quote:Op zondag 25 februari 2024 14:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet het nog terugkijken, maar deze post impliceert best wat en dan is het jammer dat het niet in een spoiler staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik heb de quote wel in spoiler gezet :x
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat H_T geen afkorting is van Havermelk_Tofuquote:Op zondag 25 februari 2024 14:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Havermelk en tofu is het nu, beste Tee! Tussen Dinkel en Regge ligt de nieuwe grachtengordel!
Eén van mijn favoriete vegan restaurants daar bestaat toch wel echt al een flink aantal jaarquote:Op zondag 25 februari 2024 14:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Twente is flink veranderdVroeger was het Grolsch en schnitzels zo ver het oog reikte!
Voor de duidelijkheid, de like is voor het eerste deel.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben het heel leuk gehad op de Veluwe, ondanks het natte weer gisteren.
Ik ben alleen wel sinds gisteravond rillerig en moe, alsof ik wat onder de leden heb.
Voor de duidelijkheid, de like is voor het tweede deel.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Ik ben alleen wel sinds gisteravond rillerig en moe, alsof ik wat onder de leden heb.
Jij weer.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, de like is voor het tweede deel.
Voor de duidelijkheid, ik like gewoon de hele postquote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Voor de duidelijkheid. Ik heb de post niet gelikedquote:Op zondag 25 februari 2024 15:10 schreef Arizona het volgende:
Hardhorige_Tokkie was het toch?quote:Op zondag 25 februari 2024 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een goed moment om te melden dat H_T geen afkorting is van Havermelk_Tofu
Dat soort dingen hoort inderdaad in een spoiler. Ik ben zelf overigens sinds vorige week afgehaakt met kijken. Met wat ik over de afleveringen heb gelezen, heb ik daar geen spijt van.quote:Op zondag 25 februari 2024 15:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet het nog terugkijken, maar deze post impliceert best wat en dan is het jammer dat het niet in een spoiler staat.
edit: ik heb de quote wel in spoiler gezet :x
quote:
Die dingen met twee kleuren vind ik altijd net of het twee afzonderlijke zinnen zijn. "The kitchen of the heart is the wine" kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar ik heb toch moeite met "Is the home but life of it" als zin.quote:Op zondag 25 februari 2024 14:50 schreef H_T het volgende:
Ik was heel even bang dat ze geen inspirerende teksten meer verkochten, maar gelukkig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo lijkt dat wel ja. Waarbij vooral die 'is the' slecht leesbaar is waardoor je die twee gekke zinnen krijgtquote:Op zondag 25 februari 2024 15:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die dingen met twee kleuren vind ik altijd net of het twee afzonderlijke zinnen zijn. "The kitchen of the heart is the wine" kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar ik heb toch moeite met "Is the home but life of it" als zin.
Gisteren was het juist eindelijk weer een ouderwetse aflevering vol plottwists en spektakelquote:Op zondag 25 februari 2024 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoort inderdaad in een spoiler. Ik ben zelf overigens sinds vorige week afgehaakt met kijken. Met wat ik over de afleveringen heb gelezen, heb ik daar geen spijt van.
Volgend jaar geef ik het denk ik wel weer een kans met de nieuwe regisseur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
De standaard BN-er die het beter weet over het ESF is er weerquote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Voor degenen die graag complimenten voor België en Frankrijk horen, willen lachen om Finland, en Ierland en Tsjechië niets vinden.
Ja ik redeneer ook wel meer vanuit mijn perspectief in Spanje hoor. Nederland zal ongetwijfeld een voorloper zijn op dit gebied.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dit eigenlijk steeds meer meevallen, maar dat verschilt ook best wel per regio. Leiden is natuurlijk best wel studenten/GroenLinksig, dus daar kom ik bijna altijd goed uit de voetenZoetermeer is echt een ramp soms
Ik vind dat ook echt heel lastig met groepen
![]()
En in Twente is meestal ruim de meerderheid van het gezelschap waarmee ik uit eten ga vega(n), dus daar zoeken we de restaurants op uit
Het woord 'coryfee' is ook gewoon echt uitgevonden door mensen die zichzelf zo noemen en in stand gehouden door soortgelijken, roddelbladen en slijmballen.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Voor degenen die graag complimenten voor België en Frankrijk horen, willen lachen om Finland, en Ierland en Tsjechië niets vinden.
Nou ja, het altijd gevaarlijke Go Ahead is in elk geval niet dichterbij gekomen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Strani het volgende:
Ik kom net terug van het wekelijkse klaagfeest in de kroeg, mede mogelijk gemaakt door de selectie van Ajax.
Tussen de Ajax supporters gaan zitten moet je ook niet willen.quote:Op zondag 25 februari 2024 19:34 schreef Strani het volgende:
Ik kom net terug van het wekelijkse klaagfeest in de kroeg, mede mogelijk gemaakt door de selectie van Ajax.
Hehequote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tussen de Ajax supporters gaan zitten moet je ook niet willen.
Dan waren het geen Ajax supporters.quote:Op zondag 25 februari 2024 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
HeheNee hoor het zijn allemaal hele relaxte mensen en op een paar na kunnen we er zelf ook om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |