SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hij was begonnen met peterselie verkopen, maar zij heeft hem aangezet om deathflowers en orchideeen te verkopen. Dus eigenlijk zijn ze samen rijk geworden. Mijn zijn carriere als chef was gewoon kut vanwege de tijden en ik denk dat zij beter is met schrijven en geld met boeken kan verdienen (naast hun tuin)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso met een rijke man laten trouwen
Sommigen zijn daar heel goed inquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sim is gewoon heel goed in de liefde
quote:
De 2e valium geven, rust in huis!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
Verhaaltje voorgelezen, koter 1 is halverwege in slaap gedonderd terwijl koter 2 de dikste lol had over hoe ik het met allerlei stemmetjes voorlas en die ligt nu nog steeds te hyperen naast koter 1.Die wordt gelukkig niet wakker.
Ik hoor een vermoeide kuch, die zal zo ook wel slapen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De 2e valium geven, rust in huis!
Die engnek gun ik een heel varken in zijn reetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Die engnek gun ik een heel varken in zijn reet
Dat gaat toch nooit passenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
met het spit er nog aan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Graag Voor DJMOquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gvd lukt me steeds niet, ben vergeten hoe het hier precies moest![]()
Ik hoef het niet te zienquote:
Het is voorbij voor je het weetquote:
Durf het bijna niet te vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is voorbij voor je het weet
Mij hoef je niet te vragen of ik er ervaring mee heb, dat heb je zelf aan de lijven mogen ondervindenquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen
Vraagteken vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
Ik DM je wel even een linkje naar het beeld materiaal van het oud op nieuw 'feestje'quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Vraagteken vergeten?
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
Precies. Flink duwen past alles.quote:
Als het niet rekt dan scheurt het welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Flink duwen past alles.
😂quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Tja Kermit doet haar ook 1x per jaar anaal he.
1 april, kikker in je bil!
Een gat is een gat ja tochquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Tja Kermit doet haar ook 1x per jaar anaal he.
1 april, kikker in je bil!
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgdquote:
Dat vind ik zielig voor dat varken. Ik denk dat een strijkijzer beter op zijn plaats is. Een heet strijkijzer natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Het is nooit babytijd!quote:
Kill it with fire!quote:
Precies.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het niet rekt dan scheurt het wel
shhhht dat was top secretquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te vragen of ik er ervaring mee heb, dat heb je zelf aan de lijven mogen ondervinden
Zo ik word niet gespaard hier als newbiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Vraagteken vergeten?
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
Iew, een newbie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
shhhht dat was top secret![]()
hoeft niet iedereen te weten dat een schaap bij jou erin heb gestopt
[..]
Zo ik word niet gespaard hier als newbie![]()
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
Precies ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijstjes, excels. We hebben het allemaal
Ik weet hoe het moetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijstjes, excels. We hebben het allemaal
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA wilde nog waarschuwen over die man in die regenjas
Laatst zitten prutsen met excel. Het is dat 'iemand' zo lief was om er een filmpje van te maken omdat het me niet luktequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet
Krijg het alleen slecht georganiseerd
Red me wel
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.
quote:
Ik vind van allesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Laatst zitten prutsen met excel. Het is dat 'iemand' zo lief was om er een filmpje van te maken omdat het me niet lukte.
[..]
[..]![]()
vind je wat?
nou ik komt er niet mee uit de voetenquote:
* Bruikbaar*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
altijd mooi om wat te vinden als het ook bruikbaar is
Geen actieve herinnering aan; zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan; zou ik ook zeggen
ruim begripquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Bruikbaar*
< GoA Swift ff grijnzend door memlane, tnx!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan we het oprekken?
Geen bier meer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit verward en desolaat in zijn koelkast te staren
Staat daar je laptop in?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!quote:
Cola hier...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien snel nog even langs de McDrive?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
not My style!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
Voor zulke noodgevallen (plotseling honger, midden in de nacht) heb ik altijd iets van noedels liggen...quote:
Proost 🥃quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schuift stoel aan en klotst kruik!
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
Ik heb daar als kind boeken over gelezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaakt![]()
Dan zou ik je niet aanraden wat we daarna met die Arabische dek hengst hebben gedaan![]()
Zeker Alibaba en de 40 hoeren........ ik bedoel roversquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb daar als kind boeken over gelezen
aha dat verklaartquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb daar als kind boeken over gelezen
Voluptueuze warme tantes... zo kwamen ze op mij overquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker Alibaba en de 40 hoeren........ ik bedoel rovers![]()
Ik had tijdens mijn jeugd pedagogisch verantwoorden boeken geschreven door schrijvers als Einstein en Oppenheimerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Joewel maar niet als kind boeken waar nijn op doelt
Ik las alleen maar engelstalige boekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn jeugd pedagogisch verantwoorden boeken geschreven door schrijvers als Einstein en Oppenheimer![]()
Je hebt een "n" teveelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn jeugd pedagogisch verantwoorden boeken geschreven door schrijvers als Einstein en Oppenheimer![]()
Ik snap dat jij de tekstuele uitvoeringen nodig had, ik heb de wiskundige boeken gelezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik las alleen maar engelstalige boeken
Beter een N teveel dan een X teveelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een "n" teveel
lezen is zo jaren 50quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat jij de tekstuele uitvoeringen nodig had, ik heb de wiskundige boeken gelezen
Touchéquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lezen is zo jaren 50
tegenwoordig leer je door te doen
*grijnst breed terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grijnst, en geniet van de entré.
een party met sleutels in een grote kom?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*grijnst breed terug.
Haaiii.
* Sally komt net van een gezellige party vandaan![]()
Ja echt hčquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een N teveel dan een X teveel
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een party met sleutels in een grote kom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Had gekund.....
Ware het niet dat ik met de bus was, én ik ben in mn eigen huis terug![]()
![]()
*grinnikleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lezen is zo jaren 50
tegenwoordig leer je door te doen
Dat word gelijk omdraaien iddquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja echt hč
Kwam laatst een hele kolonie N's tegen, ik dacht nog... wat mooi.
Loop ik de bocht om bij de rivierdelta, een kudde X's
Ik wist toen al
Wil je nu weten hoeveel monique kost in het vakantieseizoen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Word je vakantie geld trouwens weer op dezelfde datum gestort? Ik wil dit weekend weer mijn voorjaar vakantie plannen ik wil beetje prijs indicatie hebben
Dit jaar pop up tentje in de tuinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Word je vakantie geld trouwens weer op dezelfde datum gestort? Ik wil dit weekend weer mijn voorjaar vakantie plannen ik wil beetje prijs indicatie hebben
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je nu weten hoeveel monique kost in het vakantieseizoen?
Ik vind dat niet kunnen
Seizoenen zouden niet uit hoeven maken
Normaliter kost ze ¤1.000,- voor het hele seizoen maar voor jou maak ik een FOK! vrienden prijsje van ¤450,- echt fantastischquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je nu weten hoeveel monique kost in het vakantieseizoen?
Ik vind dat niet kunnen
Seizoenen zouden niet uit hoeven maken
Zaken zijn zaken en geld is geld dat had ik je toch al uitgelegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jullie zijn echt erg
zit hier te lachen
kan wel centje gebruiken nu ik de toko ga overkopen hier
Hmmm.. volgens mij ben jij geen gecertificeerde dealerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter kost ze ¤1.000,- voor het hele seizoen maar voor jou maak ik een FOK! vrienden prijsje van ¤450,- echt fantastisch
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter kost ze ¤1.000,- voor het hele seizoen maar voor jou maak ik een FOK! vrienden prijsje van ¤450,- echt fantastisch
Zie! Daar begint het al...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
niet mij verwarren met de prijslijst van muis
heb nog een 'meneer' in de aanbieding die uitgewoond kan wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zaken zijn zaken en geld is geld dat had ik je toch al uitgelegd.
Ow sorry, mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
niet mij verwarren met de prijslijst van muis
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow sorry, mijn oprechte excuses![]()
Ik bedoelde natuurlijk ¤100,00 normale prijs en ¤45,00 FOK! vrienden prijs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:58 schreef Monique___ het volgende:
Vind het weer gezellig om terug te zijn![]()
Ow. Vandaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dm gestuurd![]()
Wb
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik kan het wel lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Vandaar...
Had je dm gestuurd![]()
Wb
En wie ben je dit keer aan het observeren.....?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Observeert vol verbazing, slok rum.
< Grijnst.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
En wie ben je dit keer aan het observeren.....?
*draait cirkeltje met zwart/rode rok, rode body met lange mouwen en zwart overshirt met voile zwiermouwen....![]()
*knipoog terugquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit.... ?
< In de war.
U bent de Franse weg ingeslagen. Daar kunnen we wel iets meequote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alle , nu nog wel... nu je het noemt, eigenlijk wel; een welqome afwisseling.
Is dit Frans...?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U bent de Franse weg ingeslagen. Daar kunnen we wel iets mee![]()
Solitaire is Mijn weg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U bent de Franse weg ingeslagen. Daar kunnen we wel iets mee![]()
Hm, kom dan maar even hier met je Q.... Dan zal ik die eens lustig bewerkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Solitaire is Mijn weg.
En de Q. is Mijn lust.
Laat dat Jullie er echter niet van weerhouden om je uit te leven
wel als dat je hoogst haalbare isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
stingoles français is niet zo moeilijk mensen
Wha! you (S)wich!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, kom dan maar even hier met je Q.... Dan zal ik die eens lustig bewerken
Nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, kom dan maar even hier met je Q.... Dan zal ik die eens lustig bewerken
Ah jij bent nog niet toegekomen aan het gelijkheid en broederschap gedeelte.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wel als dat je hoogst haalbare is
edit gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah jij bent nog niet toegekomen aan het gelijkheid en broederschap gedeelte.
Leer je komend jaar wel
Ik heb daar een liedje over, zelf geschreven. door en ander geplaatstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit gezien![]()
niet nodig heb geen broeders
Dat maakt het moeilijker maar niet onmogelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit gezien![]()
niet nodig heb geen broeders
klinkt als een uitdagingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het moeilijker maar niet onmogelijk
welk dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb daar een liedje over, zelf geschreven. door en ander geplaatst
quote:
Dit zit in het Cantor/Turing probleem. Wanneer weet je of een probleem fundamenteel onoplosbaar is of gewoon extreem moeilijk om op te lossen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klinkt als een uitdaging![]()
hou ik wel van
Do you mean Witch....?quote:
Om eerlijk te zijn.... is er verschil?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Do you mean Witch....?
Or... Switch
De stelling van Tarski kan je daar wellicht bij helpenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit zit in het Cantor/Turing probleem. Wanneer weet je of een probleem fundamenteel onoplosbaar is of gewoon extreem moeilijk om op te lossen?
Uhuh, zeker welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.... is er verschil?
+7quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De stelling van Tarski kan je daar wellicht bij helpen
And definitely not a Slave herequote:
< Knikt begrijpend terwijl hij waarderend kijkt hoe je een wulps rondje draait.quote:
True, maar dat werk was minder fundamenteel aan alles wat daarop volgde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De stelling van Tarski kan je daar wellicht bij helpen
+iets.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:31 schreef Sally het volgende:
*luistert in het donker naar dit mooie, prachtige liedje
dank voor de inspiratie![]()
Omdat je het verkeerde keuzeaxioma hebt gepartitioneerd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar dat werk was minder fundamenteel aan alles wat daarop volgde.
Dat was een bijdrage geen doorbraakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat je het verkeerde keuzeaxioma hebt gepartitioneerd.
+iets?quote:
Hm, van? of vóór?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Een ' ietsje ' erbij van Sally
Dat zie ik toch anders.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een bijdrage geen doorbraak
En nu de rum eens laten staan, en opnieuw schrijven?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft de Turing test niet bijgedragen aan de exporilisatie van quantive funomium??
Is Goa niet altijd wat in de war?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft de Turing test niet bijgedragen aan de exporilisatie van quantive funomium??
< GoA is nu in de war
Hoho, dat telt alleen maar als er een dual cohersieve contamiantie is van speroďdische vloesistoffen, anaal vooral.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders.
tijdens de reductie van de eenheidssfeer van de keuzeaxioma zag men dat de inductieaanname van het lemma deelbaar was wat weer tot een vermeerdering van de inductieaanname heeft gezorgd.
Wegens de inductiehypothese kun je daaruit opmaken dat het duidelijk een doorbraak was!
De originele turing test valt al 20 jaar te faken door het Chinese muur principe. Je hoeft niet te weten wat de betekenis is als je het maar relatief goed kunt beantwoordenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA is nu in de war
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja ja
ietsigs en dan niet weten wat
En dat had jij proefondervindelijk ondervonden bij jezelfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, dat telt alleen maar als er een dual cohersieve contamiantie is van speroďdische vloesistoffen, anaal vooral.
Hč, hč, eindelijk iemand die het uitgangsquint begrijp!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De originele turing test valt al 20 jaar te faken door het Chinese muur principe. Je hoeft niet te weten wat de betekenis is als je het maar relatief goed kunt beantwoorden
klinkt plausibelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]ik kwam net toen ik op de bus stond te wachten dit liedje hier tegen, en luister het nu thuis
Zeg alleen maar dat ik het een mooi en prachtig liedje vind![]()
Dus, eh. Tja.
"iets" ?
Jesus, wat een spelfoutenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, dat telt alleen maar als er een dual cohersieve contamiantie is van speroďdische vloesistoffen, anaal vooral.
Tell Me, dear sally, welke woorden zijn fout gespeld?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Jesus, wat een spelfouten
Ga lekker slapen schatje![]()
Dit wordt niks meer vanaaf
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Jesus, wat een spelfouten
Ga lekker slapen schatje![]()
Dit wordt niks meer vanaaf
Net al deels gedaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tell Me, dear sally, welke woorden zijn fout gespeld?
Whehe - dat GOA gaat posten hier, dat wordt niks meerquote:
Dat jij de woorden niet begrijpt , begrijp ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Net al deels gedaan.
Je wil de inkoppertjes hebben he? Dat ik het voor je ga uitspellen![]()
Nah - niet slaafs genoeg voor
Mooie woorden!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehe - dat GOA gaat posten hier, dat wordt niks meer
Iig niet in deze eclectische en uitermate erudiete discussie
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat jij de woorden niet begrijpt , begrijp ik.
Ooit!
Muts.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie woorden!
Ik houd van mooie woorden.
PS: De woorden hč, niet de text tekst!
quote:
Personal Jesus is geweldig met dat optreden!quote:
wow...quote:
Ja ik wil een 2e bakkie nemen, maar de koters hier hebben me in 1000 stukjes gezaagd en nu kan ik niet meer lopen of iets pakken!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow...
Ik word graag wakker met koffie
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil een 2e bakkie nemen, maar de koters hier hebben me in 1000 stukjes gezaagd en nu kan ik niet meer lopen of iets pakken!
(Vreemd genoeg kan ik nog wel typen!)
Is Dennis Schouten transgender?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het boegbeeld voor transgender in Nederland.
Nee die is suďcidaal.quote:
Wie?quote:
Één of andere suďcidale celebrity. Was laatst in het nieuws.quote:
Hey ToTquote:
Ach ups en downs he.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToTalles goed daar en met mini?
O klinkt niet fijn ups en downs, hoop dat de ups mee zijn dan de downsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ups en downs he.
Met Mini gaat het prima; die zit hier weer leuk te spelen met zijn vriendinnetje.
En daarzo?
Meh, ik probeer positief te blijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O klinkt niet fijn ups en downs, hoop dat de ups mee zijn dan de downs
Leuk dat hij vaak met vriendinnetjes speelt heeft hij ook wel vriendjes?
Hier gaat alles goed, Gisteren opgepast op de kleinste die is alweer 2 jaar
Je komt ogen en oren tekort...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik probeer positief te blijven.
Maar Mini-ToT met z'n bezoek zorgen daar wel voor!
Op school heeft hij wel vriendjes, maar hij speelt het liefst met dit meisje.
Leuk, dat oppassen voor zo'n kleine!
Ik had juist gehoord dat hij een biologische hamster was die zich identificeerde als bipolaire eendquote:
Ow dit is nog een HEEL milde omschrijving van wat er hier gebeurt hoor!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt ogen en oren tekort...
Zo zitten ze nog netjes in de speelhoek in de kamer, 2 tellen later hoor je ze ineens in de gang donderjagen...![]()
En dan toch maar even checken of de boel heel blijft daar...
En dan willen ze dat je met ze meedoet... "nee, papa moet even bellen hoor, ga maar naar beneden"quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef ToT het volgende:
Gigantische speelgoedexplosie door de hele woonkamer en keuken, dan ga je maar even naar boven om rustig een telefoontje te plegen tot de drukte beneden wat verminderd is....en ineens komen ze met alle speelgoed e.d. naar boven om het allemaal netjes op te ruimen!
Haha oh ik doe hier de hele tijd mee!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan willen ze dat je met ze meedoet... "nee, papa moet even bellen hoor, ga maar naar beneden"
"NEEEEEEE"
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik probeer positief te blijven.
Maar Mini-ToT met z'n bezoek zorgen daar wel voor!
Op school heeft hij wel vriendjes, maar hij speelt het liefst met dit meisje.
Leuk, dat oppassen voor zo'n kleine!
Oh wow! Wonder?!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef ToT het volgende:
Gigantische speelgoedexplosie door de hele woonkamer en keuken, dan ga je maar even naar boven om rustig een telefoontje te plegen tot de drukte beneden wat verminderd is....en ineens komen ze met alle speelgoed e.d. naar boven om het allemaal netjes op te ruimen!
Haha ja het vriendinnetje zei: "Samen spelen, samen delen, ÉN samen pruimen!"quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wow! Wonder?!
Ze leren het goed!
Geniet er maar van, want over een paar jaar willen ze dat je zo ver als mogelijk weg blijftquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan willen ze dat je met ze meedoet... "nee, papa moet even bellen hoor, ga maar naar beneden"
"NEEEEEEE"
Ook een koffie-infuus voor jou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef Sally het volgende:
Hier wat minder 'dansend'...
Ik kom maar niet op gang, lol.
Ik raak hier niks aan tot de mormels boven liggen te maffen.quote:
Spelen die vriendinnetjes zo lang bij jullie?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik raak hier niks aan tot de mormels boven liggen te maffen.
Ze zijn nu aardig aan het inkakken, maar ik denk dat dat over een minuut of 10 wel weer anders zal zijn!
Deze blijft logeren!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spelen die vriendinnetjes zo lang bij jullie?
Jemig wat een druktequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze blijft logeren!2 nachtjes.
Heeft al 4x eerder hier gelogeerd!
Nu aan de koffiequote:
Lovkequote:
Tijd voor het avondeten. Gister pizza gehad, dus nu maar iets anders. Even kijken nog...quote:
Gegroetquote:
Nu iets gezonds?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor het avondeten. Gister pizza gehad, dus nu maar iets anders. Even kijken nog...
Wat zet jij op tafel? Of heb je zelfs al gegeten?
Zelf maar opeten dan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
Het vlees van gisteren viel totaal niet in de smaak; te pittig.
Ups en downs, maar ik vermaak me prima hier met knabbelende koters hier op de bank.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?
Ja ik heb al 3 van de 5 lapjes op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf maar opeten dan!
Ik hou ook niet van pittig
Ja, het wordt een stoommaaltijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu iets gezonds?
Ik heb het al weer op maar ik had een shaslick en een raspatatspeciaal
Lekker chippiesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs, maar ik vermaak me prima hier met knabbelende koters hier op de bank.Klein bakje chips in hun klauwtjes en Huize Herrie kijken!
Spaghetti is ook altijd lekker. Of macaroni.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier spaghetti klaargemaakt.
Vriendinnetje van Mini-ToT vond het heerlijk!
Het vlees van gisteren viel totaal niet in de smaak; te pittig.Maar dat had ik weer goed gemaakt met een goedkope pizza Margaritha waar ik zelf allerlei ingrediënten op gegooid had.
Dat is altijd wel lekker en gezondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het wordt een stoommaaltijd.
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou nou, terug sturen naar eigen land is ook wel goed hoor, Geertje!
* TheStigsDutchCousin grabs shotgunquote:
Het is heerlijk en idd gezond. En ook makkelijk 'te bereiden'. Maar jullie zijn dat inmiddels wel gewendquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is altijd wel lekker en gezond
Vond je het leuk?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst
Ja ach maakt niet uit toch.. maar kook je dan helemaal nooit of af en toe wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is heerlijk en idd gezond. En ook makkelijk 'te bereiden'. Maar jullie zijn dat inmiddels wel gewend
Soms wel. En dan altijd zo'n tweepersoonsgerecht, gelijk voor 2 dagen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ach maakt niet uit toch.. maar kook je dan helemaal nooit of af en toe wel?
Dat scheelt dan idd weer een dag kokenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms wel. En dan altijd zo'n tweepersoonsgerecht, gelijk voor 2 dagen.
Al die kut buitenlanders moeten gewoon terug naar Frieslandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou nou, terug sturen naar eigen land is ook wel goed hoor, Geertje!
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat scheelt dan idd weer een dag koken
Zou je dat concept ook even aan mijn muis willen komen uitleggen? Die vreet alleen al genoeg weg voor een gezin van 10 personenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Plus eigenlijk is alles in de supermarkt gericht op 2 of meer personen. Echt iets koken voor 1 persoon is lastig.
Neem bijvoorbeeld kippenvlees: de kleinste bakjes zijn al minstens 250 gram.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat concept ook even aan mijn muis willen komen uitleggen? Die vreet alleen al genoeg weg voor een gezin van 10 personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |