Jimmy hoopt nog steeds dat Dilano op een dag uit de kast komt.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Harry het volgende:
Dilano: Jimmy zal mij er nooit op zetten, maar wel iemand anders.
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?quote:Op zondag 25 februari 2024 11:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ik luister heel goed. Waarom zou een nieuwe baan minder opleveren. Hoeveel is het zelf opvoeden van je kind je waard?
Maar die blijven daar niet overnachten. Dat is echt van ander kaliber.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mod edit gedeelte bericht verwijderd
Kinderen in nl gaan dagen per week naar de kinderopvang, of oppasgrootouders.
Okeequote:Op zondag 25 februari 2024 11:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoorde ash tegen Karen zeggen dat ze pas na het kiezen hoorde dat ze tegen elkaar moeten strijden
Omdat het per deelnemer verschiltquote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Okee
Ik lees hier steeds iets anders.
Jawel. Hij heeft co-ouderschap. Zijn ex werkt om de week.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal is een kind hoofdzakelijk bij de moeder.
Maar die lijkt er niet te zijn.
In "zijn" week is Fill (na schooltijd) bij oma als Tom nog aan het werk is. Ik zie geen verschil met "normale" gezinnen waar beide ouders werkenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah dacht bij Zijn mama....omdat die ook het geld beheert. Dat begreep ik eruit.
En in de week dat Tom voor zijn zoontje mag zorgen moet hij werken, gaat hij sporten en op cafe en op die momenten zorgt zijn moeder voor zijn zoontje.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het kind heeft zelf ook nog een moeder hé![]()
Tom zorgt, samen met de moeder van Fill, om de week voor zijn zoon. De ene week bij hem, de andere week bij haar. Nu dus de ene week bij oma, de andere week bij mama...
Hij is niet achtergelaten in een asiel ofzo hoor
dan kan hij ook niet goed voor zijn kind zorgen want dan heeft hij geldzorgenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel zijn keus. Hij wil geen andere baan zoeken zodat bij wel voor zijn zoon kan zorgen. Dan is het gewoon een keus die hij maakt.
Krijg het idee dat dat al gebeurt is als ik het hier lees. Geen incasso's meer en zijn moeder beheert zijn geld. En waarom zou hij een andere baan moeten zoeken als deze goed betaalt. En zelfs een dubbele baan heeft....quote:Op zondag 25 februari 2024 11:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dus hij moet zijn goed betaalde baan opzeggen en zich in de schulden werken?
dus Jimmy was niet eens eerste keuzequote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef greysbones het volgende:
Dylano had 2 gedachten gangen
Wilde Karen of Danny
Maar kon niet
Daarom
Jimmy
Niemand heeft hem als target
Dylano wil met Jimmy bespreken dat Jimmy hem de laatste game geeft
Zodat ze beide verder komen![]()
![]()
En in de week dat Fill bij mama is, zit mama met thee en koekjes en fimoklei de hele dag bij Fill..quote:Op zondag 25 februari 2024 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En in de week dat Tom voor zijn zoontje mag zorgen moet hij werken, gaat hij sporten en op cafe en op die momenten zorgt zijn moeder voor zijn zoontje.
Tom heeft ADHD. Dat kan er voor zorgen dat hij slecht is organiseren en soms motivatie problemen heeft en nog veel meer belemmeringen.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah dacht bij Zijn mama....omdat die ook het geld beheert. Dat begreep ik eruit.
Het is toch op de streams geweest ook. De verdeling etcquote:Op zondag 25 februari 2024 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dotteke,mag het zoontje van Tom trouwens AVG technisch wel besproken worden in de CoS?
Is mij altijd gelukt ondanks dat ik ook steeds minder ben gaan werken oa omdat ik ook een zoon heb en een dementerende moeder heb. Het leven brengt je soms dingen dat je wat moet schuiven.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom zou een nieuwe baan meer opleveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |