Zijn vaak domme mensen die hun onkunde compenseren met egoïstisch gedrag. Vaak hebben ze het zelf niet door, ze zijn het gewend. Ook dat bazige gedoe, zoals Danny commanderen dat ze voor hem op moet staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:09 schreef kiki2024 het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe je zo kan zijn in een groep. brrr
klopt. raar en triest dat ze dit blijven pikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zijn vaak domme mensen die hun onkunde compenseren met egoïstisch gedrag. Vaak hebben ze het zelf niet door, ze zijn het gewend. Ook dat bazige gedoe, zoals Danny commanderen dat ze voor hem op moet staan.
Ja en tom en randy zou ze ook gaan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:12 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Glenn doet Alice er ook nog even tussendoor...
Werd ook gezegd of ze elkaar wilde helpen ermeequote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
gaat er toch om wie zich het 'mooist' kan maken? snap niet dat ze dan zelf niet schminken
of werkt dat zo niet
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 16:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maakt me niks uit..... ik hou van lekker strak...(echt te)
Ja, hoop echt dat ze haar de tijd geven......en anders ook al is het niet af krijgt ze mijn stem.......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Alice is een goeierd, die doet iedereen en zelf heeft ze straks niets
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is al beter edaan dan bij Dilano. Had van Jimmy meer verwacht eigenlijk
Alice doet het goed
Tyron ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en tom en randy zou ze ook gaan doen.
Maar ze gunnen elkaar zo veelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:14 schreef Snoozey het volgende:
gaat er toch om wie zich het 'mooist' kan maken? snap niet dat ze dan zelf niet schminken
of werkt dat zo niet
Goeierd ? Gepoeierd bedoel je ?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:13 schreef rinardo het volgende:
Alice is een goeierd, die doet iedereen en zelf heeft ze straks niets
Ze graaft haar eigen graf. Het is nu zaak om gewoon aardig tegen haar te blijven doen. Daardoor komt haar bitchy karakter steeds meer naar voren.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:12 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice mag wel bij der eigen beginnen de doos
Ashley straft alle mannen omdat ze ruzie heeft met Glenn
Hopelijk gaan ook zijn ogen open, ik hoop van al die kerels, vanavond is het overduidelijk wie er hulpvaardig zijn en wie NIET...quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:21 schreef Kissingbird het volgende:
Danny vindt het jammer dat Alice alleen aan het sminken is.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt bij karen en ashley dat Alice even de lijntjes moet doen want kan hij niet zelf en allebei zeggen niet van zullen wij het voor je doen.
Gosh had ik niet verwacht......quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt bij karen en ashley dat Alice even de lijntjes moet doen want kan hij niet zelf en allebei zeggen niet van zullen wij het voor je doen.
Maar ze doet het wel helemaal zelf en de rest laat het door Alice doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat komt het lelijke karakter van ashley steeds meer naar boven. Ze is al uur met zichzelf bezig
Sie schaffen dasquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:28 schreef marky het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurd Ty gaat Tom helpen met haren spuiten. Ashley heeft de komende dagen zo veel te spinnen om al haar soldaatjes weer in het gareel te krijgen.
De boze stiefzustersquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
Iedereen helpt elkaar en is gezellig tips aan het geven, alleen Ashley en Karin zijn niet te zien
Goed gedaan ALice mag wl opschieten ze moet haar zelf ook nog schminckenquote:
ik denk een insta stemmingquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:28 schreef Snensie het volgende:
Tyrone ziet er mooi uit. Ik zou best op hem willen stemmen. Maar zal wel weet op facebook moeten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |