Wat wil je wat ik doe? Meer dan wat ik gedaan heb kan ik niet doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah, Mario heeft weer zijn virtuele "foei!" gehad begrijp ik...
Een misswahl is niet op de streams. Kerst gisteren welquote:Op maandag 4 maart 2024 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb het over dat wat in de cos is
als kerst gespelt werd
kann wel ook en misswahl
Misschien moet dan iemand anders een keer wat doen, die wat meer kan.. dit is een gebed zonder end... als je het dan toch over sfeerverziekend gedrag in de COS hebt...quote:Op maandag 4 maart 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat wil je wat ik doe? Meer dan wat ik gedaan heb kan ik niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik bedoel dat het kunntquote:Op maandag 4 maart 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een misswahl is niet op de streams. Kerst gisteren wel
Je kan gewoon over de streams praten toch. Niet altijd over kut en poepquote:Op maandag 4 maart 2024 18:49 schreef mario390 het volgende:
het is ook verschill als ik
over de bewohners heb, en dat
wat vanacht als ze slapen
geplaatst werd
over poep had ik het echt nietquote:Op maandag 4 maart 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan gewoon over de streams praten toch. Niet altijd over kut en poep
Ja dat kan. Maar is niet op de streams.quote:
Als je nu gewoon mee post wat op de streams is dan is er niets aan de hand. Anders ga maar ff bolken 😉quote:Op maandag 4 maart 2024 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
over poep had ik het echt niet
de overdrijven
Dacht dat jij wel gezelschap kon gebruikenquote:
Ik had niet moeten zeggen dat ik wel van een uitdaging houquote:Op maandag 4 maart 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel gezelschap kon gebruiken
Nee dat hebben ze allemaal gelezen je wordt goed gebolkt zie ik.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had niet moeten zeggen dat ik wel van een uitdaging hou
Vervelend. Je kon toch altijd op videoland kijken van iemand?quote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef mario390 het volgende:
dat dumme is de 2 streams werken op iptv nu in
moment niet
alle and. ned.zender wel
nog 1,5 uur dan werkt rtl 5quote:Op maandag 4 maart 2024 18:59 schreef mario390 het volgende:
dat dumme is de 2 streams werken op iptv nu in
moment niet
alle and. ned.zender wel
al lang niet meerquote:Op maandag 4 maart 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Je kon toch altijd op videoland kijken van iemand?
O dat is jammer.quote:
Staat een link in je messenger met stream.quote:
Is ook geen Videoland.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:09 schreef mario390 het volgende:
ja maar dat schafft de laptop
niet brasil stream en videoland
het gaat nur met ext.player
even de iptv zenders
Je bent in die 10 jaar er niet echt ouder uit gaan zienquote:Op maandag 4 maart 2024 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dotteke De archieven van den Danny (Roodbol) zijn best wel groot. Deze kwam ik nog ergens tegen van een jaar of 10 geleden. verder niet gezocht
quote:Op maandag 4 maart 2024 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent in die 10 jaar er niet echt ouder uit gaan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |