Mij hoef je niet te vragen of ik er ervaring mee heb, dat heb je zelf aan de lijven mogen ondervindenquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen
Vraagteken vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
Ik DM je wel even een linkje naar het beeld materiaal van het oud op nieuw 'feestje'quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Vraagteken vergeten?
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
Precies. Flink duwen past alles.quote:
Als het niet rekt dan scheurt het welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Flink duwen past alles.
😂quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Tja Kermit doet haar ook 1x per jaar anaal he.
1 april, kikker in je bil!
Een gat is een gat ja tochquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Tja Kermit doet haar ook 1x per jaar anaal he.
1 april, kikker in je bil!
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgdquote:
Dat vind ik zielig voor dat varken. Ik denk dat een strijkijzer beter op zijn plaats is. Een heet strijkijzer natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Die engnek gun ik een heel varken in zijn reet
Het is nooit babytijd!quote:
Kill it with fire!quote:
Precies.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het niet rekt dan scheurt het wel
shhhht dat was top secretquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te vragen of ik er ervaring mee heb, dat heb je zelf aan de lijven mogen ondervinden
Zo ik word niet gespaard hier als newbiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Vraagteken vergeten?
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
Iew, een newbie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
shhhht dat was top secret![]()
hoeft niet iedereen te weten dat een schaap bij jou erin heb gestopt
[..]
Zo ik word niet gespaard hier als newbie![]()
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |