Of hij laat iets bezorgen ...hoorde hem dat laatst zeggenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
Randy kookt niet voor zichzelf
dan gooit hij wat in de frituur
Ik doe de groenten en kruiden altijd in de oven en dan kun je zeker de pompoen en de bol knoflook gewoon uitknijpen en uitlepelen.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
![]()
Pompoen schillen en snijden
Het enige wat je nodig hebt om makkelijk en snel een pompoen te snijden is: een vork, dunschiller, scherp mes, magnetron en natúúrlijk een pompoen (wél een die in de magnetron past). Zo ga je aan de slag:
Prik met je vork gaatjes in de pompoen.
Plaats de pompoen twee minuten in de magnetron op de hoogste stand. Door de warmte wordt zowel de schil als de pompoen zacht, waardoor het schillen en snijden een stuk makkelijker gaat.
Laat de pompoen één minuut afkoelen.
Snijd met behulp van het mes de pompoen in stukken en verwijder de schil met de dunschiller.
Weet dat je de schil niet hoeft te verwijderen. De schil van de pompoen zit namelijk boordevol vitaminen. Voor kleine kinderen is het wel aan te raden om de pompoen te schillen.
Dat was toen ze wantrouwend werd naar Ashley, ze hebben altijd goed met elkaar gekund maar doordat ze door zijn groepje erop is gezet was ze eigenlijk ook kwaad op Tyron....of zwaar teleurgesteld....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
viel me vorige week al op
dat ze plots meer bij Ty zit
hij is wel iemand bij wie manana manana goed van toepassing isquote:Op maandag 4 maart 2024 18:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Of hij laat iets bezorgen ...hoorde hem dat laatst zeggen
Tja je zou ook eens moe kunnen worden
Kan idd.. verbaast mij dat er nu geen stelletje in zit..meestal ontstaat er wel een stelletjequote:Op maandag 4 maart 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hah ... ja... maar wellicht niet hoor ... Alice heeft natuurlijk Haydor... en Tyron ook iemand. Maar dan kun je het nog steeds leuk hebben samen.
Volgens mij ben je in de war net een ander.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeien zij als laatste keer
alice in exitshow terugkwam
Zitten Rummicub te spelen met 4 personenquote:Op maandag 4 maart 2024 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En vlak voor het geluidje .. Alice trekt toch wel een beetje naar Tyron geloof ik.
[ afbeelding ]
ik heb het idee dat ze dat al eerder deedquote:Op maandag 4 maart 2024 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was toen ze wantrouwend werd naar Ashley, ze hebben altijd goed met elkaar gekund maar doordat ze door zijn groepje erop is gezet was ze eigenlijk ook kwaad op Tyron....of zwaar teleurgesteld....
Maar dat gevoel is ze weer kwijt.
nee was in uitzendingquote:Op maandag 4 maart 2024 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war net een ander.
zoals jimmy zeiquote:Op maandag 4 maart 2024 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft een van jullie gezien of jimmy wel bouillonblokjes en die kruiden uit dat pijpje erin heeft gedaan. Heb het wel dilano zien doen maar hem niet
Ja, dat nagels lakken was dacht ik ook al van na dat gebeuren van haar erop zetten.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze dat al eerder deed
Oh okequote:Op maandag 4 maart 2024 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals jimmy zei
die kun je beter als eerst doen
omdat ze dan meer smaak afgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:36 schreef greysbones het volgende:
er is weer brood verdwenen
Aliceeeeeeee
Dilano was net ook brood aan het eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij snapt precies hoe het werkt en daarom is ze ook de logische kandidaat voor de winst.quote:Op maandag 4 maart 2024 17:24 schreef marky het volgende:
Ze kookt bijna nooit maar als er iets speciaals is dan hoopt Ashley een TV momentje te scoren.
Alice staat er wel om bekend dat ze veel brood eetquote:Op maandag 4 maart 2024 18:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dilano was net ook brood aan het eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |