Dat komt mi omdat Tom erbij vertelde dat het hem zo'n pijn deed dat het zo gaat. ( zijn zoontje achter laten als hij moet gaan werken)quote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom.gaat het wel over Tom die zijn kind achterlaat, maar niet over Ashley en Glenn? Die ook hun kleine kindjes achterlaten?
Ok. Mijn kleinkind heeft het ook maar daar komt epilepsie bij kijken.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is adhd
Het zone out effect
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??Das best veel Ireth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Tom het net besprak op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom.gaat het wel over Tom die zijn kind achterlaat, maar niet over Ashley en Glenn? Die ook hun kleine kindjes achterlaten?
Ja en dat vind ik ook een stomme term. Want hij staat niet alleen.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ronahi verteld over het vluchteling zijn, Doriana over haar moeder, Tom over zijn zoon. Maar Tom doet zieligquote:Op zondag 25 februari 2024 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat Tom de zieligheidskaart speelt. Dit zijn allemaal zijn eigen keuzes. Hier is niets zielig aan.
Omdat Tom zijn kind in het leven buiten door zijn moeder grotendeels op laat voeden. Wat ik weet van Ashley en Glenn is dat niet het geval. Verder heb ik geen enkele medelijde met mensen met kinderen in het huis. Ga naar huis als je ze mist. Ik vond het ook heftig dat Ashley zo hard moest huilen toen ze door de deur moest. Ik vond dat zo raar. Je hebt het toch goed thuis? Terug naar je kinderen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. Mijn kleinkind heeft het ook maar daar komt epilepsie bij kijken.
Levensdoel van Ashley is, het bekend worden. Je transformeert je tot Pamela Anderson en kiest voor een tv-optreden.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Tom zijn kind in het leven buiten door zijn moeder grotendeels op laat voeden. Wat ik weet van Ashley en Glenn is dat niet het geval. Verder heb ik geen enkele medelijde met mensen met kinderen in het huis. Ga naar huis als je ze mist. Ik vond het ook heftig dat Ashley zo hard moest huilen toen ze door de deur moest. Ik vond dat zo raar. Je hebt het toch goed thuis? Terug naar je kinderen.
Past dat in wordfeud???quote:Op zondag 25 februari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Voorraad kamer ging open, dacht nieuwe weekly basics, maar helaas, het waren alleen de duo-munten-inwerp-opzet-stukken-voor-die-muntslurfen ..
Ik vind de verhalen die ze over hun leven vertellen juist mooi, ook van de mensen in het huis waar ik niks mee heb, maar het is blijkbaar nooit goed, of ze roddelen of ze worden verweten dat ze zielig zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ronahi verteld over het vluchteling zijn, Doriana over haar moeder, Tom over zijn zoon. Maar Tom doet zielig![]()
Mod Edit **************8![]()
Glenn en vrouw werken beide in nachtdienstquote:Op zondag 25 februari 2024 11:26 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Tom zijn kind in het leven buiten door zijn moeder grotendeels op laat voeden. Wat ik weet van Ashley en Glenn is dat niet het geval. Verder heb ik geen enkele medelijde met mensen met kinderen in het huis. Ga naar huis als je ze mist. Ik vond het ook heftig dat Ashley zo hard moest huilen toen ze door de deur moest. Ik vond dat zo raar. Je hebt het toch goed thuis? Terug naar je kinderen.
waarom moeten we het uberhaubt hebben over achtergelaten kinderen, oke als er op de stream over gepraat wordt dan kan dat even, maar hele oplossingen bedenken voor bewoners in het BB huis, hoe ze hun huishouden zouden kunnen gaan doen , en waar ze hun kind brengen of niet brengen..... pffffffquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, ik weet niet als wat, maar waarom niet de een overdag en de andere nachtsquote:Op zondag 25 februari 2024 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn en vrouw werken beide in nachtdienst
Kinderen slapen niet thuis
Dan zie je elkaar helemaal niet ??quote:Op zondag 25 februari 2024 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet als wat, maar waarom niet de een overdag en de andere nachts
Weekends...was meer als grap bedoelt.... we gaan iedereen bij langs. Van de een naar de ander.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zie je elkaar helemaal niet ??
Dat zou Tom ook tegen Ronahi gezegd hebben , Dilano sprak Dat tegen... wie is er aan t jokken dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoorde ash tegen Karen zeggen dat ze pas na het kiezen hoorde dat ze tegen elkaar moeten strijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |