Er worden over alle bewoners wel vreselijke dingen gezegd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waar ligt de grens hier eigenlijk? vind dit nogalwat
Je moet namen bij elkaar schuiven door op die roze pijltje te klikken en die naar boven te schuiven. Wil jij bij Karen bv Dilano dan moet je dilano naar boven schuivenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Wie kan me even via DM uitleggen hoe ik de ranking moet doen in de stem site?
Ik heb alleen de eerst 5 gedaan mensen die ik het mins bij die persoon wilde zien helemaal onderin gezetquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ja gewoon de namen op volgorde zetten van wie je het liefst in een duo ziet met diegene over wie de vraag gaat.
En dat x 11, gedoe, heb 'm snel weer weg geklikt
Ook een optie inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerst 5 gedaan mensen die ik het mins bij die persoon wilde zien helemaal onderin gezet
Naast de naam zie je een rose of lila vakje dat kan je naar boven schuivenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:01 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg ze niet eens naar boven of naar beneden gesorteerd? Ik vind het wel gezegend
Ja daar was ik al op aan het klikken en toen had ik ineens 4 nanen over elkaar staan en waren mijn "schuifjes" wegquote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naast de naam zie je een rose of lila vakje dat kan je naar boven schuiven
O jeequote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja daar was ik al op aan het klikken en toen had ik ineens 4 nanen over elkaar staan en waren mijn "schuifjes" weg
ik kijk niet meer, maar heb het wel gestemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerst 5 gedaan mensen die ik het mins bij die persoon wilde zien helemaal onderin gezet
WIe is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik kijk niet meer, maar heb het wel gestemd.
Ik heb diegene die Ashley niet mag lekker bovenaan gezet
Ik heb haar samen met randy gedaanquote:
quote:
Ik ook en Tom ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]En Karen, Jimmy, en danny helemaal onderin gezet bij Ash:P
Beetje beetje. Loopt volgens mij ook niet echt lekker meer. Ze ging hem gisteren uithoren over zijn band met Alice en dat vond hij volgens mij niet zo leukquote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ook en Tom ook.
Of is het Tom ash niet meer
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje beetje. Loopt volgens mij ook niet echt lekker meer. Ze ging hem gisteren uithoren over zijn band met Alice en dat vond hij volgens mij niet zo leuk
En vanmorgen had ze ruzie met Glennquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |