bij me nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)acebook-en-instagram
Gelukkig maar toch.quote:
Maar waar zijn de mixen voorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet namen bij elkaar schuiven door op die roze pijltje te klikken en die naar boven te schuiven. Wil jij bij Karen bv Dilano dan moet je dilano naar boven schuiven
Ik heb gedaan wie ik dan als tweede bij haar zou willen zien en dan als derde Er staat verder ook geen uitleg bij.
Ik ben er ook nog niet geweest Micky, ik zal eens een blikje (zonder statiegeld) gaan werpenquote:
Streamers mogen kiezen welke koppels gevormd wordenquote:
Zou BB turven ? Die doet maar wat voor de kijkcijfers vermoed ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Mickytjuh De vraag wordt gesteld met wie je wilt dat de persoon in kwestie wordt gekoppeld
.
- de 1ste keus waarvan jij vindt dat die het moet worden schuif je naar boven
- 2de keus van jou schuif je er onder.
- enzovoorts.
En die vraag kun je beantwoorden voor elke bewoner.
Daarna gaat BB zitten turven en dan zijn de duo's bekend.
Snapte?
Ik had maar twee gedaan de rest alleen de bovenstequote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Mickytjuh De vraag wordt gesteld met wie je wilt dat de persoon in kwestie wordt gekoppeld
.
- enzovoorts.
Snapte?
Dat zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou BB turven ? Die doet maar wat voor de kijkcijfers vermoed ik.
En gij geleuft dat, denk dat ze stiekem zelf de keuze makenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
.
- enzovoorts.
Snapte?
Zei Jockari ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En gij geleuft dat, denk dat ze stiekem zelf de keuze maken
Ga je je opgeven?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds gekker dit jaar![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zei Jockari ook al![]()
Bende gij ok al unnem brabo
Denk dat we dat pas volgende week te weten krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wilde dus eigenlijk weten of dit gewone duos zouden worden, of weer tegen elkaar strijden duos.
Ik wil weten wat het gevolg gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kan die gast niet meer horen of zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |