Het is diner pauze bij de Febo.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
Iedereen helpt elkaar en is gezellig tips aan het geven, alleen Ashley en Karin zijn niet te zien
Wat moet je iemand helpen als je zelf nog niet eens klaar bent. Alice heeft voor haar eigen besloten dat ze niet mee wilt doen voor de winst.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ook zijn ogen open, ik hoop van al die kerels, vanavond is het overduidelijk wie er hulpvaardig zijn en wie NIET...
Ze vindt het opmaken veel leuker en hoopt dat Ashley niet wint.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:34 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat moet je iemand helpen als je zelf nog niet eens klaar bent. Alice heeft voor haar eigen besloten dat ze niet mee wilt doen voor de winst.
Ja, dat zijn vrouwen die kunnen hetook zelf voor een groot gedeelte...maar voor die mannen is het veel moeilijker en dan zou je toch verwachten dat de andere vrouwen een beetje mee kunnen helpenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel helemaal zelf en de rest laat het door Alice doen.
Moesten die niet eten gaan koken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:31 schreef kiki2024 het volgende:
Iedereen helpt elkaar en is gezellig tips aan het geven, alleen Ashley en Karin zijn niet te zien
Insta is veel groter dan FB.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja daar doe ik ook niet aan. Allemaal 1 pot nat.
Hoop dat ze het er niet meer uitgekamd krijgtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:36 schreef marky het volgende:
Ashley heeft eindelijk haar haar normaal zitten
Bb vroeg elkaar te helpenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:34 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat moet je iemand helpen als je zelf nog niet eens klaar bent. Alice heeft voor haar eigen besloten dat ze niet mee wilt doen voor de winst.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Van Instagram van bigbrother Ja echt! Een aantal gelukkige fans mag meedoen aan de Fan Freeze!
Opgeven kan via
https://bit.ly/BigBrotherFanFreeze
Eindelijk komen die lippen eens goed uit.quote:
Mij nie bellen, of mag je tegelijkertijd cossen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]las het net
wie oh wie uit de cos gaan we op beeld zien
Het wordt ook steeds gekker dit jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Van Instagram van bigbrother
Ja echt! Een aantal gelukkige fans mag meedoen aan de Fan Freeze!
Opgeven kan via
Ah oke. Ik ben er nog nooit op geweest en dat hou ik zo. Thanks voor de info.🙂quote:
* Kodiak100 wijst @Dotteke en @Kissingbirdquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]las het net
Hahaha😁quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik herken asslie echt niet meer , heel goed gedaan
Met wat niespoeder naar binnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Van Instagram van bigbrother
Ja echt! Een aantal gelukkige fans mag meedoen aan de Fan Freeze!
Opgeven kan via
Dat is gewoon haar binnenkant, rotquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik herken asslie echt niet meer , heel goed gedaan
Mij niet bellenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]las het net
Ze ziet er zo 100x beter uit dan met haar doordeweekse gezichtquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 18:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 wijst @:dotteke en @:kissingbird
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |