Oh ja absoluut. Ik denk inderdaad dat je met een beetje kennis van zaken best veel leuke dingen kunt doen. Alleen uit eten gaan blijft een beetje ingewikkeld.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zeker als je echt vlees (en de smaak en textuur ervan) gewend bent en daar ook van houdt, dan kan vegan eten best wel een uitdaging zijn. De meeste vegan vleesvervangers zullen dan ook niet echt voldoen, omdat ze het toch allemaal net niet zijn.
Zelf vind ik de meeste vervangers goed genoeg (daarbij is het wel fijn dat ze er steeds vaker vitamine b12 in stoppen, dat is wel iets om op te letten dat je geen tekort opbouwt als je volledig plantaardig gaat)
Ja, al komen er wel steeds meer restaurants die daar echt wat meer oog voor krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Ik denk inderdaad dat je met een beetje kennis van zaken best veel leuke dingen kunt doen. Alleen uit eten gaan blijft een beetje ingewikkeld.
Ik vind het toch wel leuk om een keer of twee per maand buiten de deur te eten maar niks al te geks hoor. Maar inderdaad, mijn moeder neemt bijvoorbeeld haar eigen 'vegan kaas' mee als ze naar haar favoriete pizzarestaurant gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, al komen er wel steeds meer restaurants die daar echt wat meer oog voor krijgen.
Veel keus is er alleen helaas vaak nog steeds niet, maar het is niet meer zo dat je bent aangewezen op de side salad als hoofdgerecht zeg maar.![]()
Daarbij ga ikzelf al niet zo heel vaak uit eten, dus hopelijk staat het er intussen nog beter voor.
Zo principieel ben ik dan weer niet. Als ik thuis pizza maak doe ik het ook wel vaak met vegan kaas, maar als ik met vrienden of zo ergens een pizza ga eten dan doe ik dat gewoon met een 'f*** it, vanavond even niet' gedachte en ga ik gewoon meteen lekker voor een vispizza of zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel leuk om een keer of twee per maand buiten de deur te eten maar niks al te geks hoor. Maar inderdaad, mijn moeder neemt bijvoorbeeld haar eigen 'vegan kaas' mee als ze naar haar favoriete pizzarestaurant gaat.
Snap ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo principieel ben ik dan weer niet. Als ik thuis pizza maak doe ik het ook wel vaak met vegan kaas, maar als ik met vrienden of zo ergens een pizza ga eten dan doe ik dat gewoon met een 'f*** it, vanavond even niet' gedachte en ga ik gewoon meteen lekker voor een vispizza of zo.
Gelukkig maar, dat laatste.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap ikNee zij is er echt heel strict in tegenwoordig. Alleen gelukkig geeft ze haar dieren wel normaal voedsel
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:14 schreef Strani het volgende:
@:NailqueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het leuk was!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Hier ben ik dus de hele week zenuwachtig voor geweest
Zoiets doe ik tegenwoordig ook (niet vegan dan maar vega). Thuis kook ik niet vaak iets met vlees, maar als ik ergens eet dan kies ik gewoon waar ik zin in heb. Bevalt prima en zo minder je toch wat.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo principieel ben ik dan weer niet. Als ik thuis pizza maak doe ik het ook wel vaak met vegan kaas, maar als ik met vrienden of zo ergens een pizza ga eten dan doe ik dat gewoon met een 'f*** it, vanavond even niet' gedachte en ga ik gewoon meteen lekker voor een vispizza of zo.
Ik vind vlees en vis beide wel echt lekker, dus dat was in het begin wel een lastige stap. Nu deed ik grotendeels vega al best wel lang, dus de stap naar grotendeels vegan was daardoor al niet zo groot meer (inb4 nee, is maar 1 letterquote:Op zondag 25 februari 2024 09:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets doe ik tegenwoordig ook (niet vegan dan maar vega). Thuis kook ik niet vaak iets met vlees, maar als ik ergens eet dan kies ik gewoon waar ik zin in heb. Bevalt prima en zo minder je toch wat.
(Moet wel eerlijk zeggen dat ik veel vlees niet zo lekker vind dus dan is het ook wel makkelijker)
Ik heb er respect voor als iemand dat doet. Ik zie het mezelf niet zo snel doen. Wel mínder vlees maar niet grotendeels uitsluiten want daarvoor vind ik het toch echt veel te lekker en ook wel essentiëel in de meeste maaltijdenquote:Op zondag 25 februari 2024 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind vlees en vis beide wel echt lekker, dus dat was in het begin wel een lastige stap. Nu deed ik grotendeels vega al best wel lang, dus de stap naar grotendeels vegan was daardoor al niet zo groot meer (inb4 nee, is maar 1 letter).
Nu is het eigenlijk alleen af en toe wat vis in het weekend en vlees is iets voor feestdagen en mijn verjaardag (waarbij het op die paar dagen dan ook wel meteen extra lekker is), De rest van de dagen zijn volledig plantaardig, waarbij ik eigenlijk alleen oude kaas wel een beetje mis. Vooral als iemand naast je een broodje kaas zit te eten, dan ruikt dat toch wel erg lekker.
Als je het echt heel lekker vindt ik meteen helemaal vegan wel knap ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind vlees en vis beide wel echt lekker, dus dat was in het begin wel een lastige stap. Nu deed ik grotendeels vega al best wel lang, dus de stap naar grotendeels vegan was daardoor al niet zo groot meer (inb4 nee, is maar 1 letter).
Nu is het eigenlijk alleen af en toe wat vis in het weekend en vlees is iets voor feestdagen en mijn verjaardag (waarbij het op die paar dagen dan ook wel meteen extra lekker is), De rest van de dagen zijn volledig plantaardig, waarbij ik eigenlijk alleen oude kaas wel een beetje mis. Vooral als iemand naast je een broodje kaas zit te eten, dan ruikt dat toch wel erg lekker.
Ik zou vis nog minder kunnen missen dan vlees, ik moet er niet aan denken nooit meer een lekkere haring met uitjes te mogen of zo.quote:Op zondag 25 februari 2024 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er respect voor als iemand dat doet. Ik zie het mezelf niet zo snel doen. Wel mínder vlees maar niet grotendeels uitsluiten want daarvoor vind ik het toch echt veel te lekker en ook wel essentiëel in de meeste maaltijdenVis eet ik dan weer bijna niet. Verdere zeevruchten ook niet.
Wat ik wel als regel heb dat als ik een vleesproduct per ongeluk laat bederven ik dat product dan een tijdje niet van mezelf mag kopen.
Geen kaas meer is wel echt nog een geestelijk ding voor mij, ik at het niet eens zo vaak maar nu ik het niet meer eet ga ik het ineens wel missen af en toe.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je het echt heel lekker vindt ik meteen helemaal vegan wel knap ja.
Er zijn gelukkig toch best veel gerechten waar je vlees eigenlijk niet echt mist, zoals @:Agnesgru ook zegt. Het valt me in ieder geval mee. Al zou ik kaas, room, etc. wel snel missen.
Maar oude kaas (of brokkel kaas) is echt wel heel lekkerquote:Op zondag 25 februari 2024 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoals wat eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:32 schreef zorro28 het volgende:
Tja, vlees en vis eet ik maar een paar keer per week, maar ik zou echt never nooit niet vegan worden. Ik ben echt dol op kaas![]()
En nu we het er toch over hebben, ik kan niet zo goed tegen mensen die doen als ze heel milieuvriendelijk zijn omdat ze vegan of organisch eten ofzo, maar vervolgens alleen maar dingen eten die geimporteerd worden vanuit Brazilie en dergelijke landen.
Dank voor de reminder *woef*quote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Hallo, reminder vanavond 20:15 de finale in Kroatië *miauw*
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de reminder *woef*
Vreemde mensen hier...
Ah ja, de tijd om Pavel te zien winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Is het al meteen vanaf 20.15 de moeite waard? Ik wilde eigenlijk ook HHB kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
De favorieten zitten wel in tweede helft, dus je kan eerste uur missen waarschijnlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het al meteen vanaf 20.15 de moeite waard? Ik wilde eigenlijk ook HHB kijken
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]OHWALEUKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mwoah ik vind dit eigenlijk steeds meer meevallen, maar dat verschilt ook best wel per regio. Leiden is natuurlijk best wel studenten/GroenLinksig, dus daar kom ik bijna altijd goed uit de voetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Ik denk inderdaad dat je met een beetje kennis van zaken best veel leuke dingen kunt doen. Alleen uit eten gaan blijft een beetje ingewikkeld.
Het is een heel matige voorronde, met één uitschieter. Dus het is sowieso vooral controleren of die de zaak wint.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het al meteen vanaf 20.15 de moeite waard? Ik wilde eigenlijk ook HHB kijken
quote:
Nou ja, dat dus ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar oude kaas (of brokkel kaas) is echt wel heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog niet. Maar dat komt denk ik welquote:Op zondag 25 februari 2024 09:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was!
Hebben jullie verder nog iets afgesproken?
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk WIDM terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door NailQueen op 25-02-2024 15:08:35 ]
Twente is flink veranderdquote:Op zondag 25 februari 2024 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dit eigenlijk steeds meer meevallen, maar dat verschilt ook best wel per regio. Leiden is natuurlijk best wel studenten/GroenLinksig, dus daar kom ik bijna altijd goed uit de voetenZoetermeer is echt een ramp soms
Ik vind dat ook echt heel lastig met groepen
![]()
En in Twente is meestal ruim de meerderheid van het gezelschap waarmee ik uit eten ga vega(n), dus daar zoeken we de restaurants op uit
Dan post ik even een inspirerend plaatjequote:Op zondag 25 februari 2024 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel elke week hetzelfde liedje in de SC op zaterdagavond/zondag.
Te verkrijgen bij de Xenos?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan post ik even een inspirerend plaatje
[ afbeelding ]
Dat zou wel moeten, maar ik geloof van niet!quote:
Havermelk en tofu is het nu, beste Tee! Tussen Dinkel en Regge ligt de nieuwe grachtengordel!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Twente is flink veranderdVroeger was het Grolsch en schnitzels zo ver het oog reikte!
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet het nog terugkijken, maar deze post impliceert best wat en dan is het jammer dat het niet in een spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik heb de quote wel in spoiler gezet :x
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat H_T geen afkorting is van Havermelk_Tofuquote:Op zondag 25 februari 2024 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Havermelk en tofu is het nu, beste Tee! Tussen Dinkel en Regge ligt de nieuwe grachtengordel!
Eén van mijn favoriete vegan restaurants daar bestaat toch wel echt al een flink aantal jaarquote:Op zondag 25 februari 2024 14:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Twente is flink veranderdVroeger was het Grolsch en schnitzels zo ver het oog reikte!
Voor de duidelijkheid, de like is voor het eerste deel.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben het heel leuk gehad op de Veluwe, ondanks het natte weer gisteren.
Ik ben alleen wel sinds gisteravond rillerig en moe, alsof ik wat onder de leden heb.
Voor de duidelijkheid, de like is voor het tweede deel.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Ik ben alleen wel sinds gisteravond rillerig en moe, alsof ik wat onder de leden heb.
Jij weer.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, de like is voor het tweede deel.
Voor de duidelijkheid, ik like gewoon de hele postquote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik heb de post niet gelikedquote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Hardhorige_Tokkie was het toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat H_T geen afkorting is van Havermelk_Tofu
Dat soort dingen hoort inderdaad in een spoiler. Ik ben zelf overigens sinds vorige week afgehaakt met kijken. Met wat ik over de afleveringen heb gelezen, heb ik daar geen spijt van.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet het nog terugkijken, maar deze post impliceert best wat en dan is het jammer dat het niet in een spoiler staat.
edit: ik heb de quote wel in spoiler gezet :x
quote:
Die dingen met twee kleuren vind ik altijd net of het twee afzonderlijke zinnen zijn. "The kitchen of the heart is the wine" kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar ik heb toch moeite met "Is the home but life of it" als zin.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:50 schreef H_T het volgende:
Ik was heel even bang dat ze geen inspirerende teksten meer verkochten, maar gelukkig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lijkt dat wel ja. Waarbij vooral die 'is the' slecht leesbaar is waardoor je die twee gekke zinnen krijgtquote:Op zondag 25 februari 2024 15:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die dingen met twee kleuren vind ik altijd net of het twee afzonderlijke zinnen zijn. "The kitchen of the heart is the wine" kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar ik heb toch moeite met "Is the home but life of it" als zin.
Gisteren was het juist eindelijk weer een ouderwetse aflevering vol plottwists en spektakelquote:Op zondag 25 februari 2024 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoort inderdaad in een spoiler. Ik ben zelf overigens sinds vorige week afgehaakt met kijken. Met wat ik over de afleveringen heb gelezen, heb ik daar geen spijt van.
Volgend jaar geef ik het denk ik wel weer een kans met de nieuwe regisseur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
De standaard BN-er die het beter weet over het ESF is er weerquote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Voor degenen die graag complimenten voor België en Frankrijk horen, willen lachen om Finland, en Ierland en Tsjechië niets vinden.
Ja ik redeneer ook wel meer vanuit mijn perspectief in Spanje hoor. Nederland zal ongetwijfeld een voorloper zijn op dit gebied.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dit eigenlijk steeds meer meevallen, maar dat verschilt ook best wel per regio. Leiden is natuurlijk best wel studenten/GroenLinksig, dus daar kom ik bijna altijd goed uit de voetenZoetermeer is echt een ramp soms
Ik vind dat ook echt heel lastig met groepen
![]()
En in Twente is meestal ruim de meerderheid van het gezelschap waarmee ik uit eten ga vega(n), dus daar zoeken we de restaurants op uit
Het woord 'coryfee' is ook gewoon echt uitgevonden door mensen die zichzelf zo noemen en in stand gehouden door soortgelijken, roddelbladen en slijmballen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Voor degenen die graag complimenten voor België en Frankrijk horen, willen lachen om Finland, en Ierland en Tsjechië niets vinden.
Nou ja, het altijd gevaarlijke Go Ahead is in elk geval niet dichterbij gekomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Strani het volgende:
Ik kom net terug van het wekelijkse klaagfeest in de kroeg, mede mogelijk gemaakt door de selectie van Ajax.
Tussen de Ajax supporters gaan zitten moet je ook niet willen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Strani het volgende:
Ik kom net terug van het wekelijkse klaagfeest in de kroeg, mede mogelijk gemaakt door de selectie van Ajax.
Hehequote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tussen de Ajax supporters gaan zitten moet je ook niet willen.
Dan waren het geen Ajax supporters.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
HeheNee hoor het zijn allemaal hele relaxte mensen en op een paar na kunnen we er zelf ook om lachen
Het is ook wel te voorspellen he wat ze gaan zeggen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Wij moeten ook met onze tijd mee Redefine, we moeten ons aanpassen aan de werkelijkheidquote:Op zondag 25 februari 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan waren het geen Ajax supporters.
De Telegraaf heeft daar nog wat moeite mee, die koppen vandaag doodleuk dat de Champions League nu nóg verder uit zicht is.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij moeten ook met onze tijd mee Redefine, we moeten ons aanpassen aan de werkelijkheid
Jeetje... Nou ja ook voor Veluwse Boys op het dertiende niveau is de Champions League na deze week nog verder uit zicht, dus in die zin...quote:Op zondag 25 februari 2024 20:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft daar nog wat moeite mee, die koppen vandaag doodleuk dat de Champions League nu nóg verder uit zicht is.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)a-nederlaag-tegen-az
Kijken ze nog steeds mee of kun je nu typen hoe het écht wasquote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
HeheNee hoor het zijn allemaal hele relaxte mensen en op een paar na kunnen we er zelf ook om lachen
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kijken ze nog steeds mee of kun je nu typen hoe het écht was
quote:Op zondag 25 februari 2024 20:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft daar nog wat moeite mee, die koppen vandaag doodleuk dat de Champions League nu nóg verder uit zicht is.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)a-nederlaag-tegen-az
Tof cadeau!quote:Op zondag 25 februari 2024 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb vandaag iemand als klein cadeautje (zonder reden verder) een koffiekopje gegeven met aan de ene kant 'Central Perk' en de bekende bank, en aan de andere kant haar naam in de stijl van het logo van Friends. Want het is haar favoriete serie. Ik vind dat altijd leuk, gewoon kleine dingetjes geven maar dan wel met aandacht voor wat voor die persoon belangrijk is.
Ah herkenbare vraag, met vaak twee kampen: de mensen die vasthouden aan alles los 'want die ik gebruik is fijn' en de mensen die vathouden aan alles vast 'want efficiënt'. En de mensen die in het midden zitten en er echt iets van willen maken zijn roepende in de woestijnquote:Op maandag 26 februari 2024 10:41 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen! Ik ben mijn werkweek begonnen met een call over of we vier verschillende tools zouden kunnen combineren om er één grote tool van te maken in plaats van vier losstaande oplossingen. De conclusie is onduidelijk.
Nu jullie weer!
Ja het is wel lastig inderdaad. Wij hadden net onze requirements klaar en de developers waar ik mee samenwerk waren al begonnen met de eerste 'scope' maar toen kwam dus het idee om verschillende dingen samen te voegen. Maar op zich vind ik het allemaal prima, hoewel ik wel heb aangegeven dat het belangrijk is dat de uiteindelijke oplossing dezelfde flexibiliteit moet kunnen bieden als wat we in gedachte hadden.quote:Op maandag 26 februari 2024 10:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah herkenbare vraag, met vaak twee kampen: de mensen die vasthouden aan alles los 'want die ik gebruik is fijn' en de mensen die vathouden aan alles vast 'want efficiënt'. En de mensen die in het midden zitten en er echt iets van willen maken zijn roepende in de woestijn
Mijn leidinggevenden gooien allerlei vragen en opdrachten op whatsapp door elkaar zonder te quoten met afkortingen en namen van mensen die ik (nog) niet ken en dan moet ik maar snappen wat ze bedoelen en voor wie het bedoeld isquote:Op maandag 26 februari 2024 10:41 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen! Ik ben mijn werkweek begonnen met een call over of we vier verschillende tools zouden kunnen combineren om er één grote tool van te maken in plaats van vier losstaande oplossingen. De conclusie is onduidelijk.
Nu jullie weer!
Goedemiddag!quote:Op maandag 26 februari 2024 10:41 schreef Strani het volgende:
Nu jullie weer!
Dit valt bij ons uiteindelijk altijd tegen, waarschijnlijk omdat we gewend zijn aan de smaken van die ene Chinees.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:46 schreef H_T het volgende:
Er is een kans dat ik vanavond Chinees ga halenAlleen is de Chinees in mijn dorp waar ik het meestal haal op maandag dicht, dus dan zou ik de gok moeten nemen bij eentje te bestellen waar ik nog niet eerder geweest ben. Zou dat wel goed gaan?
#heelzwaarleven
Ik wil graag een babi ketjap en die maakt de Chinees bij mij in de buurt erg lekker, veel lekkerder dan gemiddeldquote:Op maandag 26 februari 2024 14:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit valt bij ons uiteindelijk altijd tegen, waarschijnlijk omdat we gewend zijn aan de smaken van die ene Chinees.
Laatst voor het eerst de afhaal-Thai geprobeerd, dat was een schot in de roos. (Het restaurant komen we regelmatig, de afhaal is sinds een paar jaar nieuw.)
Heleu!quote:Op maandag 26 februari 2024 14:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit valt bij ons uiteindelijk altijd tegen, waarschijnlijk omdat we gewend zijn aan de smaken van die ene Chinees.
Laatst voor het eerst de afhaal-Thai geprobeerd, dat was een schot in de roos. (Het restaurant komen we regelmatig, de afhaal is sinds een paar jaar nieuw.)
Ook foe yong hai kan heul anders maken kan ik je verzekeren.quote:Op maandag 26 februari 2024 14:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil graag een babi ketjap en die maakt de Chinees bij mij in de buurt erg lekker, veel lekkerder dan gemiddeldVandaar ook mijn twijfel. Een foe yong hai zullen ze wel kunnen maken, maar hoe doen ze het met het gerecht waar ik écht zin in heb?
Dit klinkt voldoende onhandig dat ik dan waarschijnlijk gewoon maar nergens meer op zou reageren.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn leidinggevenden gooien allerlei vragen en opdrachten op whatsapp door elkaar zonder te quoten met afkortingen en namen van mensen die ik (nog) niet ken en dan moet ik maar snappen wat ze bedoelen en voor wie het bedoeld is
quote:Op maandag 26 februari 2024 13:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn leidinggevenden gooien allerlei vragen en opdrachten op whatsapp door elkaar zonder te quoten met afkortingen en namen van mensen die ik (nog) niet ken en dan moet ik maar snappen wat ze bedoelen en voor wie het bedoeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |