ik sluit aanquote:Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef Ireth het volgende:
Ik voel Ronahi trouwens in deze... ik lust dit ook niet
ja maar dat doet s'ochtends iedereenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:15 schreef Snoozey het volgende:
lekker zo met zn vieze klauwen inde peper en zout pot
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Danny maakt zijn naam als Belg waar.![]()
Ze eten soep en hij gaat de tafel dekken. "Moeten we een mes hebben?"
en daarom krijg ik geen honger als ze eten kokenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:17 schreef mazaru het volgende:
Dilano proeft met de lepel in pan 1, gaat met dezelfde lepel in pan 2, Jimmy pakt die lepel en steekt hem nog een keer in pan 2, giet er tabasco bij en steekt de lepel er nog een keer in. Ik had alweer gegeten en gedronken.![]()
![]()
![]()
![]()
Smeerpijpen!!
[ afbeelding ]
Nope! En bij dat soort mensen zou ik ook nooit en te nimmer wat eten.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarom krijg ik geen honger als ze eten koken
ze hebben ook broodquote:Op maandag 4 maart 2024 19:16 schreef ledn81 het volgende:
Danny maakt zijn naam als Belg waar.![]()
Ze eten soep en hij gaat de tafel dekken. "Moeten we een mes hebben?"
Is de plee weer verstopt?quote:
De soep is al uitgeschonken, dus ik denk het niet. Wellicht bij iedereen op het bord?quote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Snoozey het volgende:
kwakt jimmie nu klonten boter in de soep?
Ook niet bij die twee viespeuken van het kerstdinerquote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope! En bij dat soort mensen zou ik ook nooit en te nimmer wat eten.
NOOITquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vraag me af he de mensen die hier op de foutjes wijzen van hun tijdens eten en koken enzo, zijn jullie echt strikt met alles, stel je bent bezig met recept die je niet kent zoals hun dus erg hun hoofd daarbij glipt er wel wat eens tussen zouden jullie in alle eerlijkheid dit nooit overkomen?
ik kook alleen voor mezelf. en dan mag ik erin spugen of wat dan ookquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vraag me af he de mensen die hier op de foutjes wijzen van hun tijdens eten en koken enzo, zijn jullie echt strikt met alles, stel je bent bezig met recept die je niet kent zoals hun dus erg hun hoofd daarbij glipt er wel wat eens tussen zouden jullie in alle eerlijkheid dit nooit overkomen?
ja nee dit kan niet pak dan andere lepels ook inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daarom krijg ik geen honger als ze eten koken
omdat ik geen soep lust zou ik alleen brood etenquote:
Ja smerig he en lepeltje proeven en daarna weer in de andere pan en dan jim ook nog even met hetzelfde lepeltje brrrquote:Op maandag 4 maart 2024 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dylano lekker z'n vingers aflikken en verder gaan met koken.
mss kan hij ook nog even de randjes schoonlikkenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:20 schreef mazaru het volgende:
En Dilano ook nog eens met zijn afgelikte vingers in de soepkommen
Nee, net zo min. Met zulke lange haren vind ik dat je er een bandje omheen moet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook niet bij die twee viespeuken van het kerstdiner![]()
Is creme fraichequote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Snoozey het volgende:
kwakt jimmie nu klonten boter in de soep?
dat is vaak met eten zo, wie is zo irritant aan het tikkenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef BigBreg83 het volgende:
2 uur bezig met de soep. Het is vast binnen 5 minuten achter de kiezen.
Maar daar las ik gisteren pagina's vol met commentaar opquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook niet bij die twee viespeuken van het kerstdiner![]()
Sorry.. ik zal zachter typen....quote:Op maandag 4 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is vaak met eten zo, wie is zo irritant aan het tikken
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies.
En voor de goede orde: we hoeven niet met die mensen naar bed. Dat je iemand leuk vindt, hoeft niet te betekenen dat je zo iemand persoonlijk 24/7 in je aura wil hebben..
Maar in een RLS horen nu eenmaal extreme karakters, want het programma moet natuurlijk ook een beetje bekijkenswaardig blijven.
Dat doet me denken aan alle commotie die ontstond tijdens De Bus 2.Zoals ik ook al zei; iedereen mag z’n mening hebben en verkondig slechts de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan gewoon niet tegen zulk gedrag. Of het nou in real life is of op tv, ik vind zulke mensen heel vervelend en zie er het liefst zo weinig mogelijk van in deze wereld en in mijn leven. Ik vind het aso. Net als zo’n Jeffrey in EJVJL, al was dat nog wel wat erger natuurlijk.
Maar De Bus, god damn dat was ik helemaal vergeten haha. Thanks voor de nostalgie, even op Youtube weer wat opgezocht.Leh-kùr
Ze doen niet eens moeite he.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
wat is dat toch met Belgen dat ze namen verbasteren
Jimmy wordt sjimmy(ro)
Ashley wordt AAAAASsssshley door die tatiana doos
en Danny word ook verkrachtquote:Op maandag 4 maart 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
wat is dat toch met Belgen dat ze namen verbasteren
Jimmy wordt sjimmy(ro)
Ashley wordt AAAAASsssshley door die tatiana doos
Ik weet dat je het anders had bedoelt Koos maar vond het leuk om te lezen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano was tijdens het koken ook zijn neus aan het afwegen en pakte toen daarna ook de lepels enzk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |