 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gaan ze denk ik het brood in bakken

Wilde ze graag doenquote:Op maandag 4 maart 2024 21:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Ze bakken het altijd in de oven en dat gaat een stuk makkelijker lijkt mij..

Ahh oké..quote:Op maandag 4 maart 2024 21:59 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze willen een gezellig "kampvuur" om zo de andere bewoners naar buiten te lokken.
En dan kunnen hun verdwijnen voor hun secret mission

Dat is fijn...moet eerlijk zijn ik vind het nog steeds heerlijk en weet dat ik absoluut geen haaltje van een ander moet nemen,,,,heb geen moeite als ik naast andere zit die roken....maar kan het ook niet vies vinden....quote:Op maandag 4 maart 2024 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed van je, chapeau!
Ik ben nu 5 jaar van de peuken en morfine af, cold turkey ook net als jou zonder hulp of hulpmiddelen
nog geen dag behoeft gehad aan 'n peuk (had ik het maar eerder gedaan)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |