Ja en er moeten er nog een paar schmink afhalen ookquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
Het is ook niet zo dat ze de hele avond op de bank gehangen hebben. Voor het eten begon dat omkleden en dat feestje is pas net klaar. Boeit nou toch ook niet meer op dit tijdstip?
Vooral dat laatste lijkt me belangrijker dan opruimenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en er moeten er nog een paar schmink afhalen ook
De eerste keer dat hij iets wint.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:32 schreef mijntjexx het volgende:
Karen vindt het jammer dat Tom gewonnen heeft want hij was niet het beste vanavond. Ze vindt het ook jammer dat het nu een uitgemaakte zaak is dat Tom overal bij wint in BB Volgens haar wint hij BB dus en kunnen ze daar niks aan doen. Dat vindt ze jammer
Nou is ook zoquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe dik die enkel van GLenn is is niet normaal zegt karin. Jimmy zegt " daar moet wel een dokter naar kijken"
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje eromquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:37 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe dik die enkel van GLenn is is niet normaal zegt karin. Jimmy zegt " daar moet wel een dokter naar kijken"
Morgn moet hij PON spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje erom
Dat zegt helemaal niks... ik had me kruisbanden afgescheurd en wandelde ook zo weg, tot de volgende dagquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij kan er nog gewoon op lopen. Beetje rustig aan doen ermee en het gaat vanzelf over. Hooguit een drukverbandje erom
Dan mag hij hopen dat het geen fysiek spel is. Maar het lijkt me een beetje overdreven om er een dokter voor te halen. Die zal ook niet veel anders zeggen dan dat hij rustig aan moet doen en als het pijn doet een paracetamol slikken.quote:
Ja dat hoor je wel te doen ja vind ik. Stel dat er wel iets ernstigs is, dan heb jij als BB zijnde er niks mee gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO zou slim moeten zijn en gewoon Glenn even moeten laten nakijken, ook handig ivm mogelijke toekomstige problemen.
Maar ik weet niet of het gemiddelde IQ van de FEBO productie zo hoog is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |