Powerlessquote:Op zondag 25 februari 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze de blauwe band dragen als teken van losers?
En dan doet hij zijn kind weg om in BB te zittenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
tom vertelt over thuis dat zijn mama hem helpt met zijn kind om te kunnen gaan werken,.
Hij moet werken , geld verdienen en moet zijn kind constant wegdoen omdat hij moet werken.
Of iets anders doen en minder verdienen en dan meer stress hebben.
Hij gaat altijd met een klein hart naar daar.
bij een discussie kunnen ze zeggen: wij moeten wel op hem passen he. (hij zei niet dat ze dat ook doen of zeggen)
wat ik begreep is dat hij zich bezwaard voelt dat hij zijn mama nodig heeft voor zijn kind.
jimmie: ik heb net gebeld met de scheidingsadvocaat , we. moeten er zelf uit zien te komen
je mag kiezen links of rechts
gaat om het duo ticket (herinnering)
Jimmie heeft hem gewonnen
Dat hoofd gaat maar door en doorquote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
gesprek tom en alice gaat verder
hij voelt zich minderwaardig, niet gelijk.
Omdat ze hem zo moet helpen
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan doet hij zijn kind weg om in BB te zitten
Ja. Blauw heeft geen macht.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:48 schreef spapaars het volgende:
Moeten ze de blauwe band dragen als teken van losers?
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoofd gaat maar door en door
Scherpquote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit vind ik triestquote:Op zondag 25 februari 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
tom vertelt over thuis dat zijn mama hem helpt met zijn kind om te kunnen gaan werken,.
Hij moet werken , geld verdienen en moet zijn kind constant wegdoen omdat hij moet werken.
Of iets anders doen en minder verdienen en dan meer stress hebben.
Hij gaat altijd met een klein hart naar daar.
bij een discussie kunnen ze zeggen: wij moeten wel op hem passen he. (hij zei niet dat ze dat ook doen of zeggen)
wat ik begreep is dat hij zich bezwaard voelt dat hij zijn mama nodig heeft voor zijn kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit vind ik triest![]()
Om goed voor zijn zoontje te kunnen zorgen moet hij dus een ander (zijn moeder) geregeld voor zijn zoontje laten zorgen. Dat voelt zo dubbel naar je kind toe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja ik snap het wel wat hij zegt.
Het is niet wat hij wil (jij dus ook niet).Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
Pohhhh 1024 per maand voor zijn hypo
Maar met meer kans te verliezen dan te winnen.....drie maanden zonder zoontje voor een kleine kans om te winnen....Kan beter met een loterij proberen hoeft hij niet van huis.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
ja maaaar als hij wint zijn de geldzorgen weg![]()
![]()
wel een goeie ja.
Das wel heel erg zwart/wit he... alsie dit zou winnen heeft ie financiėle ruimte om er meer voor zijn zoontje te kunnen zijn.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij zijn moeder (ex) nu. In goed overleg. Is toch hetzelfde als de anderen die kinderen hebben?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |