iedereen zegt Dennyquote:
Zijn bloedzuigersquote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
heeft tom gekke koeienvlekken ziekte??
dat is maar net hoe hij zich zelf heeft voorgesteldquote:
Dat is bloed moet je eng vinden ......quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
heeft tom gekke koeienvlekken ziekte??
ja zou ik niet doen hahaquote:
Als BB dit nu om de minuut doetquote:
ze moeten het zelf doenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als BB dit nu om de minuut doet
is dat shirtje zo oranje ipv wit
Tuurlijk gaat er ook wel eens wat fout bij nieuwe recepten. Ik begrijp alleen niet waarom je meteen begint met van alles doen zonder eerst te kijken wat je precies allemaal hebt en hoe en wanneer wat moet worden toegevoegd. Dat zijn dingen wat iig bij mij niet fout gaat want ik lees eerst wel hoe het werktquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vraag me af he de mensen die hier op de foutjes wijzen van hun tijdens eten en koken enzo, zijn jullie echt strikt met alles, stel je bent bezig met recept die je niet kent zoals hun dus erg hun hoofd daarbij glipt er wel wat eens tussen zouden jullie in alle eerlijkheid dit nooit overkomen?
pffquote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lolmet laxeermiddel de hot tub ingestapt.
ja ik wil ook en dat ziekenhuis gebeuren had ik ook wel gewild hoor. houd er ook van!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:30 schreef Clasientjuh het volgende:
Hahaha Walibi Fright night was ik vorige jaar ook geweest ik schrok me kapot ze lopen ook rond in een donkere ruimte en ze laten je schrikken en staan ineens voor je neus hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |