daarom snap ik ook sommige duo's niet die nu gemaakt zijnquote:Op zondag 25 februari 2024 10:21 schreef engine het volgende:
Karen en Ashley lijken niet zo goed te begrijpen dat ze nu tegen elkaar moeten.
Beter tegen Jimmy als tegen Tom of Tyronquote:Op zondag 25 februari 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daarom snap ik ook sommige duo's niet die nu gemaakt zijn
jimmy en dilano idem
Jij snapt die niet ?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daarom snap ik ook sommige duo's niet die nu gemaakt zijn
jimmy en dilano idem
quote:Op zondag 25 februari 2024 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Beter tegen Jimmy als tegen Tom of Tyron
het is zijn 'maatje'quote:Op zondag 25 februari 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij snapt die niet ?
Dylano mocht kiezen
Die denkt een makkie te hebben
ja dat is geen slimme keuze woord moord en doodslag hahahaquote:Op zondag 25 februari 2024 10:26 schreef engine het volgende:
[..]
Beter tegen Jimmy als tegen Tom of Tyron
Ja doeiiiquote:
Hij is niet voor niks 'mastermind'quote:Op zondag 25 februari 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja doeiii
Als hij Jimmy’s maatje was had hij hem nu niet gekozen
Dit zegt zoveelquote:Op zondag 25 februari 2024 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley, Dilano, Glenn, Tom, Alice en Sabeau volgorde van kiezen.
Dus kiest liever een gelijkwaardige tegenstanderquote:Op zondag 25 februari 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit zegt zoveel![]()
Sabeau had geen andere keus dan Ronahi te kiezen,
En Alice had dus de keus Ronahi en Randy en koos Randy.
En Tom wilde liever Tyron dan Randy en Ronahi
Karen dient de Queenquote:Op zondag 25 februari 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
ashely: oh schat wil jij zo mn haar even föhnen
karan: ik zeit toch je slaafje
En hoe heeft Ashley gekozen?? Want die was zo blij met Alice.....quote:Op zondag 25 februari 2024 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit zegt zoveel![]()
Sabeau had geen andere keus dan Ronahi te kiezen,
En Alice had dus de keus Ronahi en Randy en koos Randy.
En Tom wilde liever Tyron dan Randy en Ronahi
En wie dan?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Gok zo maar op een compleet NL bank deze week
Ze wisten bij het kiezen toch niet dat ze tegenstander werden?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus kiest liever een gelijkwaardige tegenstander
gatverquote:Op zondag 25 februari 2024 10:32 schreef engine het volgende:
Meekijken hoe Ashley een puist onder handen neemt.
De 1 zegt van welquote:Op zondag 25 februari 2024 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze wisten bij het kiezen toch niet dat ze tegenstander werden?
Zit er wel in jaquote:Op zondag 25 februari 2024 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Gok zo maar op een compleet NL bank deze week
Vind het er niet uitzien nuquote:Op zondag 25 februari 2024 10:33 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind ash der haar wel mooi van achter dat slag
Ashley zei van wel.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
De 1 zegt van wel
De ander van niet
Heeft iemand geprobeert om wat mee te nemen voor hun maatje qua eten.quote:Op zondag 25 februari 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
alice hoeft even geen eten meer
'wat een ontbijt'
Jij zei van nietquote:
Denk je dat dat mag van BB?quote:Op zondag 25 februari 2024 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft iemand geprobeert om wat mee te nemen voor hun maatje qua eten.
Geen idee door die sl niet gezienquote:Op zondag 25 februari 2024 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft iemand geprobeert om wat mee te nemen voor hun maatje qua eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |