Of hij laat iets bezorgen ...hoorde hem dat laatst zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
Randy kookt niet voor zichzelf
dan gooit hij wat in de frituur
Ik doe de groenten en kruiden altijd in de oven en dan kun je zeker de pompoen en de bol knoflook gewoon uitknijpen en uitlepelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Pompoen schillen en snijden
Het enige wat je nodig hebt om makkelijk en snel een pompoen te snijden is: een vork, dunschiller, scherp mes, magnetron en natúúrlijk een pompoen (wél een die in de magnetron past). Zo ga je aan de slag:
Prik met je vork gaatjes in de pompoen.
Plaats de pompoen twee minuten in de magnetron op de hoogste stand. Door de warmte wordt zowel de schil als de pompoen zacht, waardoor het schillen en snijden een stuk makkelijker gaat.
Laat de pompoen één minuut afkoelen.
Snijd met behulp van het mes de pompoen in stukken en verwijder de schil met de dunschiller.
Weet dat je de schil niet hoeft te verwijderen. De schil van de pompoen zit namelijk boordevol vitaminen. Voor kleine kinderen is het wel aan te raden om de pompoen te schillen.
Dat was toen ze wantrouwend werd naar Ashley, ze hebben altijd goed met elkaar gekund maar doordat ze door zijn groepje erop is gezet was ze eigenlijk ook kwaad op Tyron....of zwaar teleurgesteld....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
viel me vorige week al op
dat ze plots meer bij Ty zit
hij is wel iemand bij wie manana manana goed van toepassing isquote:Op maandag 4 maart 2024 18:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Of hij laat iets bezorgen ...hoorde hem dat laatst zeggen
Tja je zou ook eens moe kunnen worden
Kan idd.. verbaast mij dat er nu geen stelletje in zit..meestal ontstaat er wel een stelletjequote:Op maandag 4 maart 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah ... ja... maar wellicht niet hoor ... Alice heeft natuurlijk Haydor... en Tyron ook iemand. Maar dan kun je het nog steeds leuk hebben samen.
Volgens mij ben je in de war net een ander.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeien zij als laatste keer
alice in exitshow terugkwam
Zitten Rummicub te spelen met 4 personenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En vlak voor het geluidje .. Alice trekt toch wel een beetje naar Tyron geloof ik.
[ afbeelding ]
ik heb het idee dat ze dat al eerder deedquote:Op maandag 4 maart 2024 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toen ze wantrouwend werd naar Ashley, ze hebben altijd goed met elkaar gekund maar doordat ze door zijn groepje erop is gezet was ze eigenlijk ook kwaad op Tyron....of zwaar teleurgesteld....
Maar dat gevoel is ze weer kwijt.
nee was in uitzendingquote:Op maandag 4 maart 2024 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war net een ander.
zoals jimmy zeiquote:Op maandag 4 maart 2024 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft een van jullie gezien of jimmy wel bouillonblokjes en die kruiden uit dat pijpje erin heeft gedaan. Heb het wel dilano zien doen maar hem niet
Ja, dat nagels lakken was dacht ik ook al van na dat gebeuren van haar erop zetten.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze dat al eerder deed
Oh okequote:Op maandag 4 maart 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals jimmy zei
die kun je beter als eerst doen
omdat ze dan meer smaak afgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
er is weer brood verdwenen
Aliceeeeeeee
Dilano was net ook brood aan het eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij snapt precies hoe het werkt en daarom is ze ook de logische kandidaat voor de winst.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ze kookt bijna nooit maar als er iets speciaals is dan hoopt Ashley een TV momentje te scoren.
Alice staat er wel om bekend dat ze veel brood eetquote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano was net ook brood aan het eten.
Nou, dan wordt het dus weer hoog tijd.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en daar heeft hij wel gelijk in. Ze hebben in al die weken 1x gekookt ofzo
chips, nootjes en muesliquote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
Beschuldigen ze nu mensen van brood eten. Als er mensen zijn die eten achterover drukken zijn het karen en ashley geweest.
Ja maar nu niet gezien. Ze eten allemaal brood er waren 2 broden voor 11 mensen gemaakt door ronahi vanmiddag.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice staat er wel om bekend dat ze veel brood eet
en ook vaak savonds
Dat ze die pannenkoeken ff voor Ronahi hadden bewaard... die lust geen pompoensoep. Heeft ze tegen jimmy gezegd en die eet er ook gewoon 1. Nu zijn ze op.quote:
Ach, ze moeten toch iets hebben om over te pijpzeiken.quote:
ik denk dat ze daar wel meer eten wat mensen eigenlijk niet lustenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat ze die pannenkoeken ff voor Ronahi hadden bewaard... die lust geen pompoensoep. Heeft ze tegen jimmy gezegd en die eet er ook gewoon 1. Nu zijn ze op.
En kauwen met haar mond dicht en niet smaktquote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef greysbones het volgende:
misschien helpt het als je de pannenkoek in stukjes snijdt
ipv die enorme happen te nemen
Dat moet natuurlijk niet.quote:
Ja klopt net als de andere....bij het kaarten net voor naar bed gaan of tussendoor doen ze ook heel vaak kwark met brood mee naar cocoon.....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
chips, nootjes en muesli
maar Alice eet heel vaak tussendoor of 's avonds boterhammen.
Ik heb een paar weken geleden al hele monologen bespeurd.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik dacht echt dat het een onderbroek was, je kunt erin liplezen
Och arm kind, kom gauw naar BB-huis. kan je er weer ff tegen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
Zojuist op Een Vandaag, schimmel in haar huis.
[ afbeelding ]
Zij heeft ook altijd wat.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
Zojuist op Een Vandaag, schimmel in haar huis.
[ afbeelding ]
Tja, en dat is nou precies de makke: de pest in hebben en dan tegen anderen gaan fulmineren, i.p.v. direct naar de betreffende personen gaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
Karen: "Moet je heel dat spul hebben daarin?"
Jimmy: "Ja, lees maar, ik weet het eigenlijk niet, jullie waren zo lekker bezig dus ik denk eh, doe 't lekker, ja!"
Danny: "En wat moet er dan gebeuren met dat?"
Karen: "Wil jij niet komen helpen?"
Jimmy: "Ja weet ik niet, geen idee. Ja nee ik hoef niet met z'n vieren in de keuken. Dat vind ik een beetje teveel sorry"
Ashley: "Jim, ik wil je werk niet uit handen nemen hoor?"
Karen: "Ja ik ook niet hoor!"
Danny: "Ik zeker niet, maar ik wil niet jij juist alles doet"
Karen: "Ah ja, dat is juist jij ging koken!"
Jimmy: "Ja, ik sta er helemaal klaar voor en dan rennen er vier mensen naar de keuken"
Alle 3 tegen Jimmy tegelijk dat ze wel weg gaan.
Jimmy staat nu gewoon in de keuken
Dat heet manipuleren 😅 Sneaky te werk gaan. De een vindt dat slim, de ander (waaronder ik) juist cheap, sneaky, vies en een onaantrekkelijke, irritante karaktertrek.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij snapt precies hoe het werkt en daarom is ze ook de logische kandidaat voor de winst.
Nou dat gaat hem niet worden.. die wordt ruim daarvoor nog uitgekotst. Zowel door haar medebewoners als de kijkers.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij snapt precies hoe het werkt en daarom is ze ook de logische kandidaat voor de winst.
Beetje... ze hebben elkaar al eens verteld dat Haydar getinte man is en Ty zijn "vriendin" een naturel blonde is dus dat.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En vlak voor het geluidje .. Alice trekt toch wel een beetje naar Tyron geloof ik.
[ afbeelding ]
Van deze droom ik nog weleens als ik zwaar getafeld heb.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:44 schreef spapaars het volgende:
Zojuist op Een Vandaag, schimmel binnen haar huis.
[ afbeelding ]
Haydar heeft een heel licht tintje maar lijkt totaal niet op Ty!!quote:Op maandag 4 maart 2024 18:50 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje... ze hebben elkaar al eens verteld dat Haydar getinte man is en Ty zijn "vriendin" een naturel blonde is dus dat.
Psssst... Je hebt het niet van mij hoor...quote:Op maandag 4 maart 2024 18:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat heet manipuleren 😅 Sneaky te werk gaan. De een vindt dat slim, de ander (waaronder ik) juist cheap, sneaky, vies en een onaantrekkelijke, irritante karaktertrek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |