uh volg je even niet BB doet die geluiddn niet maar ja dat maakt toch niets uit met wanneer hun weggaan e doen zo moeilijk maar ga gewoon als de rest slaapt lekker simpel, nee wacht tot iedereen in cocoon is niet iedereen ligt daarquote:Op maandag 4 maart 2024 20:23 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik denkndat BB uiteindelijk wel ff stopt met die geluiden en als ze weg zijn er weer mee begint.
Dan zal de opdracht mislukt zijn. En dat zal waarschijnlijk niet in zijn voordeel zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Jimmy wil gewoon drama creeeren
hij wil niet stilletjes weg
maar hij wil dat iedereen het die avond al door heeft
Volgens mij gooit bb er ook af en toe een geluid in hoor.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh volg je even niet BB doet die geluiddn niet maar ja dat maakt toch niets uit met wanneer hun weggaan e doen zo moeilijk maar ga gewoon als de rest slaapt lekker simpel, nee wacht tot iedereen in cocoon is niet iedereen ligt daar
Bb laat nu elke keer geluiden horen via de boxen. Als ie dat blijft doen kunnen mensen die slapen en word het dus moeilijker om weg te gaan door die deur.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uh volg je even niet BB doet die geluiddn niet maar ja dat maakt toch niets uit met wanneer hun weggaan e doen zo moeilijk maar ga gewoon als de rest slaapt lekker simpel, nee wacht tot iedereen in cocoon is niet iedereen ligt daar
zolang niemand hen ziet vertrekken is het ok?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal de opdracht mislukt zijn. En dat zal waarschijnlijk niet in zijn voordeel zijn.
En omdat het daar zo leuk isquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang niemand hen ziet vertrekken is het ok?
is wat ik er van begrijp
eerst zouden ze vannacht gaan als iedereen slaapt
nu willen ze al eerder
want dan is het effect leuker
Hopelijk worden ze gezienquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is wat ik er van begrijp
nu willen ze al eerder
Ik dacht dat ze vanmiddag zeiden dat ze om 00.00 uur weg moesten?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is wat ik er van begrijp
nu willen ze al eerder
ze willen nu eerder gaanquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vanmiddag zeiden dat ze om 00.00 uur weg moesten?
Nee is nooit een tijd genoemdquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze vanmiddag zeiden dat ze om 00.00 uur weg moesten?
wat gaan we winnen lavie?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou toch super zijn als we winnen. En dat zou zomaar kunnen.
Als we wat winnen?quote:Op maandag 4 maart 2024 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou toch super zijn als we winnen. En dat zou zomaar kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |