ik sluit aanquote:Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef Ireth het volgende:
Ik voel Ronahi trouwens in deze... ik lust dit ook niet
ja maar dat doet s'ochtends iedereenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:15 schreef Snoozey het volgende:
lekker zo met zn vieze klauwen inde peper en zout pot
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Danny maakt zijn naam als Belg waar.![]()
Ze eten soep en hij gaat de tafel dekken. "Moeten we een mes hebben?"
en daarom krijg ik geen honger als ze eten kokenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:17 schreef mazaru het volgende:
Dilano proeft met de lepel in pan 1, gaat met dezelfde lepel in pan 2, Jimmy pakt die lepel en steekt hem nog een keer in pan 2, giet er tabasco bij en steekt de lepel er nog een keer in. Ik had alweer gegeten en gedronken.![]()
![]()
![]()
![]()
Smeerpijpen!!
[ afbeelding ]
Nope! En bij dat soort mensen zou ik ook nooit en te nimmer wat eten.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarom krijg ik geen honger als ze eten koken
ze hebben ook broodquote:Op maandag 4 maart 2024 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Danny maakt zijn naam als Belg waar.![]()
Ze eten soep en hij gaat de tafel dekken. "Moeten we een mes hebben?"
Is de plee weer verstopt?quote:
De soep is al uitgeschonken, dus ik denk het niet. Wellicht bij iedereen op het bord?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Snoozey het volgende:
kwakt jimmie nu klonten boter in de soep?
Ook niet bij die twee viespeuken van het kerstdinerquote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope! En bij dat soort mensen zou ik ook nooit en te nimmer wat eten.
NOOITquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vraag me af he de mensen die hier op de foutjes wijzen van hun tijdens eten en koken enzo, zijn jullie echt strikt met alles, stel je bent bezig met recept die je niet kent zoals hun dus erg hun hoofd daarbij glipt er wel wat eens tussen zouden jullie in alle eerlijkheid dit nooit overkomen?
ik kook alleen voor mezelf. en dan mag ik erin spugen of wat dan ookquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vraag me af he de mensen die hier op de foutjes wijzen van hun tijdens eten en koken enzo, zijn jullie echt strikt met alles, stel je bent bezig met recept die je niet kent zoals hun dus erg hun hoofd daarbij glipt er wel wat eens tussen zouden jullie in alle eerlijkheid dit nooit overkomen?
ja nee dit kan niet pak dan andere lepels ook inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarom krijg ik geen honger als ze eten koken
omdat ik geen soep lust zou ik alleen brood etenquote:
Ja smerig he en lepeltje proeven en daarna weer in de andere pan en dan jim ook nog even met hetzelfde lepeltje brrrquote:Op maandag 4 maart 2024 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dylano lekker z'n vingers aflikken en verder gaan met koken.
mss kan hij ook nog even de randjes schoonlikkenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:20 schreef mazaru het volgende:
En Dilano ook nog eens met zijn afgelikte vingers in de soepkommen
Nee, net zo min. Met zulke lange haren vind ik dat je er een bandje omheen moet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook niet bij die twee viespeuken van het kerstdiner![]()
Is creme fraichequote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Snoozey het volgende:
kwakt jimmie nu klonten boter in de soep?
dat is vaak met eten zo, wie is zo irritant aan het tikkenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef BigBreg83 het volgende:
2 uur bezig met de soep. Het is vast binnen 5 minuten achter de kiezen.
Maar daar las ik gisteren pagina's vol met commentaar opquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook niet bij die twee viespeuken van het kerstdiner![]()
Sorry.. ik zal zachter typen....quote:Op maandag 4 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is vaak met eten zo, wie is zo irritant aan het tikken
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies.
En voor de goede orde: we hoeven niet met die mensen naar bed. Dat je iemand leuk vindt, hoeft niet te betekenen dat je zo iemand persoonlijk 24/7 in je aura wil hebben..
Maar in een RLS horen nu eenmaal extreme karakters, want het programma moet natuurlijk ook een beetje bekijkenswaardig blijven.
Dat doet me denken aan alle commotie die ontstond tijdens De Bus 2.Zoals ik ook al zei; iedereen mag z’n mening hebben en verkondig slechts de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan gewoon niet tegen zulk gedrag. Of het nou in real life is of op tv, ik vind zulke mensen heel vervelend en zie er het liefst zo weinig mogelijk van in deze wereld en in mijn leven. Ik vind het aso. Net als zo’n Jeffrey in EJVJL, al was dat nog wel wat erger natuurlijk.
Maar De Bus, god damn dat was ik helemaal vergeten haha. Thanks voor de nostalgie, even op Youtube weer wat opgezocht.Leh-kùr
Ze doen niet eens moeite he.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
wat is dat toch met Belgen dat ze namen verbasteren
Jimmy wordt sjimmy(ro)
Ashley wordt AAAAASsssshley door die tatiana doos
en Danny word ook verkrachtquote:Op maandag 4 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
wat is dat toch met Belgen dat ze namen verbasteren
Jimmy wordt sjimmy(ro)
Ashley wordt AAAAASsssshley door die tatiana doos
Ik weet dat je het anders had bedoelt Koos maar vond het leuk om te lezen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano was tijdens het koken ook zijn neus aan het afwegen en pakte toen daarna ook de lepels enzk
iedereen zegt Dennyquote:
Zijn bloedzuigersquote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
heeft tom gekke koeienvlekken ziekte??
dat is maar net hoe hij zich zelf heeft voorgesteldquote:
Dat is bloed moet je eng vinden ......quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
heeft tom gekke koeienvlekken ziekte??
ja zou ik niet doen hahaquote:
Als BB dit nu om de minuut doetquote:
ze moeten het zelf doenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als BB dit nu om de minuut doet
is dat shirtje zo oranje ipv wit
Tuurlijk gaat er ook wel eens wat fout bij nieuwe recepten. Ik begrijp alleen niet waarom je meteen begint met van alles doen zonder eerst te kijken wat je precies allemaal hebt en hoe en wanneer wat moet worden toegevoegd. Dat zijn dingen wat iig bij mij niet fout gaat want ik lees eerst wel hoe het werktquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
pffquote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lolmet laxeermiddel de hot tub ingestapt.
ja ik wil ook en dat ziekenhuis gebeuren had ik ook wel gewild hoor. houd er ook van!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:30 schreef Clasientjuh het volgende:
Hahaha Walibi Fright night was ik vorige jaar ook geweest ik schrok me kapot ze lopen ook rond in een donkere ruimte en ze laten je schrikken en staan ineens voor je neus hahaha
Ja, zo is ze, in alles baas boven baas, denkt zequote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt in al die weken dat Ashley alles wat een ander heeft of heeft mee gemaakt, zij het beter of meer heeft dan die ander.
ongeluk in een tunnelquote:Op maandag 4 maart 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
Beeld op karen onder het eten is elke dag Halloween man
Dat weet ik niet maar wel vanmiddag toen Karen ging vertellen over de wildernis Ashley het twee keer zo erg had mee gemaakt....boven op een krokodil had gezeten of gestaan met allemaal andere krokodillen om haar heen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt in al die weken dat Ashley alles wat een ander heeft of heeft mee gemaakt, zij het beter of meer heeft dan die ander.
Extra flavor he.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
het heeft in ieder geval gesmaakt
zie ze allemaal schrapen
Dat was wel echt gebeurdquote:Op maandag 4 maart 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar wel vanmiddag toen Karen ging vertellen over de wildernis Ashley het twee keer zo erg had mee gemaakt....boven op een krokodil had gezeten of gestaan met allemaal andere krokodillen om haar heen.
Precies dat.. zij heeft het dan nog erger en heftiger meegemaakt..quote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Dat heeft ze niet gelogen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar wel vanmiddag toen Karen ging vertellen over de wildernis Ashley het twee keer zo erg had mee gemaakt....boven op een krokodil had gezeten of gestaan met allemaal andere krokodillen om haar heen.
Zijn daar bewegende beelden van? Ik denk eerder dat het gewoon opgezette warenquote:
Ze spiegelt altijd dat is haar telemarketing truc. Ja heb ik ook. Ja ken ik ook. O ja heb ik ook meegemaakt etc etcquote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Haha voortaan toch maar teruglezen voor plaatsenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet dat je het anders had bedoelt Koos maar vond het leuk om te lezen.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat er wel een kern van waarheid zit in wat Marky zegt. Ze is het spiegelen zo gewend, dat het bijna natuurlijk is geworden.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik....Maar waarom altijd weer over jezelf beginnen terwijl Karen net klaar was
I hope soquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat gillen vannacht doorgaat wordt die secret mission wel lastiger
Of niet, dan durven ze hun kamer niet af of hun bed uitquote:
Moet op haar insta staan??quote:Op maandag 4 maart 2024 19:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn daar bewegende beelden van? Ik denk eerder dat het gewoon opgezette waren
Geen idee, denk dat Jimmy dat niet gezegd heeft, anders had Rinardo het er vast bijgezet in de SVquote:Op maandag 4 maart 2024 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
't is toch niet echt een spannende secret mission. Wat kunnen ze winnen? Een vrijstelling?
die is gek ok als er 1 lag die waar ze aan zit maar kijk hoe dichtbij die andere liggenquote:
De rotzak, hij weet dat ze het eng vindtquote:Op maandag 4 maart 2024 19:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB: Alice, kom naar de kleine... donkere... afgesloten... DBK
dat is toch vaak in een gesprek en je zegt dat karen klaar wasquote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik....Maar waarom altijd weer over jezelf beginnen terwijl Karen net klaar was
is er een secret mission dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat gillen vannacht doorgaat wordt die secret mission wel lastiger
Zou ik ook gedaan hebben als ik zo iets bijzonders meegemaakt zou hebben.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
uhuquote:Op maandag 4 maart 2024 19:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die Lano voelt zich bekeken en daar houdt ie niet van![]()
hun 2 samen of was het alleen voor 1 persoonquote:Op maandag 4 maart 2024 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze moet vannacht via geheime gang naar die andere kamer
Hun 2quote:Op maandag 4 maart 2024 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun 2 samen of was het alleen voor 1 persoon
Ow, ik zat me net af te vragen waarom mijn stoel ineens zeven kleuren heeft.quote:
Danny die het spel gaat spelenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
Danny: het standpunt van hem staat al vast. De eerste keer vond hij het heeeel moeilijk om te nomineren omdat hij nog niemand kon toe. Maar nu is het tijd om te spelen![]()
Ze gaan hem ook niet meer sparen zegt hij.
Hij heeft een halve aan stand gekregen vandaagquote:
volgens mijn luistert ze meer dan dat ze wat zegt hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely instrueert praat met Dannie over zijn eventuele keus
Volgens mij vergeten heel mensen dat er maar 1 de PoN krijgt. Als er nog een PON te verdienen valt moet de 2 mensen die de PoN hebben nog tegen elkaar strijden om de echte PON te krijgen en dus mag nomineren.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:01 schreef marky het volgende:
Die tweede pon moet echt naar de andere kant.
Ze heeft niet geëist maar gevraagd aan big brotherquote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
Alice heeft geeist dat ze niet wakker wordt gemaakt vannacht
bij BB
Dat hoeft niet. Je kan ook samen moeten nomineren dat is vorig jaar ook gedaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:03 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten heel mensen dat er maar 1 de PoN krijgt. Als er nog een PON te verdienen valt moet de 2 mensen die de PoN hebben nog tegen elkaar strijden om de echte PON te krijgen en dus mag nomineren.
nen eckte manquote:Op maandag 4 maart 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
Danny als hij iets hoort beneden dan rent hij naar beneden en die steekt hij meteen af! Iemand die in zijn huis zit die gaat niet meer lopen![]()
ja maarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi zou wel op bed willen gaan liggen
![]()
net 20 uur geweest
ja echt bespottelijkquote:Op maandag 4 maart 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi zou wel op bed willen gaan liggen
![]()
net 20 uur geweest
die komt niet boven de deur uitquote:Op maandag 4 maart 2024 20:07 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ronahi eigenlijk nooit in zo’n douchehok…Doet zij wel eens douchen?
vanmiddag nogquote:Op maandag 4 maart 2024 20:07 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Ronahi eigenlijk nooit in zo’n douchehok…Doet zij wel eens douchen?
Ja en de andere die hij heeft gevonden heeft hij aan Karen gegeven zodat zij ze in zijn boom kon hangen.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely: had jij zelf nog kerstballen gewonnen?
Danny: ja 2 bij Glenn binnen 5 min tijd
heeft hij toch ook niet gedaan danquote:Op maandag 4 maart 2024 20:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en de andere die hij heeft gevonden heeft hij aan Karen gegeven zodat zij ze in zijn boom kon hangen.
Eigenlijk vals spel dus want je mocht de ballen die je vond niet in je eigen boom hangen.
In ieder geval belgenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:10 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat Danny..kiest voor Ro en Tom en de 3e mss Randy
Nee hij kijkt het niet zegt ze net, de moedermaffia hoeft niet in actie te komen..quote:Op maandag 4 maart 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
7 jarig kind van Ashely kijkt horror , heeft een IT dekbed![]()
Goede films om.naar te laten kijken maar niet heusquote:Op maandag 4 maart 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
7 jarig kind van Ashely kijkt horror , heeft een IT dekbed![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hij kijkt het niet zegt ze net, de moedermaffia hoeft niet in actie te komen..
die kijkt hij nietquote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goede films om.naar te laten kijken maar niet heus
is toch raarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hij kijkt het niet zegt ze net, de moedermaffia hoeft niet in actie te komen..
u tubequote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is toch raar
geloof ik niet
hoe wil je dan weten dat je daar van houdt
Ze zei er wel wat van maar Karen nam toch weer Ashly haar batterij mee. En madam bleef liggen op de bankquote:Op maandag 4 maart 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Karen tegen ash
gij zijt toch een lui lui ( niet te verstaan woord)
karen had ook kunnen zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze zei er wel wat van maar Karen nam toch weer Ashly haar batterij mee. En madam bleef liggen op de bank
Haar adjudant heeft ze even voor haar gehaald.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef ledn81 het volgende:
Nou het niet batterijen wisselen voor een ander is ook alweer vergeten. En madam trekt ze eruit en lult ook gewoon door
je hoort der wel goedquote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef ledn81 het volgende:
Nou het niet batterijen wisselen voor een ander is ook alweer vergeten. En madam trekt ze eruit en lult ook gewoon door
Is lastig, haar zwaartekracht ligt op een verkeerd punt...quote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
Voor iemand met een slechte rug beweegt ashley eigenlijk heel weinig. Kan ze beter wel doen
dat is toch geen horrorquote:
nou vandaag aardig wat gedaan voor iemand met rugpijnquote:Op maandag 4 maart 2024 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
Voor iemand met een slechte rug beweegt ashley eigenlijk heel weinig. Kan ze beter wel doen
reclames. tjonge zegquote:Op maandag 4 maart 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
ro naar de dbk
ze zitten vandaag wel heel vaak in de dbk
kinderen kijken veel wat ouders niet weten ook hequote:
ik als horror fan vond dat ook niets, vond die films echt nergens op slaanquote:Op maandag 4 maart 2024 20:15 schreef Willewa het volgende:
Ik keek ooit Hostel of Hostel 2 ofzo denk ik, met m’n zus (die dat leuk vindt ofzo) en dacht echt wtfff ben ik aan het kijken en na een tijdje weggelopen. Voelde me echt een psychopaat als ik daar vrijwillig naar zou kijken ;p
is meestal de eerste die gaat slapen tochquote:Op maandag 4 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
Dyllie wil wachten tot alice slaapt
want???
ja daarom snap ik het nietquote:Op maandag 4 maart 2024 20:19 schreef Snoozey het volgende:
[..]
is meestal de eerste die gaat slapen toch
ja een grote taak.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dylano weer helemaal het mannetje met die secret mission
Ze verwacht er heelveel van. Ik lachen als hij daar weer tot zaterdag gewoon moet zitten zonder iets te mogen doenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dylano weer helemaal het mannetje met die secret mission
grote taak voor zo'n klein mannetjequote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja een grote taak.
mag hopen op een grote flater.
21.30 uiterlijk dus...quote:Op maandag 4 maart 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
Dyllie wil wachten tot alice slaapt
want???
Ik denkndat BB uiteindelijk wel ff stopt met die geluiden en als ze weg zijn er weer mee begint.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom moeilijk doen, wacht gewoon tot iedereen slaapt
uh volg je even niet BB doet die geluiddn niet maar ja dat maakt toch niets uit met wanneer hun weggaan e doen zo moeilijk maar ga gewoon als de rest slaapt lekker simpel, nee wacht tot iedereen in cocoon is niet iedereen ligt daarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denkndat BB uiteindelijk wel ff stopt met die geluiden en als ze weg zijn er weer mee begint.
Dan zal de opdracht mislukt zijn. En dat zal waarschijnlijk niet in zijn voordeel zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Jimmy wil gewoon drama creeeren
hij wil niet stilletjes weg
maar hij wil dat iedereen het die avond al door heeft
Volgens mij gooit bb er ook af en toe een geluid in hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh volg je even niet BB doet die geluiddn niet maar ja dat maakt toch niets uit met wanneer hun weggaan e doen zo moeilijk maar ga gewoon als de rest slaapt lekker simpel, nee wacht tot iedereen in cocoon is niet iedereen ligt daar
Bb laat nu elke keer geluiden horen via de boxen. Als ie dat blijft doen kunnen mensen die slapen en word het dus moeilijker om weg te gaan door die deur.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh volg je even niet BB doet die geluiddn niet maar ja dat maakt toch niets uit met wanneer hun weggaan e doen zo moeilijk maar ga gewoon als de rest slaapt lekker simpel, nee wacht tot iedereen in cocoon is niet iedereen ligt daar
zolang niemand hen ziet vertrekken is het ok?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal de opdracht mislukt zijn. En dat zal waarschijnlijk niet in zijn voordeel zijn.
En omdat het daar zo leuk isquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang niemand hen ziet vertrekken is het ok?
is wat ik er van begrijp
eerst zouden ze vannacht gaan als iedereen slaapt
nu willen ze al eerder
want dan is het effect leuker
Hopelijk worden ze gezienquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is wat ik er van begrijp
nu willen ze al eerder
Ik dacht dat ze vanmiddag zeiden dat ze om 00.00 uur weg moesten?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is wat ik er van begrijp
nu willen ze al eerder
ze willen nu eerder gaanquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vanmiddag zeiden dat ze om 00.00 uur weg moesten?
Nee is nooit een tijd genoemdquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vanmiddag zeiden dat ze om 00.00 uur weg moesten?
wat gaan we winnen lavie?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou toch super zijn als we winnen. En dat zou zomaar kunnen.
Als we wat winnen?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou toch super zijn als we winnen. En dat zou zomaar kunnen.
Ja, nou willen we het weten ook!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh sorry. Zat op het verkeerde adres .
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]Ohhhh ja, dat zou grappig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik vergeef je hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dacht dat ik ergens anders zat. Nou ja, zal het nooit meer doen x
[..]Jahaaa!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dacht dat ik ergens anders zat. Nou ja, zal het nooit meer doen xquote:
[..]Klopt! Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
Tom heeft nog niet in de gaten denk ik dat Danny hem erop wil zetten
3 stuks?quote:
mooi domquote:Op maandag 4 maart 2024 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien met dat belasting gebeuren te maken ze is er al een paar keer geweest
Heeft Danny dat gezegd?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:46 schreef Koos1958 het volgende:
Tom heeft nog niet in de gaten denk ik dat Danny hem erop wil zetten
Danny kan van alles roepen nuquote:
hij heeft nog niemand genomineerdquote:Op maandag 4 maart 2024 20:49 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er niks van dat Danny Glenn genomineerd heeft
zangleraarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Vader van Ashley heeft grote namen onder zich ......?
Dat zit hem goed dwarsquote:Op maandag 4 maart 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
Tom weer over het gesprek wat hij met Ashely heeft gehad.
ik denk dat hij het vooral heel moeilijk vindtquote:
oh ok ja had ik niet door nogquote:Op maandag 4 maart 2024 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij gooit bb er ook af en toe een geluid in hoor.
marco bquote:Op maandag 4 maart 2024 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Vader van Ashley heeft grote namen onder zich ......?
Passie voor zijn vak
Zoontje doet wel zang en pianoles
Ashley niks nada noppes
ja okquote:Op maandag 4 maart 2024 20:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Bb laat nu elke keer geluiden horen via de boxen. Als ie dat blijft doen kunnen mensen die slapen en word het dus moeilijker om weg te gaan door die deur.
Snapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |