Hier is kans van 1 op 18quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar met meer kans te verliezen dan te winnen.....drie maanden zonder zoontje voor een kleine kans om te winnen....Kan beter met een loterij proberen hoeft hij niet van huis.
En zijn vrouw, hebben ze hun zoontje om en om??quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Bij Tom draait alles altijd om Tom. Hij wil geen andere baan want dan zo hij meer stress hebben. Als je een kind hebt dan is dat belangrijker dan de angst voor een andere baan.
Aah beetje zoals Randyquote:Op zondag 25 februari 2024 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen met macht.
Als het te lang duurt gaan ze denken dat ze een beter mens zijn. Dat ze het recht hebben om macht te hebben.
Ze gaan zich anders gedragen tegen de machtelozen.
Gelukkig duurt dit maar een week.
Mod Editquote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Bij Tom draait alles altijd om Tom. Hij wil geen andere baan want dan zo hij meer stress hebben. Als je een kind hebt dan is dat belangrijker dan de angst voor een andere baan.
ADHD heb ik begrepen.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef marky het volgende:
Bij Tom draait alles altijd om Tom. Hij wil geen andere baan want dan zou hij meer stress hebben. Als je een kind hebt dan is dat belangrijker dan de angst voor een andere baan.
BB The Battle ?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook volkomen uniek in BB. Een groep met meer privileges en een groep met minder.
Het is wel zijn keus. Hij wil geen andere baan zoeken zodat bij wel voor zijn zoon kan zorgen. Dan is het gewoon een keus die hij maakt.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ik snap het wel wat hij zegt.
Het is niet wat hij wil (jij dus ook niet).
Ik hoorde net Dilano zeggen dat ze eerst hoorden dat ze tegen elkaar als duo moeten strijden.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze dachten duo's > samen werken en samen slapen << is niet zeker
1e keus Ashley koos Karen
2e keus Dilano koos Jimmy
3e keus Glenn koos Danny
4e keus Tom koos Tyron
5e keus Alice koos Randy
6e keus Sabeau koos Ronahi
En toen hoorden ze dat ze tegen elkaar moesten strijden voor het recht van power ... << is niet zeker
Deze info is grotendeels van hier lezen.
En wat te denken van vaders bij Defensie? Die zijn wel langer van huis? Hebben die ook hun kind "weggedaan"??quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is bij zijn moeder (ex) nu. In goed overleg. Is toch hetzelfde als de anderen die kinderen hebben?
Dasr zorgt de partner nu toch ook voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jep. Week om week.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zijn vrouw, hebben ze hun zoontje om en om??
Dus hij moet zijn goed betaalde baan opzeggen en zich in de schulden werken?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel zijn keus. Hij wil geen andere baan zoeken zodat bij wel voor zijn zoon kan zorgen. Dan is het gewoon een keus die hij maakt.
Ik hoop dat Jimmy zijn hersenen eens gebruiktquote:Op zondag 25 februari 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
Uitleg van mastermind dilano tegen ty over de duo keuze
mastermind wilde eigenlijk karan of danny? dacht ik , maar die werden meteen geclaimd door ash en glenn
toen op jimmy gegaan
jij en randy gaan bepalen wie erop komen te staan
mastermind: ik sta sowieso op power denk ik , die kans is vrij groot![]()
Daar heb je ook wel gelijk in maar er zoveel meer opties en dit zou echt de laatste strohalm zijn....wat als BB geld biedt voor de deelnemers eruit te gaan kan de pot flink slinken . Weet niet of het belasting vrij is maar wie weet wat er overblijft en dan moet hij hem nog winnen ook...quote:Op zondag 25 februari 2024 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das wel heel erg zwart/wit he... alsie dit zou winnen heeft ie financiėle ruimte om er meer voor zijn zoontje te kunnen zijn.
Alsof het een paar oude schoenen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |