quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan we het oprekken?
Geen bier meer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit verward en desolaat in zijn koelkast te staren
Staat daar je laptop in?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cola hier...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien snel nog even langs de McDrive?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
not My style!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
Voor zulke noodgevallen (plotseling honger, midden in de nacht) heb ik altijd iets van noedels liggen...quote:
Proost 🥃quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schuift stoel aan en klotst kruik!
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
shhhht dat was top secret![]()
hoeft niet iedereen te weten dat een schaap bij jou erin heb gestopt
[..]
Zo ik word niet gespaard hier als newbie![]()
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
Ik heb daar als kind boeken over gelezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaakt![]()
Dan zou ik je niet aanraden wat we daarna met die Arabische dek hengst hebben gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |