Precies ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijstjes, excels. We hebben het allemaal
Ik weet hoe het moetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijstjes, excels. We hebben het allemaal
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA wilde nog waarschuwen over die man in die regenjas
Laatst zitten prutsen met excel. Het is dat 'iemand' zo lief was om er een filmpje van te maken omdat het me niet luktequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet
Krijg het alleen slecht georganiseerd
Red me wel
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.
quote:
Ik vind van allesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Laatst zitten prutsen met excel. Het is dat 'iemand' zo lief was om er een filmpje van te maken omdat het me niet lukte.
[..]
[..]![]()
vind je wat?
nou ik komt er niet mee uit de voetenquote:
* Bruikbaar*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
altijd mooi om wat te vinden als het ook bruikbaar is
Geen actieve herinnering aan; zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
shhhht dat was top secret![]()
hoeft niet iedereen te weten dat een schaap bij jou erin heb gestopt
[..]
Zo ik word niet gespaard hier als newbie![]()
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan; zou ik ook zeggen
ruim begripquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Bruikbaar*
< GoA Swift ff grijnzend door memlane, tnx!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan we het oprekken?
Geen bier meer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit verward en desolaat in zijn koelkast te staren
Staat daar je laptop in?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cola hier...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien snel nog even langs de McDrive?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
not My style!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
Voor zulke noodgevallen (plotseling honger, midden in de nacht) heb ik altijd iets van noedels liggen...quote:
Proost 🥃quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schuift stoel aan en klotst kruik!
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
shhhht dat was top secret![]()
hoeft niet iedereen te weten dat een schaap bij jou erin heb gestopt
[..]
Zo ik word niet gespaard hier als newbie![]()
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
Ik heb daar als kind boeken over gelezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaakt![]()
Dan zou ik je niet aanraden wat we daarna met die Arabische dek hengst hebben gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |