Jij had de lapo dame. Als je de tt wilt veranderen geef je maar een gil naar Dotquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Spruiten?
Ik zag heel wat anders op het bord liggen en dat nodigde w.m.b. niet echt uit tot aanschuiven.
Die is ook al vanaf 3 uur bezitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Jimmy er echt onwijs gaaf uitzien...
Ja, geen idee wat hij moet voorstellen. Maar hij ziet er grappig uitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:51 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Jimmy er echt onwijs gaaf uitzien...
TT veranderen? Hoeft voor mij niet hoor, mijn lapo-beurt was verlopen, dus jij had alle rechtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij had de lapo dame. Als je de tt wilt veranderen geef je maar een gil naar Dot
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
TT veranderen? Hoeft voor mij niet hoor, mijn lapo-beurt was verlopen, dus jij had alle recht
Mij ging het om het eten en ik zag dat boord met iets wat gecremeerd was en overgoten met diarree.
Dat is al beter edaan dan bij Dilano. Had van Jimmy meer verwacht eigenlijkquote:
Ik ook niet maar ziet er kikke uitquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat hij moet voorstellen. Maar hij ziet er grappig uit
Kloptquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De meeste tijd met Dilano denk ik...
Maakte haar niet uit, maar ronahi had dit toch zelf kunnen doen. Die mannen is wat andersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
Alice is lief dat ze iedereen helpt, komt straks zelf in tijdnood...
En heeft ook nog niet gegeten. De volgende klanten komen zo van tafel.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
Oké maar desalniettemin toch lief...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maakte haar niet uit, maar ronahi had dit toch zelf kunnen doen. Die mannen is wat anders
Zij heeft nooit kant gekozen. Nu begint ze naar Ty en Tom te trekken en heeft een goede band met Ronahi die dat haar vorige week bevestigd heeft. De club waar ze nu naartoe trekt is voor haar vele malen prettiger dan die konkelclub van Ashley die nu in elkaar aan het donderen is.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: nomineren en elimineren.
Ik zal niet zeggen dat ze een Balthasar Gerards-behandeling verdient, maar opstaan tegen de Monarch is en blijft not done.
Verschil in mensen heb je dan hé..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:58 schreef engine het volgende:
[..]
En heeft ook nog niet gegeten. De volgende klanten komen zo van tafel.
Ze is er ook echt goed in
Ze gaat niet veel doen bij zichzelf ze gunt de mannen of Ronahi de winst.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:56 schreef Frummelie het volgende:
ze is erg vandaag geef ik toe, maar ze was al de gehele tijd daar bezig en is nog niet klaar dus dat is toch wel logisch he al haar spullen liggen er nogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja erg he en hij stond ook gelijk op voor de "heks"
Het was er altijd al. In het begin is zoiets leuk maar gaande de weg wil je toch wat meer harmonie.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat komt het lelijke karakter van ashley steeds meer naar boven. Ze is al uur met zichzelf bezig
Al ruim een uur he. Als eerste jurk pakken en de makespullen en ook gelijk die lens. En dan anderen egoisten noemen. Ze moet eens een spiegel voor krijgen waar ze haar gedoe in krijgt te zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is erg vandaag geef ik toe, maar ze was al de gehele tijd daar bezig en is nog niet klaar dus dat is toch wel logisch he al haar spullen liggen er nog
egoïstisch inderdaad..hele nare karaktereigenschapquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:05 schreef OmaJacky het volgende:
Asley heeft zichzelf geschminkt.
Ze keek net met een beetje arrogante blik naar Alice die Ro aan t schminken is.
Dat kan Alice heel goed.
Ashley kan echt nooit maar dan ook nooit eens een gemeende compliment aan een ander geven.
En een ander helpen doet ze ook niet.
Ze wordt met de dag erger vind ik.
Heel egoïstisch.
wat maakt dat met schminken nou uit snap ik niet dit hoor jimmy is ook lang bezig en er zijn er wel meer die lang nbezig zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat komt het lelijke karakter van ashley steeds meer naar boven. Ze is al uur met zichzelf bezig
Ze is echt een giga egoïst, bah.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou Tom sneert ze nu ook af hij vraagt over hoe hij het bloed moet doen, geeft als antwoord doe wat leuks
en nu ook weer over de lenzen helpt ze ook niet echt
- ze was als eerste in de voorraadkamer en greep een kostuum, de andere dames hadden nog niet eens gekekenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat maakt dat met schminken nou uit snap ik niet dit hoor jimmy is ook lang bezig en er zijn er wel meer die lang nbezig zijn
Zijn vaak domme mensen die hun onkunde compenseren met egoïstisch gedrag. Vaak hebben ze het zelf niet door, ze zijn het gewend. Ook dat bazige gedoe, zoals Danny commanderen dat ze voor hem op moet staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:09 schreef kiki2024 het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe je zo kan zijn in een groep. brrr
klopt. raar en triest dat ze dit blijven pikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn vaak domme mensen die hun onkunde compenseren met egoïstisch gedrag. Vaak hebben ze het zelf niet door, ze zijn het gewend. Ook dat bazige gedoe, zoals Danny commanderen dat ze voor hem op moet staan.
Ja en tom en randy zou ze ook gaan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:12 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Glenn doet Alice er ook nog even tussendoor...
Werd ook gezegd of ze elkaar wilde helpen ermeequote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
gaat er toch om wie zich het 'mooist' kan maken? snap niet dat ze dan zelf niet schminken
of werkt dat zo niet
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maakt me niks uit..... ik hou van lekker strak...(echt te)
Ja, hoop echt dat ze haar de tijd geven......en anders ook al is het niet af krijgt ze mijn stem.......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Alice is een goeierd, die doet iedereen en zelf heeft ze straks niets
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al beter edaan dan bij Dilano. Had van Jimmy meer verwacht eigenlijk
Alice doet het goed
Tyron ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en tom en randy zou ze ook gaan doen.
Maar ze gunnen elkaar zo veelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
gaat er toch om wie zich het 'mooist' kan maken? snap niet dat ze dan zelf niet schminken
of werkt dat zo niet
Goeierd ? Gepoeierd bedoel je ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Alice is een goeierd, die doet iedereen en zelf heeft ze straks niets
Ze graaft haar eigen graf. Het is nu zaak om gewoon aardig tegen haar te blijven doen. Daardoor komt haar bitchy karakter steeds meer naar voren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice mag wel bij der eigen beginnen de doos
Ashley straft alle mannen omdat ze ruzie heeft met Glenn
Hopelijk gaan ook zijn ogen open, ik hoop van al die kerels, vanavond is het overduidelijk wie er hulpvaardig zijn en wie NIET...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:21 schreef Kissingbird het volgende:
Danny vindt het jammer dat Alice alleen aan het sminken is.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt bij karen en ashley dat Alice even de lijntjes moet doen want kan hij niet zelf en allebei zeggen niet van zullen wij het voor je doen.
Gosh had ik niet verwacht......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt bij karen en ashley dat Alice even de lijntjes moet doen want kan hij niet zelf en allebei zeggen niet van zullen wij het voor je doen.
Maar ze doet het wel helemaal zelf en de rest laat het door Alice doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Sie schaffen dasquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:28 schreef marky het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurd Ty gaat Tom helpen met haren spuiten. Ashley heeft de komende dagen zo veel te spinnen om al haar soldaatjes weer in het gareel te krijgen.
De boze stiefzustersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
Iedereen helpt elkaar en is gezellig tips aan het geven, alleen Ashley en Karin zijn niet te zien
Goed gedaan ALice mag wl opschieten ze moet haar zelf ook nog schminckenquote:
ik denk een insta stemmingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:28 schreef Snensie het volgende:
Tyrone ziet er mooi uit. Ik zou best op hem willen stemmen. Maar zal wel weet op facebook moeten ofzo.
Het is diner pauze bij de Febo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
Iedereen helpt elkaar en is gezellig tips aan het geven, alleen Ashley en Karin zijn niet te zien
Wat moet je iemand helpen als je zelf nog niet eens klaar bent. Alice heeft voor haar eigen besloten dat ze niet mee wilt doen voor de winst.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ook zijn ogen open, ik hoop van al die kerels, vanavond is het overduidelijk wie er hulpvaardig zijn en wie NIET...
Ze vindt het opmaken veel leuker en hoopt dat Ashley niet wint.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:34 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat moet je iemand helpen als je zelf nog niet eens klaar bent. Alice heeft voor haar eigen besloten dat ze niet mee wilt doen voor de winst.
Ja, dat zijn vrouwen die kunnen hetook zelf voor een groot gedeelte...maar voor die mannen is het veel moeilijker en dan zou je toch verwachten dat de andere vrouwen een beetje mee kunnen helpenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel helemaal zelf en de rest laat het door Alice doen.
Moesten die niet eten gaan koken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
Insta is veel groter dan FB.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja daar doe ik ook niet aan. Allemaal 1 pot nat.
Hoop dat ze het er niet meer uitgekamd krijgtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:36 schreef marky het volgende:
Ashley heeft eindelijk haar haar normaal zitten
Bb vroeg elkaar te helpenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:34 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat moet je iemand helpen als je zelf nog niet eens klaar bent. Alice heeft voor haar eigen besloten dat ze niet mee wilt doen voor de winst.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Van Instagram van bigbrother Ja echt! Een aantal gelukkige fans mag meedoen aan de Fan Freeze!
Opgeven kan via
https://bit.ly/BigBrotherFanFreeze
Eindelijk komen die lippen eens goed uit.quote:
Mij nie bellen, of mag je tegelijkertijd cossen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]las het net
wie oh wie uit de cos gaan we op beeld zien
Het wordt ook steeds gekker dit jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Van Instagram van bigbrother
Ja echt! Een aantal gelukkige fans mag meedoen aan de Fan Freeze!
Opgeven kan via
Ah oke. Ik ben er nog nooit op geweest en dat hou ik zo. Thanks voor de info.🙂quote:
* Kodiak100 wijst @Dotteke en @Kissingbirdquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]las het net
Hahaha😁quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik herken asslie echt niet meer , heel goed gedaan
Met wat niespoeder naar binnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Van Instagram van bigbrother
Ja echt! Een aantal gelukkige fans mag meedoen aan de Fan Freeze!
Opgeven kan via
Dat is gewoon haar binnenkant, rotquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik herken asslie echt niet meer , heel goed gedaan
Mij niet bellenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]las het net
Ze ziet er zo 100x beter uit dan met haar doordeweekse gezichtquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 wijst @:dotteke en @:kissingbird
Het was een stringetje dacht ik. Haar billen waren bloot. Daarom korte leggingquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Hummie van den Tonnenkreek hebben ze ook opgegraven zo te zien...die komt even spoken...
misschien ligt ze wel op het binnenplaatsje bij Dilano en Jimmyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Die zou zich omdraaien in haar graf als ze ziet wat ze van haar levenswerk hebben gemaakt
Toch mooi gedaanquote:
Misschien ligt ze wel overal verspreid, in het Haunted House een deel en buiten.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien ligt ze wel op het binnenplaatsje bij Dilano en Jimmy
Of komt Lenie nu eindelijk optredenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:05 schreef tassie127 het volgende:
Dadelijk zeker weer 4 uur bezig geweest voor 10 minuten feestje met 1 glaasje prosecco
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of komt Lenie nu eindelijk optreden
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of komt Lenie nu eindelijk optreden
De stagiair van de 2e stream is ziekquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:07 schreef lojanda het volgende:
Ze zien er allemaal echt goed goed uit![]()
Maar waarom al de hele dag twee dezelfde streams begrijp ik echt niet
irritant hequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:14 schreef Schakeltopia het volgende:
kom morgen wel weer cossen dit is niet te doen
was ermee bezig maar moet een video uppen ja daar doe ik niet aan whahahahquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
https://eu.castitreach.co(...)fanweek/welcome.html
Hier kun je je opgeven
Gek hahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was ermee bezig maar moet een video uppen ja daar doe ik niet aan whahahah
ga er even heen en schreeuw het evenquote:
is wel lekker hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze het moeten doen met wat van die groene reine-claude limonade
i hope soquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze het moeten doen met wat van die groene reine-claude limonade
Schreeuwen dat ze het niet isquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ga er even heen en schreeuw het even
Gun het ons eigenlijk ook meer dan hunquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
i hope so
dat gezeur elke keer om dingen
Gewoon zoals altijd, lekker randomquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij heeft de trui van Freddy Krueger aan maar z'n hoofd is anders
maar dan echt dronkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gun het ons eigenlijk ook meer dan hun![]()
dronken beelden dan he
Ze heeft bijna iedereen geschminkt en echt heel mooi ook nogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:26 schreef ledn81 het volgende:
Alice is echt zo'n lieverd. iedereen complimentjes geven en druk bezig
er zijn geen duo'squote:
Vind dat ze iedereen mooi heeft opgemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Snoozey het volgende:
grappig, dus al maak je anderen heel mislukt op dan mag je winnen. want behulpzaam
Waarom mislukt? Alice doet het zo goed mogelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:29 schreef Snoozey het volgende:
grappig, dus al maak je anderen heel mislukt op dan mag je winnen. want behulpzaam
Volgende week is het fanweek en mogen de fans stemmen op wie ze al duo willenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn geen duo's
of bedoel je wie volgende week een duo moet worden
I knowquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week is het fanweek en mogen de fans stemmen op wie ze al duo willen
O dezelfde site als waar je atijd kan stemmen kan je je dit aangeven
Bij Halloween hoort op z'n minst een goede punch bowlquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:20 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd hoe vet de Halloween party gaat worden. Waarschijnlijk allemaal weer één glaasje wijn en de rest moeten ze weer zelf uit de wall kopen..
nee, ik bedoel dat ik dan bijv op ty en ash zou stemmen als de bestequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn geen duo's
of bedoel je wie volgende week een duo moet worden
dat kanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:33 schreef Snoozey het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat ik dan bijv op ty en ash zou stemmen als de beste
ik heb het over dit kostuumdramaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan![]()
![]()
![]()
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
edwardquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:39 schreef Snoozey het volgende:
edward heeft toch geen baard. tom had zich glad moeten scheren
Ik blijf gewoon stug op Lenie stemmenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
Een stem op Glenn is een stem tegen Ashley...![]()
Ik vind Tyron de mooiste maar ik heb Alice nog niet gezien.
die is eng zonder kostuumquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon stug op Lenie stemmen
Hoe kom je daar nou bij?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zo kunnen we toch niet kiezen. Ahh we krijgen een show!!quote:
Kun je iemand gewoon bij zijn of haar naam noemen ipv iemands lichaamsomvang?quote:
och ja, laten we dat bij ashley in het vervolg ook weer doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kun je iemand gewoon bij zijn of haar naam noemen ipv iemands lichaamsomvang?
Stem op Alicequote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als Alice wint en ze krijgt een persoonlijke voorwerp gaat Ashley helemaal flippen.
Was volgens hem een kutpruikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 19:48 schreef mijntjexx het volgende:
Waarom heeft Jimmy zijn pruik niet meer op. Die stond zo vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |