Juist, en om die reden hebben ze ook geen vuurwapens binnen het huis.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn bot omdat ze niet gebruikt kunnen worden als wapen. Stel je voor dat er een ruzie ontstaat en iemand pakt zo'n mes dan wordt dat een probleem
Nee ik ook niet maar je kan het risico wel voorkomen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet als je ruzie hebt, maar ik pak meestal geen mes.
Dat zou Ty kunnen zijn.....vorige week zag hij echt Danny als winnaar uit de bus komen....hij heeft wat met die man. Maar ik vertrouw Danny niet.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:08 schreef marky het volgende:
[..]
Danny heeft het volgens mij wel door. Het is nu de tijd van de groep Ty om te proberen in te breken kijken wie er gevoelig is.
Nogmaals dat hadden ze samen afgesproken om niet te ruilen is duidelijk op de streams geweestquote:Op maandag 4 maart 2024 17:54 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Er waren duo's dat wel een ander een etentje gunde aan zijn haar duo maar Alice gunde
Randy niks ook is het maar 1 ententje vorige week was het gunnen of niet en dat vond ik wel jammer van haar. En ze verloor van Randy om dat ze te hebzuchtig is.
Danny zet alice er niet opquote:Op maandag 4 maart 2024 18:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik volg de live niet meer maar heb begrepen dat Danny PON heeft. Indien hij er Alice;Tyron en Randy opzet (en dus een gunst voor Ashley) in plaats van een bank met Karen; Tom en Glenn is hij de domste speler ooit.
Nee, zelfs zwart aan het maken....quote:Op maandag 4 maart 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet, ashley is goed op hem aan het inpraten en niet positief
Danny heeft ooit duidelijk gezet ik luister en hoor iedereen zodat men denkt dat ik aan hun kant sta, maar trek me eigen planquote:Op maandag 4 maart 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet, ashley is goed op hem aan het inpraten en niet positief
En het is nog afwachten wie de 2e PON krijgtquote:Op maandag 4 maart 2024 18:08 schreef marky het volgende:
[..]
Danny heeft het volgens mij wel door. Het is nu de tijd van de groep Ty om te proberen in te breken kijken wie er gevoelig is.
Deze mensen hebben een psychologische test gehad waaruit naar voren is gekomen dat het vrij onwaarschijnlijk is dat ze met messen gaan zwaaien. Sommige bewoners zijn misschien wat raar of bijzonder, maar het zijn geen TBS'ers en BB is ook geen TBS-kliniek.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:09 schreef marky het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar je kan het risico wel voorkomen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Deze mensen hebben een psychologische test gehad waaruit naar voren is gekomen dat het vrij onwaarschijnlijk is dat ze met messen gaan zwaaien. Sommige bewoners zijn misschien wat raar of bijzonder, maar het zijn geen TBS'ers en BB is ook geen TBS-kliniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Het is BB, kan van moment tot moment weer anders zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
kann me nu jemand vertelen?
is het uit met asli en alice?
Woont hij niet bij zijn vriendin??quote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef greysbones het volgende:
Randy kookt niet voor zichzelf
dan gooit hij wat in de frituur
Hadden die verkering dan?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
kann me nu jemand vertelen?
is het uit met asli en alice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |