Zoals wat eigenlijk?quote:Op zondag 25 februari 2024 12:32 schreef zorro28 het volgende:
Tja, vlees en vis eet ik maar een paar keer per week, maar ik zou echt never nooit niet vegan worden. Ik ben echt dol op kaas![]()
En nu we het er toch over hebben, ik kan niet zo goed tegen mensen die doen als ze heel milieuvriendelijk zijn omdat ze vegan of organisch eten ofzo, maar vervolgens alleen maar dingen eten die geimporteerd worden vanuit Brazilie en dergelijke landen.
Dank voor de reminder *woef*quote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Hallo, reminder vanavond 20:15 de finale in Kroatië *miauw*
quote:Op zondag 25 februari 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de reminder *woef*
Vreemde mensen hier...
Ah ja, de tijd om Pavel te zien winnen.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Is het al meteen vanaf 20.15 de moeite waard? Ik wilde eigenlijk ook HHB kijkenquote:Op zondag 25 februari 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
De favorieten zitten wel in tweede helft, dus je kan eerste uur missen waarschijnlijkquote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het al meteen vanaf 20.15 de moeite waard? Ik wilde eigenlijk ook HHB kijken
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 23:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]OHWALEUKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mwoah ik vind dit eigenlijk steeds meer meevallen, maar dat verschilt ook best wel per regio. Leiden is natuurlijk best wel studenten/GroenLinksig, dus daar kom ik bijna altijd goed uit de voetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Ik denk inderdaad dat je met een beetje kennis van zaken best veel leuke dingen kunt doen. Alleen uit eten gaan blijft een beetje ingewikkeld.
Het is een heel matige voorronde, met één uitschieter. Dus het is sowieso vooral controleren of die de zaak wint.quote:Op zondag 25 februari 2024 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het al meteen vanaf 20.15 de moeite waard? Ik wilde eigenlijk ook HHB kijken
quote:
Nou ja, dat dus ja.quote:Op zondag 25 februari 2024 12:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar oude kaas (of brokkel kaas) is echt wel heel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog niet. Maar dat komt denk ik welquote:Op zondag 25 februari 2024 09:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was!
Hebben jullie verder nog iets afgesproken?
quote:Op zondag 25 februari 2024 14:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk WIDM terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door NailQueen op 25-02-2024 15:08:35 ]
Twente is flink veranderdquote:Op zondag 25 februari 2024 13:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dit eigenlijk steeds meer meevallen, maar dat verschilt ook best wel per regio. Leiden is natuurlijk best wel studenten/GroenLinksig, dus daar kom ik bijna altijd goed uit de voetenZoetermeer is echt een ramp soms
Ik vind dat ook echt heel lastig met groepen
![]()
En in Twente is meestal ruim de meerderheid van het gezelschap waarmee ik uit eten ga vega(n), dus daar zoeken we de restaurants op uit
Dan post ik even een inspirerend plaatjequote:Op zondag 25 februari 2024 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel elke week hetzelfde liedje in de SC op zaterdagavond/zondag.
Te verkrijgen bij de Xenos?quote:Op zondag 25 februari 2024 14:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan post ik even een inspirerend plaatje
[ afbeelding ]
Dat zou wel moeten, maar ik geloof van niet!quote:
Havermelk en tofu is het nu, beste Tee! Tussen Dinkel en Regge ligt de nieuwe grachtengordel!quote:Op zondag 25 februari 2024 14:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Twente is flink veranderdVroeger was het Grolsch en schnitzels zo ver het oog reikte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |