Jimmy hoopt nog steeds dat Dilano op een dag uit de kast komt.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Harry het volgende:
Dilano: Jimmy zal mij er nooit op zetten, maar wel iemand anders.
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ik luister heel goed. Waarom zou een nieuwe baan minder opleveren. Hoeveel is het zelf opvoeden van je kind je waard?
Maar die blijven daar niet overnachten. Dat is echt van ander kaliber.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mod edit gedeelte bericht verwijderd
Kinderen in nl gaan dagen per week naar de kinderopvang, of oppasgrootouders.
Okeequote:Op zondag 25 februari 2024 11:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoorde ash tegen Karen zeggen dat ze pas na het kiezen hoorde dat ze tegen elkaar moeten strijden
Omdat het per deelnemer verschiltquote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee
Ik lees hier steeds iets anders.
Jawel. Hij heeft co-ouderschap. Zijn ex werkt om de week.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal is een kind hoofdzakelijk bij de moeder.
Maar die lijkt er niet te zijn.
In "zijn" week is Fill (na schooltijd) bij oma als Tom nog aan het werk is. Ik zie geen verschil met "normale" gezinnen waar beide ouders werkenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah dacht bij Zijn mama....omdat die ook het geld beheert. Dat begreep ik eruit.
En in de week dat Tom voor zijn zoontje mag zorgen moet hij werken, gaat hij sporten en op cafe en op die momenten zorgt zijn moeder voor zijn zoontje.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het kind heeft zelf ook nog een moeder hé![]()
Tom zorgt, samen met de moeder van Fill, om de week voor zijn zoon. De ene week bij hem, de andere week bij haar. Nu dus de ene week bij oma, de andere week bij mama...
Hij is niet achtergelaten in een asiel ofzo hoor
dan kan hij ook niet goed voor zijn kind zorgen want dan heeft hij geldzorgenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel zijn keus. Hij wil geen andere baan zoeken zodat bij wel voor zijn zoon kan zorgen. Dan is het gewoon een keus die hij maakt.
Krijg het idee dat dat al gebeurt is als ik het hier lees. Geen incasso's meer en zijn moeder beheert zijn geld. En waarom zou hij een andere baan moeten zoeken als deze goed betaalt. En zelfs een dubbele baan heeft....quote:Op zondag 25 februari 2024 11:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus hij moet zijn goed betaalde baan opzeggen en zich in de schulden werken?
dus Jimmy was niet eens eerste keuzequote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano had 2 gedachten gangen
Wilde Karen of Danny
Maar kon niet
Daarom
Jimmy
Niemand heeft hem als target
Dylano wil met Jimmy bespreken dat Jimmy hem de laatste game geeft
Zodat ze beide verder komen![]()
![]()
En in de week dat Fill bij mama is, zit mama met thee en koekjes en fimoklei de hele dag bij Fill..quote:Op zondag 25 februari 2024 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En in de week dat Tom voor zijn zoontje mag zorgen moet hij werken, gaat hij sporten en op cafe en op die momenten zorgt zijn moeder voor zijn zoontje.
Tom heeft ADHD. Dat kan er voor zorgen dat hij slecht is organiseren en soms motivatie problemen heeft en nog veel meer belemmeringen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah dacht bij Zijn mama....omdat die ook het geld beheert. Dat begreep ik eruit.
Het is toch op de streams geweest ook. De verdeling etcquote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dotteke,mag het zoontje van Tom trouwens AVG technisch wel besproken worden in de CoS?
Is mij altijd gelukt ondanks dat ik ook steeds minder ben gaan werken oa omdat ik ook een zoon heb en een dementerende moeder heb. Het leven brengt je soms dingen dat je wat moet schuiven.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?
zo'n jong kind zou het minder door hebben als een ouder kind, en ja hij hoopt gewoon de pot echt te verdienen zodat hij financieel het beter kan hebben danquote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het knap van Tom hoe hij het circus thuis draaiende houd.
Maar wat ik niet begrijp, is dat je kind zolang achterlaat. zeker zo'n jong kind
Moeten we het bestaan van personen gaan ontkennen?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dotteke,mag het zoontje van Tom trouwens AVG technisch wel besproken worden in de CoS?
Hij praat daarover op de streamsquote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Lijkt mij wel als Tom het zelf ook bespreekt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Is een grijs gebied denk ik..quote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
ALs het op de streams is wel. Hij begint er zelf over.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij verdiend nu meer door die avond/nachtdiensten. Fil slaapt in die tijd. Wat maakt het dan uit if hij dat bij oma of Tom doet? Hij heeft dan juist overdag tijd voor hem.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?
je hebt 25 dagen bij een baas is 5 wekenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Tom zorgt nu effectief 6 weken niet voor z'n zoontje. Da's een dubbele vakantie. Nou nou... Poe poe.
Sorry met 40k (wat ze meestal overhouden) doe je niet veel meer leuk voor de onverwachte kosten.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo'n jong kind zou het minder door hebben als een ouder kind, en ja hij hoopt gewoon de pot echt te verdienen zodat hij financieel het beter kan hebben dan
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een andere baan (geen vast contract in eerste instantie??) kan absoluut meer stress en minder zekerheid geven!Je ziet hoeveel stress hem dit geeft....elke keer een nieuwe tik die er bij komt soms lijkt hij zo ver weg ook al roepen ze hem dan nog blijft hij een tijdje in de zelfde houding zitten voordat hij reageert. Lijkt net of hij kleine absences heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Dat zal best.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
En in de week dat Fill bij mama is, zit mama met thee en koekjes en fimoklei de hele dag bij Fill..
Alsof die geen werkzaamheden/dingen buitenshuis zal hebben
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??quote:Op zondag 25 februari 2024 11:14 schreef marky het volgende:
[..]
Is mij altijd gelukt ondanks dat ik ook steeds minder ben gaan werken oa omdat ik ook een zoon heb en een dementerende moeder heb. Het leven brengt je soms dingen dat je wat moet schuiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat is adhdquote:Op zondag 25 februari 2024 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je ziet hoeveel stress hem dit geeft....elke keer een nieuwe tik die er bij komt soms lijkt hij zo ver weg ook al roepen ze hem dan nog blijft hij een tijdje in de zelfde houding zitten voordat hij reageert. Lijkt net of hij kleine absences heeft.
Mooi week 7 is goedquote:Op zondag 25 februari 2024 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Voordat hij er in ging heeft Dilano gedroomd dat hij in week 6 of 7 genomineerd zou zijn
Hij slaapt overdag gaat dan aan het eind van de middag naar zijn moeder om even met zijn kind te zijn en gaat dan weer werken. Besef dat hij zijn kind om de week heeft.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij verdiend nu meer door die avond/nachtdiensten. Fil slaapt in die tijd. Wat maakt het dan uit if hij dat bij oma of Tom doet? Hij heeft dan juist overdag tijd voor hem.
Er zijn zo veel alleenstaande moeders die hetzelfde doen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het knap van Tom hoe hij het circus thuis draaiende houd.
Maar wat ik niet begrijp, is dat je kind zolang achterlaat. zeker zo'n jong kind
Daar werd ik een beetje moe vanquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
gesprekje danny en ashley op de slaapkamer
Omdatquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom.gaat het wel over Tom die zijn kind achterlaat, maar niet over Ashley en Glenn? Die ook hun kleine kindjes achterlaten?
Die zijn niet alleenstaandquote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom.gaat het wel over Tom die zijn kind achterlaat, maar niet over Ashley en Glenn? Die ook hun kleine kindjes achterlaten?
Leuke bank: Dylano, Randy en Sabeauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere 4 zijn wat lastig te volgen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar werd ik een beetje moe van
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat het jou altijd gelukt is moet dat bij een ander ook??Nee maar ik vind dat Tom de zieligheidskaart speelt. Dit zijn allemaal zijn eigen keuzes. Hier is niets zielig aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |