was nooit aan hoorquote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
kann me nu jemand vertelen?
is het uit met asli en alice?
ja misschienquote:Op maandag 4 maart 2024 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is BB, kan van moment tot moment weer anders zijn.
Je kan zoveel testen als je wil... Betfer safe then sorry.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Deze mensen hebben een psychologische test gehad waaruit naar voren is gekomen dat het vrij onwaarschijnlijk is dat ze met messen gaan zwaaien. Sommige bewoners zijn misschien wat raar of bijzonder, maar het zijn geen TBS'ers en BB is ook geen TBS-kliniek.
zijn de water vergeten hahahaquote:
je kunt toch pan voor pan makenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet slim om al de 1e pan al bijna klaar te hebben en de ander nog moet starten
Ach .. het is soep .. dat blijft wel even warm hoor als het klaar is.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Is toch niet slim om al de 1e pan al bijna klaar te hebben en de ander nog moet starten
Ja .. nee....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan zoveel testen als je wil... Betfer safe then sorry.
Maakt bij soep niet uit. Hoe langer het staat hoe lekkerder.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
die ene is nog lang niet klaar hoor hahaquote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Zal denk ik wel vaker gebeurt zijn in een rls waar ze iemand uit moeten halen.....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef marky het volgende:
[..]
is ook wel tijdquote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
Maar deze week dus elke avond een andere maaltijd.. zullen ze wel blij mee zijn
die is niet on streamquote:
Zo eigenwijs.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:23 schreef greysbones het volgende:
Jimmy verteld dat als je de kruiden in de pan doet voor de andere ingredienten ze meer smaak afgeven
Dyliie
zo staat het er niet
Haha.. wat een kind ook he.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:23 schreef greysbones het volgende:
Jimmy verteld dat als je de kruiden in de pan doet voor de andere ingredienten ze meer smaak afgeven
Dyliie
zo staat het er niet
Nou echt wel.. ook al maakte ze er wel eerder keer weer iets van de dingen die ze hadden of over haddenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook wel tijd
om eens een beetje gevarieerd te eten
Bij mijn weten is dat slechts ooit 1x gebeurd in alle BB's die er wereldwijd bestaan, dus het risico is te verwaarlozen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:19 schreef marky het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
eten al opquote:Op maandag 4 maart 2024 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb nu wel ontzettend zin in pompoensoep.
elk uurquote:Op maandag 4 maart 2024 18:26 schreef Lovely het volgende:
Vannacht dan ook maar het geluid afspelen haha
Denk dat ze met 1,5 liter water per pot wel weinig soep gaan hebben . 3 liter totaal is wat .. 6 porties.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja spelcouple
maar alice is met
karen bijna lesbisch
ik denk dat het van die verspakketten zijnquote:Op maandag 4 maart 2024 18:27 schreef KangaP het volgende:
[..]
Denk dat ze met 1,5 liter water per pot wel weinig soep gaan hebben . 3 liter totaal is wat .. 6 porties.
Of de soep zal dik zijn en dan oplengen
Hij switchte net naar Alice en Ty anders even stream resfreshen als je Chrome hebt kan dat via muziek logo boven inquote:Op maandag 4 maart 2024 18:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
He hoe kan dat nou, ik heb 2 streams l Jimmy en dylano????
viel me vorige week al opquote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En vlak voor het geluidje .. Alice trekt toch wel een beetje naar Tyron geloof ik.
[ afbeelding ]
Karen praat nauwelijks met Alice.quote:
Soms hangen die wel even bij elkaar om te kletsen etcquote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En vlak voor het geluidje .. Alice trekt toch wel een beetje naar Tyron geloof ik.
[ afbeelding ]
Ging me meer om de blik ...quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms hangen die wel even bij elkaar om te kletsen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |