iedereen zegt Dennyquote:
Zijn bloedzuigersquote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
heeft tom gekke koeienvlekken ziekte??
dat is maar net hoe hij zich zelf heeft voorgesteldquote:
Dat is bloed moet je eng vinden ......quote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
heeft tom gekke koeienvlekken ziekte??
ja zou ik niet doen hahaquote:
Als BB dit nu om de minuut doetquote:
ze moeten het zelf doenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als BB dit nu om de minuut doet
is dat shirtje zo oranje ipv wit
Tuurlijk gaat er ook wel eens wat fout bij nieuwe recepten. Ik begrijp alleen niet waarom je meteen begint met van alles doen zonder eerst te kijken wat je precies allemaal hebt en hoe en wanneer wat moet worden toegevoegd. Dat zijn dingen wat iig bij mij niet fout gaat want ik lees eerst wel hoe het werktquote:Op maandag 4 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vraag me af he de mensen die hier op de foutjes wijzen van hun tijdens eten en koken enzo, zijn jullie echt strikt met alles, stel je bent bezig met recept die je niet kent zoals hun dus erg hun hoofd daarbij glipt er wel wat eens tussen zouden jullie in alle eerlijkheid dit nooit overkomen?
pffquote:Op maandag 4 maart 2024 19:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lolmet laxeermiddel de hot tub ingestapt.
ja ik wil ook en dat ziekenhuis gebeuren had ik ook wel gewild hoor. houd er ook van!quote:Op maandag 4 maart 2024 19:30 schreef Clasientjuh het volgende:
Hahaha Walibi Fright night was ik vorige jaar ook geweest ik schrok me kapot ze lopen ook rond in een donkere ruimte en ze laten je schrikken en staan ineens voor je neus hahaha
Ja, zo is ze, in alles baas boven baas, denkt zequote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt in al die weken dat Ashley alles wat een ander heeft of heeft mee gemaakt, zij het beter of meer heeft dan die ander.
ongeluk in een tunnelquote:Op maandag 4 maart 2024 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
Beeld op karen onder het eten is elke dag Halloween man
Dat weet ik niet maar wel vanmiddag toen Karen ging vertellen over de wildernis Ashley het twee keer zo erg had mee gemaakt....boven op een krokodil had gezeten of gestaan met allemaal andere krokodillen om haar heen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt in al die weken dat Ashley alles wat een ander heeft of heeft mee gemaakt, zij het beter of meer heeft dan die ander.
Extra flavor he.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
het heeft in ieder geval gesmaakt
zie ze allemaal schrapen
Dat was wel echt gebeurdquote:Op maandag 4 maart 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar wel vanmiddag toen Karen ging vertellen over de wildernis Ashley het twee keer zo erg had mee gemaakt....boven op een krokodil had gezeten of gestaan met allemaal andere krokodillen om haar heen.
Precies dat.. zij heeft het dan nog erger en heftiger meegemaakt..quote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Dat heeft ze niet gelogen.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar wel vanmiddag toen Karen ging vertellen over de wildernis Ashley het twee keer zo erg had mee gemaakt....boven op een krokodil had gezeten of gestaan met allemaal andere krokodillen om haar heen.
Zijn daar bewegende beelden van? Ik denk eerder dat het gewoon opgezette warenquote:
Ze spiegelt altijd dat is haar telemarketing truc. Ja heb ik ook. Ja ken ik ook. O ja heb ik ook meegemaakt etc etcquote:Op maandag 4 maart 2024 19:31 schreef OmaJacky het volgende:
Haha voortaan toch maar teruglezen voor plaatsenquote:Op maandag 4 maart 2024 19:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet dat je het anders had bedoelt Koos maar vond het leuk om te lezen.![]()
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |