Tot BB het wegdraaitquote:Op zondag 25 februari 2024 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze vertellen op een gegeven moment allemaal persoonlijke verhalen,
Het kan en het mag sommige willen het helemaal niet allemaal goed.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze vertellen op een gegeven moment allemaal persoonlijke verhalen,
Wie wel, ik vraag me af of ze het zelf nog kan volgen, best een vaag kind vaakquote:Op zondag 25 februari 2024 12:00 schreef engine het volgende:
Randy en Tyron kunnen Sabeau ook niet volgen
Vind haar wel leuk, ze is voor haar leeftijd best slim, denkt veel over dingen naquote:Op zondag 25 februari 2024 12:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wie wel, ik vraag me af of ze het zelf nog kan volgen, best een vaag kind vaak
Gisteravond het zelfde ze lagen dubbel en twee tellen later begon ze weer te ratelen....quote:Op zondag 25 februari 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Sabeau is met een preek bezig maar ze raakt het kwijt
Sabeau: "...visie en dat beeld van mezelf wel helderder wordt. Dat ik weet, dat welke keus is ... ook maak... dat...."
Randy begint te gniffelen, Tyron doet mee. Ook Sabeau volgt
Randy: "Hey Sabeau, haha, je raakt een beetje kwijt he?"
Tyron: "Haha, ja ik ben je ook kwijt, je zweeft ergens"
Lol alom
Blijft een kleuter.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar wel leuk, ze is voor haar leeftijd best slim, denkt veel over dingen na
Ze is leuk gek
Weer een tegeltjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Zij kon niet verder kijken dan haar eigen ogen, zegt Ty dat verbaasd hem wel
Ook die uitspraak is wederom tegeltjes materiaalquote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2024 11:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. BB4 / 2002. (Bungalow versus Bunker)
Ja, als ze erin kijkt ziet ze alleen zichzelf maar daar achter zagen de andere de wand die niet van de douche was.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
Tietuh zien we al niet meer in BB sinds 2006quote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef Jockari het volgende:
Dit is het jaar van de tegeltjes, niet van Scanman !!! Tietuh !!!
Kan je aanpassen als je iets verkeerds heb gedaanquote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef Snensie het volgende:
Ok dat was niet de goede tool voor mijn post. Sorry ik ben dingen aan het proberen. Ik ben digibeet maar ik probeer het tenminste.
Foutjequote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook die uitspraak is wederom tegeltjes materiaal
2006 was het laatste tietenjaar in BB.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:09 schreef marky het volgende:
[..]
Tietuh zien we al niet meer in BB sinds 2006
Als je iets moet weten laat maar horen in de SC. Helpen je graag verder hoor ! @Snensiequote:Op zondag 25 februari 2024 12:08 schreef Snensie het volgende:
Ok dat was niet de goede tool voor mijn post. Sorry ik ben dingen aan het proberen. Ik ben digibeet maar ik probeer het tenminste.
Dit was Sabeauquote:Op zondag 25 februari 2024 12:10 schreef Adixsh het volgende:
[..]
Ik zeg toch! Randy is grappig als hij niet met tactiek bezig is 😉
en wie is ze?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook die uitspraak is wederom tegeltjes materiaal
Vraag mij altijd af waarom ze dat doen.quote:
Lunch achter de schermen? Geen ideequote:Op zondag 25 februari 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waarom ze dat doen.
Ik vind het jammer hoe jij Tom veroordeeld, hij doet zijn best om inkomen te genereren en ook voor zijn zoon te zorgen, hij praat met zoveel liefde over zijn zoontje. Er zijn genoeg vaders die na een scheiding niet voor hun kind willen zorgen, want werk en niet bereid minder te gaan werken. De vader heeft het kind dan om de 2 weken alleen een weekend. Of zien ze helemaal niet meer!quote:Op zondag 25 februari 2024 11:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat Tom de zieligheidskaart speelt. Dit zijn allemaal zijn eigen keuzes. Hier is niets zielig aan.
Die waren toch ook nep?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
2006 was het laatste tietenjaar in BB.
Sabrina.
Er moet deze week echt een Nederlandse man uit. Eventueel een Nederlandse vrouw kan nog maar er zijn te veel mannen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:22 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop het duo Ro en Sorbo op de bank deze week
Dan Dilano, ook goedquote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Er moet deze week echt een Nederlandse man uit. Eventueel een Nederlandse vrouw kan nog maar er zijn te veel mannen.
En die bepaalde B.B. zelf deze volgorde??quote:Op zondag 25 februari 2024 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley, Dilano, Glenn, Tom, Alice en Sabeau volgorde van kiezen.
Kun je nagaan hoe preuts de wereld nu is. Toen douchete ze gewoon naakt en gemengd. Zaten naakt in het bad samen. Kleden zich gewoon om in de slaapkamer.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
2006 was het laatste tietenjaar in BB.
Sabrina.
En dan Ronahi naar huis. Ik vind Sabeau een aparte, maar daarom wel interessanter dan Ronahi.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:22 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop het duo Ro en Sorbo op de bank deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |