daarom snap ik ook sommige duo's niet die nu gemaakt zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 10:21 schreef engine het volgende:
Karen en Ashley lijken niet zo goed te begrijpen dat ze nu tegen elkaar moeten.
Beter tegen Jimmy als tegen Tom of Tyronquote:Op zondag 25 februari 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daarom snap ik ook sommige duo's niet die nu gemaakt zijn
jimmy en dilano idem
Jij snapt die niet ?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daarom snap ik ook sommige duo's niet die nu gemaakt zijn
jimmy en dilano idem
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Beter tegen Jimmy als tegen Tom of Tyron
het is zijn 'maatje'quote:Op zondag 25 februari 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij snapt die niet ?
Dylano mocht kiezen
Die denkt een makkie te hebben
ja dat is geen slimme keuze woord moord en doodslag hahahaquote:Op zondag 25 februari 2024 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Beter tegen Jimmy als tegen Tom of Tyron
Ja doeiiiquote:
Hij is niet voor niks 'mastermind'quote:Op zondag 25 februari 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja doeiii
Als hij Jimmy’s maatje was had hij hem nu niet gekozen
Dit zegt zoveelquote:Op zondag 25 februari 2024 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley, Dilano, Glenn, Tom, Alice en Sabeau volgorde van kiezen.
Dus kiest liever een gelijkwaardige tegenstanderquote:Op zondag 25 februari 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit zegt zoveel![]()
Sabeau had geen andere keus dan Ronahi te kiezen,
En Alice had dus de keus Ronahi en Randy en koos Randy.
En Tom wilde liever Tyron dan Randy en Ronahi
Karen dient de Queenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
ashely: oh schat wil jij zo mn haar even föhnen
karan: ik zeit toch je slaafje
En hoe heeft Ashley gekozen?? Want die was zo blij met Alice.....quote:Op zondag 25 februari 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit zegt zoveel![]()
Sabeau had geen andere keus dan Ronahi te kiezen,
En Alice had dus de keus Ronahi en Randy en koos Randy.
En Tom wilde liever Tyron dan Randy en Ronahi
En wie dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Gok zo maar op een compleet NL bank deze week
Ze wisten bij het kiezen toch niet dat ze tegenstander werden?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus kiest liever een gelijkwaardige tegenstander
gatverquote:Op zondag 25 februari 2024 10:32 schreef engine het volgende:
Meekijken hoe Ashley een puist onder handen neemt.
De 1 zegt van welquote:Op zondag 25 februari 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze wisten bij het kiezen toch niet dat ze tegenstander werden?
Zit er wel in jaquote:Op zondag 25 februari 2024 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Gok zo maar op een compleet NL bank deze week
Vind het er niet uitzien nuquote:Op zondag 25 februari 2024 10:33 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind ash der haar wel mooi van achter dat slag
Ashley zei van wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
De 1 zegt van wel
De ander van niet
Heeft iemand geprobeert om wat mee te nemen voor hun maatje qua eten.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
alice hoeft even geen eten meer
'wat een ontbijt'
Jij zei van nietquote:
Denk je dat dat mag van BB?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft iemand geprobeert om wat mee te nemen voor hun maatje qua eten.
Geen idee door die sl niet gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft iemand geprobeert om wat mee te nemen voor hun maatje qua eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee door die sl niet gezien
en schakelde weer laat in
Alice lijkt wel een wortelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zou iets korter 10cm kunnen dan valt het mooier maar dat slag is wel mooi jammer dat ze gaan fohnenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het er niet uitzien nu![]()
Ze kan beter door zonder die matten
Ze dachten duo's > samen werken en samen slapen << is niet zekerquote:Op zondag 25 februari 2024 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hoe heeft Ashley gekozen?? Want die was zo blij met Alice.....
Oh oh Tom heeft nu een Iriana ( hoe heet ze ook alweer) flashbackquote:Op zondag 25 februari 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
Tom snapt het niet
Wat er is
Heeft al aangegeven eerder te willen praten
Toen wilde Karen niet
die gaat niet meer slapen zonder plamuur nuquote:Op zondag 25 februari 2024 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice stomverbaasd dat er ook slaapstreams worden uitgezonden.
Powerlessquote:Op zondag 25 februari 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze de blauwe band dragen als teken van losers?
En dan doet hij zijn kind weg om in BB te zittenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
tom vertelt over thuis dat zijn mama hem helpt met zijn kind om te kunnen gaan werken,.
Hij moet werken , geld verdienen en moet zijn kind constant wegdoen omdat hij moet werken.
Of iets anders doen en minder verdienen en dan meer stress hebben.
Hij gaat altijd met een klein hart naar daar.
bij een discussie kunnen ze zeggen: wij moeten wel op hem passen he. (hij zei niet dat ze dat ook doen of zeggen)
wat ik begreep is dat hij zich bezwaard voelt dat hij zijn mama nodig heeft voor zijn kind.
jimmie: ik heb net gebeld met de scheidingsadvocaat , we. moeten er zelf uit zien te komen
je mag kiezen links of rechts
gaat om het duo ticket (herinnering)
Jimmie heeft hem gewonnen
Dat hoofd gaat maar door en doorquote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
gesprek tom en alice gaat verder
hij voelt zich minderwaardig, niet gelijk.
Omdat ze hem zo moet helpen
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan doet hij zijn kind weg om in BB te zitten
Ja. Blauw heeft geen macht.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze de blauwe band dragen als teken van losers?
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoofd gaat maar door en door
Scherpquote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit vind ik triestquote:Op zondag 25 februari 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
tom vertelt over thuis dat zijn mama hem helpt met zijn kind om te kunnen gaan werken,.
Hij moet werken , geld verdienen en moet zijn kind constant wegdoen omdat hij moet werken.
Of iets anders doen en minder verdienen en dan meer stress hebben.
Hij gaat altijd met een klein hart naar daar.
bij een discussie kunnen ze zeggen: wij moeten wel op hem passen he. (hij zei niet dat ze dat ook doen of zeggen)
wat ik begreep is dat hij zich bezwaard voelt dat hij zijn mama nodig heeft voor zijn kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit vind ik triest![]()
Om goed voor zijn zoontje te kunnen zorgen moet hij dus een ander (zijn moeder) geregeld voor zijn zoontje laten zorgen. Dat voelt zo dubbel naar je kind toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja ik snap het wel wat hij zegt.
Het is niet wat hij wil (jij dus ook niet).Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
Pohhhh 1024 per maand voor zijn hypo
Maar met meer kans te verliezen dan te winnen.....drie maanden zonder zoontje voor een kleine kans om te winnen....Kan beter met een loterij proberen hoeft hij niet van huis.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ja maaaar als hij wint zijn de geldzorgen weg![]()
![]()
wel een goeie ja.
Das wel heel erg zwart/wit he... alsie dit zou winnen heeft ie financiële ruimte om er meer voor zijn zoontje te kunnen zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij zijn moeder (ex) nu. In goed overleg. Is toch hetzelfde als de anderen die kinderen hebben?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is kans van 1 op 18quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar met meer kans te verliezen dan te winnen.....drie maanden zonder zoontje voor een kleine kans om te winnen....Kan beter met een loterij proberen hoeft hij niet van huis.
En zijn vrouw, hebben ze hun zoontje om en om??quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Bij Tom draait alles altijd om Tom. Hij wil geen andere baan want dan zo hij meer stress hebben. Als je een kind hebt dan is dat belangrijker dan de angst voor een andere baan.
Aah beetje zoals Randyquote:Op zondag 25 februari 2024 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen met macht.
Als het te lang duurt gaan ze denken dat ze een beter mens zijn. Dat ze het recht hebben om macht te hebben.
Ze gaan zich anders gedragen tegen de machtelozen.
Gelukkig duurt dit maar een week.
Mod Editquote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Bij Tom draait alles altijd om Tom. Hij wil geen andere baan want dan zo hij meer stress hebben. Als je een kind hebt dan is dat belangrijker dan de angst voor een andere baan.
ADHD heb ik begrepen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Bij Tom draait alles altijd om Tom. Hij wil geen andere baan want dan zou hij meer stress hebben. Als je een kind hebt dan is dat belangrijker dan de angst voor een andere baan.
BB The Battle ?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook volkomen uniek in BB. Een groep met meer privileges en een groep met minder.
Het is wel zijn keus. Hij wil geen andere baan zoeken zodat bij wel voor zijn zoon kan zorgen. Dan is het gewoon een keus die hij maakt.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik snap het wel wat hij zegt.
Het is niet wat hij wil (jij dus ook niet).
Ik hoorde net Dilano zeggen dat ze eerst hoorden dat ze tegen elkaar als duo moeten strijden.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze dachten duo's > samen werken en samen slapen << is niet zeker
1e keus Ashley koos Karen
2e keus Dilano koos Jimmy
3e keus Glenn koos Danny
4e keus Tom koos Tyron
5e keus Alice koos Randy
6e keus Sabeau koos Ronahi
En toen hoorden ze dat ze tegen elkaar moesten strijden voor het recht van power ... << is niet zeker
Deze info is grotendeels van hier lezen.
En wat te denken van vaders bij Defensie? Die zijn wel langer van huis? Hebben die ook hun kind "weggedaan"??quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is bij zijn moeder (ex) nu. In goed overleg. Is toch hetzelfde als de anderen die kinderen hebben?
Dasr zorgt de partner nu toch ook voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jep. Week om week.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zijn vrouw, hebben ze hun zoontje om en om??
Dus hij moet zijn goed betaalde baan opzeggen en zich in de schulden werken?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel zijn keus. Hij wil geen andere baan zoeken zodat bij wel voor zijn zoon kan zorgen. Dan is het gewoon een keus die hij maakt.
Ik hoop dat Jimmy zijn hersenen eens gebruiktquote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Uitleg van mastermind dilano tegen ty over de duo keuze
mastermind wilde eigenlijk karan of danny? dacht ik , maar die werden meteen geclaimd door ash en glenn
toen op jimmy gegaan
jij en randy gaan bepalen wie erop komen te staan
mastermind: ik sta sowieso op power denk ik , die kans is vrij groot![]()
Daar heb je ook wel gelijk in maar er zoveel meer opties en dit zou echt de laatste strohalm zijn....wat als BB geld biedt voor de deelnemers eruit te gaan kan de pot flink slinken . Weet niet of het belasting vrij is maar wie weet wat er overblijft en dan moet hij hem nog winnen ook...quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das wel heel erg zwart/wit he... alsie dit zou winnen heeft ie financiële ruimte om er meer voor zijn zoontje te kunnen zijn.
Alsof het een paar oude schoenen is
Normaal is een kind hoofdzakelijk bij de moeder.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een andere baan (geen vast contract in eerste instantie??) kan absoluut meer stress en minder zekerheid geven!quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel zijn keus. Hij wil geen andere baan zoeken zodat bij wel voor zijn zoon kan zorgen. Dan is het gewoon een keus die hij maakt.
Oke, maar met dit moet je er heel veel voor laten en overhebben....quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier is kans van 1 op 18
Loterij ga je nergens een kans van 1 op 18 hebben
Jawel hoorquote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal is een kind hoofdzakelijk bij de moeder.
Maar die lijkt er niet te zijn.
Zijn moeder houdt het draaiende. Tom werkt en gaat sporten en af en toe op cafe.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het knap van Tom hoe hij het circus thuis draaiende houd.
Maar wat ik niet begrijp, is dat je kind zolang achterlaat. zeker zo'n jong kind
Jeetjequote:Op zondag 25 februari 2024 11:03 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn moeder houdt het draaiende. Tom werkt en gaat sporten en af en toe op cafe.
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een andere baan (geen vast contract in eerste instantie??) kan absoluut meer stress en minder zekerheid geven!Nee je zoon bij je moeder achterlaten is echt beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister heel goed. Waarom zou een nieuwe baan minder opleveren. Hoeveel is het zelf opvoeden van je kind je waard?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Moeilijk hè. Luisteren als je al bevooroordeeld bent. Eigen appartement gekocht. Hoge hypotheek. Dus stress bij minder inkomsten.
Het kind heeft zelf ook nog een moeder héquote:Op zondag 25 februari 2024 11:03 schreef marky het volgende:
[..]
Nee je zoon bij je moeder achterlaten is echt beter.
Ja een tactisch spelquote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
ty: jij zit sowieso in die power
mastermind: ja dat denk ik
hoop dat jimmy gaat winnen
Tom is al vanaf zijn 20e (stief)vader. Kan me voorstellen dat hij dan een keer iets voor zichzelf wil doen. Kind wordt prima verzorgd bij moeder.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar wat ik niet begrijp, is dat je kind zolang achterlaat. zeker zo'n jong kind
denk dat hij dan bedoeld dat hij geldzorgen heeft danquote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Bij Tom draait alles altijd om Tom. Hij wil geen andere baan want dan zou hij meer stress hebben. Als je een kind hebt dan is dat belangrijker dan de angst voor een andere baan.
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wat te denken van vaders bij Defensie? Die zijn wel langer van huis? Hebben die ook hun kind "weggedaan"??Ah dacht bij Zijn mama....omdat die ook het geld beheert. Dat begreep ik eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die wou ik er bij mijn volgende reactie in gooien. Met 8 weken 4 dpw naar het kinderdagverblijf van 8 tot 6 en de 5e dag bij opa/omaquote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mod edit gedeelte bericht verwidjer: . Kinderen in nl gaan dagen per week naar de kinderopvang, of oppasgrootouders.
Jimmy hoopt nog steeds dat Dilano op een dag uit de kast komt.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Harry het volgende:
Dilano: Jimmy zal mij er nooit op zetten, maar wel iemand anders.
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ik luister heel goed. Waarom zou een nieuwe baan minder opleveren. Hoeveel is het zelf opvoeden van je kind je waard?
Maar die blijven daar niet overnachten. Dat is echt van ander kaliber.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mod edit gedeelte bericht verwijderd
Kinderen in nl gaan dagen per week naar de kinderopvang, of oppasgrootouders.
Okeequote:Op zondag 25 februari 2024 11:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoorde ash tegen Karen zeggen dat ze pas na het kiezen hoorde dat ze tegen elkaar moeten strijden
Omdat het per deelnemer verschiltquote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee
Ik lees hier steeds iets anders.
Jawel. Hij heeft co-ouderschap. Zijn ex werkt om de week.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal is een kind hoofdzakelijk bij de moeder.
Maar die lijkt er niet te zijn.
In "zijn" week is Fill (na schooltijd) bij oma als Tom nog aan het werk is. Ik zie geen verschil met "normale" gezinnen waar beide ouders werkenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah dacht bij Zijn mama....omdat die ook het geld beheert. Dat begreep ik eruit.
En in de week dat Tom voor zijn zoontje mag zorgen moet hij werken, gaat hij sporten en op cafe en op die momenten zorgt zijn moeder voor zijn zoontje.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het kind heeft zelf ook nog een moeder hé![]()
Tom zorgt, samen met de moeder van Fill, om de week voor zijn zoon. De ene week bij hem, de andere week bij haar. Nu dus de ene week bij oma, de andere week bij mama...
Hij is niet achtergelaten in een asiel ofzo hoor
dan kan hij ook niet goed voor zijn kind zorgen want dan heeft hij geldzorgenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Krijg het idee dat dat al gebeurt is als ik het hier lees. Geen incasso's meer en zijn moeder beheert zijn geld. En waarom zou hij een andere baan moeten zoeken als deze goed betaalt. En zelfs een dubbele baan heeft....quote:Op zondag 25 februari 2024 11:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus hij moet zijn goed betaalde baan opzeggen en zich in de schulden werken?
dus Jimmy was niet eens eerste keuzequote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano had 2 gedachten gangen
Wilde Karen of Danny
Maar kon niet
Daarom
Jimmy
Niemand heeft hem als target
Dylano wil met Jimmy bespreken dat Jimmy hem de laatste game geeft
Zodat ze beide verder komen![]()
![]()
En in de week dat Fill bij mama is, zit mama met thee en koekjes en fimoklei de hele dag bij Fill..quote:Op zondag 25 februari 2024 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En in de week dat Tom voor zijn zoontje mag zorgen moet hij werken, gaat hij sporten en op cafe en op die momenten zorgt zijn moeder voor zijn zoontje.
Tom heeft ADHD. Dat kan er voor zorgen dat hij slecht is organiseren en soms motivatie problemen heeft en nog veel meer belemmeringen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah dacht bij Zijn mama....omdat die ook het geld beheert. Dat begreep ik eruit.
Het is toch op de streams geweest ook. De verdeling etcquote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dotteke,mag het zoontje van Tom trouwens AVG technisch wel besproken worden in de CoS?
Is mij altijd gelukt ondanks dat ik ook steeds minder ben gaan werken oa omdat ik ook een zoon heb en een dementerende moeder heb. Het leven brengt je soms dingen dat je wat moet schuiven.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?
zo'n jong kind zou het minder door hebben als een ouder kind, en ja hij hoopt gewoon de pot echt te verdienen zodat hij financieel het beter kan hebben danquote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Moeten we het bestaan van personen gaan ontkennen?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dotteke,mag het zoontje van Tom trouwens AVG technisch wel besproken worden in de CoS?
Hij praat daarover op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Lijkt mij wel als Tom het zelf ook bespreekt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Is een grijs gebied denk ik..quote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
ALs het op de streams is wel. Hij begint er zelf over.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij verdiend nu meer door die avond/nachtdiensten. Fil slaapt in die tijd. Wat maakt het dan uit if hij dat bij oma of Tom doet? Hij heeft dan juist overdag tijd voor hem.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?
je hebt 25 dagen bij een baas is 5 wekenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Tom zorgt nu effectief 6 weken niet voor z'n zoontje. Da's een dubbele vakantie. Nou nou... Poe poe.
Sorry met 40k (wat ze meestal overhouden) doe je niet veel meer leuk voor de onverwachte kosten.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo'n jong kind zou het minder door hebben als een ouder kind, en ja hij hoopt gewoon de pot echt te verdienen zodat hij financieel het beter kan hebben dan
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een andere baan (geen vast contract in eerste instantie??) kan absoluut meer stress en minder zekerheid geven!Je ziet hoeveel stress hem dit geeft....elke keer een nieuwe tik die er bij komt soms lijkt hij zo ver weg ook al roepen ze hem dan nog blijft hij een tijdje in de zelfde houding zitten voordat hij reageert. Lijkt net of hij kleine absences heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Dat zal best.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
En in de week dat Fill bij mama is, zit mama met thee en koekjes en fimoklei de hele dag bij Fill..
Alsof die geen werkzaamheden/dingen buitenshuis zal hebben
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??quote:Op zondag 25 februari 2024 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Is mij altijd gelukt ondanks dat ik ook steeds minder ben gaan werken oa omdat ik ook een zoon heb en een dementerende moeder heb. Het leven brengt je soms dingen dat je wat moet schuiven.
Dat is adhdquote:Op zondag 25 februari 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je ziet hoeveel stress hem dit geeft....elke keer een nieuwe tik die er bij komt soms lijkt hij zo ver weg ook al roepen ze hem dan nog blijft hij een tijdje in de zelfde houding zitten voordat hij reageert. Lijkt net of hij kleine absences heeft.
Mooi week 7 is goedquote:Op zondag 25 februari 2024 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Voordat hij er in ging heeft Dilano gedroomd dat hij in week 6 of 7 genomineerd zou zijn
Hij slaapt overdag gaat dan aan het eind van de middag naar zijn moeder om even met zijn kind te zijn en gaat dan weer werken. Besef dat hij zijn kind om de week heeft.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij verdiend nu meer door die avond/nachtdiensten. Fil slaapt in die tijd. Wat maakt het dan uit if hij dat bij oma of Tom doet? Hij heeft dan juist overdag tijd voor hem.
Er zijn zo veel alleenstaande moeders die hetzelfde doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar werd ik een beetje moe vanquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
gesprekje danny en ashley op de slaapkamer
Omdatquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom.gaat het wel over Tom die zijn kind achterlaat, maar niet over Ashley en Glenn? Die ook hun kleine kindjes achterlaten?
Die zijn niet alleenstaandquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom.gaat het wel over Tom die zijn kind achterlaat, maar niet over Ashley en Glenn? Die ook hun kleine kindjes achterlaten?
Leuke bank: Dylano, Randy en Sabeauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere 4 zijn wat lastig te volgen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar werd ik een beetje moe van
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??Nee maar ik vind dat Tom de zieligheidskaart speelt. Dit zijn allemaal zijn eigen keuzes. Hier is niets zielig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt mi omdat Tom erbij vertelde dat het hem zo'n pijn deed dat het zo gaat. ( zijn zoontje achter laten als hij moet gaan werken)quote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok. Mijn kleinkind heeft het ook maar daar komt epilepsie bij kijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is adhd
Het zone out effect
[..]
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??Das best veel Ireth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Tom het net besprak op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja en dat vind ik ook een stomme term. Want hij staat niet alleen.quote:
[..]
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ronahi verteld over het vluchteling zijn, Doriana over haar moeder, Tom over zijn zoon. Maar Tom doet zieligquote:Op zondag 25 februari 2024 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat Tom de zieligheidskaart speelt. Dit zijn allemaal zijn eigen keuzes. Hier is niets zielig aan.
Omdat Tom zijn kind in het leven buiten door zijn moeder grotendeels op laat voeden. Wat ik weet van Ashley en Glenn is dat niet het geval. Verder heb ik geen enkele medelijde met mensen met kinderen in het huis. Ga naar huis als je ze mist. Ik vond het ook heftig dat Ashley zo hard moest huilen toen ze door de deur moest. Ik vond dat zo raar. Je hebt het toch goed thuis? Terug naar je kinderen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. Mijn kleinkind heeft het ook maar daar komt epilepsie bij kijken.
Levensdoel van Ashley is, het bekend worden. Je transformeert je tot Pamela Anderson en kiest voor een tv-optreden.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Tom zijn kind in het leven buiten door zijn moeder grotendeels op laat voeden. Wat ik weet van Ashley en Glenn is dat niet het geval. Verder heb ik geen enkele medelijde met mensen met kinderen in het huis. Ga naar huis als je ze mist. Ik vond het ook heftig dat Ashley zo hard moest huilen toen ze door de deur moest. Ik vond dat zo raar. Je hebt het toch goed thuis? Terug naar je kinderen.
Past dat in wordfeud???quote:Op zondag 25 februari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Voorraad kamer ging open, dacht nieuwe weekly basics, maar helaas, het waren alleen de duo-munten-inwerp-opzet-stukken-voor-die-muntslurfen ..
Ik vind de verhalen die ze over hun leven vertellen juist mooi, ook van de mensen in het huis waar ik niks mee heb, maar het is blijkbaar nooit goed, of ze roddelen of ze worden verweten dat ze zielig zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ronahi verteld over het vluchteling zijn, Doriana over haar moeder, Tom over zijn zoon. Maar Tom doet zielig![]()
Mod Edit **************8![]()
Glenn en vrouw werken beide in nachtdienstquote:Op zondag 25 februari 2024 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Tom zijn kind in het leven buiten door zijn moeder grotendeels op laat voeden. Wat ik weet van Ashley en Glenn is dat niet het geval. Verder heb ik geen enkele medelijde met mensen met kinderen in het huis. Ga naar huis als je ze mist. Ik vond het ook heftig dat Ashley zo hard moest huilen toen ze door de deur moest. Ik vond dat zo raar. Je hebt het toch goed thuis? Terug naar je kinderen.
waarom moeten we het uberhaubt hebben over achtergelaten kinderen, oke als er op de stream over gepraat wordt dan kan dat even, maar hele oplossingen bedenken voor bewoners in het BB huis, hoe ze hun huishouden zouden kunnen gaan doen , en waar ze hun kind brengen of niet brengen..... pffffffquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, ik weet niet als wat, maar waarom niet de een overdag en de andere nachtsquote:Op zondag 25 februari 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn en vrouw werken beide in nachtdienst
Kinderen slapen niet thuis
Dan zie je elkaar helemaal niet ??quote:Op zondag 25 februari 2024 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet als wat, maar waarom niet de een overdag en de andere nachts
Weekends...was meer als grap bedoelt.... we gaan iedereen bij langs. Van de een naar de ander.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zie je elkaar helemaal niet ??
Dat zou Tom ook tegen Ronahi gezegd hebben , Dilano sprak Dat tegen... wie is er aan t jokken dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoorde ash tegen Karen zeggen dat ze pas na het kiezen hoorde dat ze tegen elkaar moeten strijden
Ik ben het daar niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:33 schreef Rhosyn het volgende:
Glenn vindt Tom en Tyron op elkaar lijken. Koppig en moeilijk dingen los laten,
Karen zegt dat Tyron wel dingen kan los laten en als hij boos is geweest sneller dan Tom weer normaal doet.
Tom wilde laatst praten, en tien wilde Karen niet.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Karen nu mopperen over Tom.
Die reageert vaak raar.
Karen zegt: we hadden heel veel plezier samen en nu niks.
Dat verhaal van Ronahi werd haar gevraagd ze heeft het een keer verteld en zij er nog bij dat ze niet zielig gevonden wil worden ze heeft een hele goede jeugd gehad etc. Doriana was ook lastig ik zou dat niet vertellen. Ook omdat het triest is voor die moeder zelf.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ronahi verteld over het vluchteling zijn, Doriana over haar moeder, Tom over zijn zoon. Maar Tom doet zielig![]()
Mod Edit **************8![]()
Heb zo het idee Dylano zoals hij alles verdraaidquote:Op zondag 25 februari 2024 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zou Tom ook tegen Ronahi gezegd hebben , Dilano sprak Dat tegen... wie is er aan t jokken dan?
En was gewoon omdat er niets was en karen vond dat er wel iets met hem moest zijn en bleef doorzeuren tegen hem.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
"je maakt het zo steeds groter, ga naar hem toe en praat met hem", zegt Jimmy tegen Karen.
hij speelt toch helemaal geen zieligheidskaart, jij ervaart het als een zieligheidskaartquote:Op zondag 25 februari 2024 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dat verhaal van Ronahi werd haar gevraagd ze heeft het een keer verteld en zij er nog bij dat ze niet zielig gevonden wil worden ze heeft een hele goede jeugd gehad etc. Doriana was ook lastig ik zou dat niet vertellen. Ook omdat het triest is voor die moeder zelf.
Ik hou in het algemeen niet van zieligheidskaarten.
Van niets iets makenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En was gewoon omdat er niets was en karen vond dat er wel iets met hem moest zijn en bleef doorzeuren tegen hem.
Precies, ik pas ook op mijn kleinkinderen op terwijl hun ouders werken.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een gezeur over hoe tom het doet. Wij passen 3 dagen op per week en dan logeren onze kleinkinderen ook nog regelmatig bij ons. Geeft invulling ook aan ons leven en maakt ook dat wij volop in het leven staan. En dan gaan we ook nog regelmatig met elkaar op vakantie allemaal.
Hij hoeft het niet wereldkundig te maken. Het kan iets zijn dat niet in dit programma besproken hoeft te worden.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
hij speelt toch helemaal geen zieligheidskaart, jij ervaart het als een zieligheidskaart
ik vond het een open gesprek over hoe het voor hem voelt en dat hij het er moeilijk mee heeft.
Nee hoor. BB4 / 2002. (Bungalow versus Bunker)quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook volkomen uniek in BB. Een groep met meer privileges en een groep met minder.
En was gewoon omdat er niets was en karen vond dat er wel iets met hem moest zijn en bleef doorzeuren tegen hem.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
"je maakt het zo steeds groter, ga naar hem toe en praat met hem", zegt Jimmy tegen Karen.
Ja vervelende trekje van karen. Taak van ronahi overgenomen met Tom slechter neer te zetten.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van niets iets makenEn dan iedereen er bij betrekken
Mooie voor een tegeltjequote:Op zondag 25 februari 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik ging lekker even huilen man, mijn tranen zaten vol, zegt Randy
Wat een onzin. Ze vertellen op een gegeven moment allemaal persoonlijke verhalen,quote:Op zondag 25 februari 2024 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet wereldkundig te maken. Het kan iets zijn dat niet in dit programma besproken hoeft te worden.
Die ook jaquote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wat te denken van vaders bij Defensie? Die zijn wel langer van huis? Hebben die ook hun kind "weggedaan"??En wat te denken van schipperskinderen, die zien hun ouders soms maar 4x per jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja maar als ze over tactiek of andere bewoners praten is het ook niet goed, ik vind het wel leuk om dit soort verhalen te horen, dan is elk persoonlijk verhaal dus een zieligheidskaartquote:Op zondag 25 februari 2024 11:48 schreef marky het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet wereldkundig te maken. Het kan iets zijn dat niet in dit programma besproken hoeft te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tot BB het wegdraaitquote:Op zondag 25 februari 2024 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze vertellen op een gegeven moment allemaal persoonlijke verhalen,
Het kan en het mag sommige willen het helemaal niet allemaal goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze vertellen op een gegeven moment allemaal persoonlijke verhalen,
Wie wel, ik vraag me af of ze het zelf nog kan volgen, best een vaag kind vaakquote:Op zondag 25 februari 2024 12:00 schreef engine het volgende:
Randy en Tyron kunnen Sabeau ook niet volgen
Vind haar wel leuk, ze is voor haar leeftijd best slim, denkt veel over dingen naquote:Op zondag 25 februari 2024 12:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie wel, ik vraag me af of ze het zelf nog kan volgen, best een vaag kind vaak
Gisteravond het zelfde ze lagen dubbel en twee tellen later begon ze weer te ratelen....quote:Op zondag 25 februari 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sabeau is met een preek bezig maar ze raakt het kwijt
Sabeau: "...visie en dat beeld van mezelf wel helderder wordt. Dat ik weet, dat welke keus is ... ook maak... dat...."
Randy begint te gniffelen, Tyron doet mee. Ook Sabeau volgt
Randy: "Hey Sabeau, haha, je raakt een beetje kwijt he?"
Tyron: "Haha, ja ik ben je ook kwijt, je zweeft ergens"
Lol alom
Blijft een kleuter.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk, ze is voor haar leeftijd best slim, denkt veel over dingen na
Ze is leuk gek
Weer een tegeltjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Zij kon niet verder kijken dan haar eigen ogen, zegt Ty dat verbaasd hem wel
Ook die uitspraak is wederom tegeltjes materiaalquote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. BB4 / 2002. (Bungalow versus Bunker)
Ja, als ze erin kijkt ziet ze alleen zichzelf maar daar achter zagen de andere de wand die niet van de douche was.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Tietuh zien we al niet meer in BB sinds 2006quote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef Jockari het volgende:
Dit is het jaar van de tegeltjes, niet van Scanman !!! Tietuh !!!
Kan je aanpassen als je iets verkeerds heb gedaanquote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef Snensie het volgende:
Ok dat was niet de goede tool voor mijn post. Sorry ik ben dingen aan het proberen. Ik ben digibeet maar ik probeer het tenminste.
Foutjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook die uitspraak is wederom tegeltjes materiaal
2006 was het laatste tietenjaar in BB.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Tietuh zien we al niet meer in BB sinds 2006
Als je iets moet weten laat maar horen in de SC. Helpen je graag verder hoor ! @Snensiequote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef Snensie het volgende:
Ok dat was niet de goede tool voor mijn post. Sorry ik ben dingen aan het proberen. Ik ben digibeet maar ik probeer het tenminste.
Dit was Sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 12:10 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zeg toch! Randy is grappig als hij niet met tactiek bezig is 😉
en wie is ze?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook die uitspraak is wederom tegeltjes materiaal
Vraag mij altijd af waarom ze dat doen.quote:
Lunch achter de schermen? Geen ideequote:Op zondag 25 februari 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waarom ze dat doen.
Ik vind het jammer hoe jij Tom veroordeeld, hij doet zijn best om inkomen te genereren en ook voor zijn zoon te zorgen, hij praat met zoveel liefde over zijn zoontje. Er zijn genoeg vaders die na een scheiding niet voor hun kind willen zorgen, want werk en niet bereid minder te gaan werken. De vader heeft het kind dan om de 2 weken alleen een weekend. Of zien ze helemaal niet meer!quote:Op zondag 25 februari 2024 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat Tom de zieligheidskaart speelt. Dit zijn allemaal zijn eigen keuzes. Hier is niets zielig aan.
Die waren toch ook nep?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
2006 was het laatste tietenjaar in BB.
Sabrina.
Er moet deze week echt een Nederlandse man uit. Eventueel een Nederlandse vrouw kan nog maar er zijn te veel mannen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:22 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop het duo Ro en Sorbo op de bank deze week
Dan Dilano, ook goedquote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Er moet deze week echt een Nederlandse man uit. Eventueel een Nederlandse vrouw kan nog maar er zijn te veel mannen.
En die bepaalde B.B. zelf deze volgorde??quote:Op zondag 25 februari 2024 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley, Dilano, Glenn, Tom, Alice en Sabeau volgorde van kiezen.
Kun je nagaan hoe preuts de wereld nu is. Toen douchete ze gewoon naakt en gemengd. Zaten naakt in het bad samen. Kleden zich gewoon om in de slaapkamer.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
2006 was het laatste tietenjaar in BB.
Sabrina.
En dan Ronahi naar huis. Ik vind Sabeau een aparte, maar daarom wel interessanter dan Ronahi.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:22 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop het duo Ro en Sorbo op de bank deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |