SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hij was begonnen met peterselie verkopen, maar zij heeft hem aangezet om deathflowers en orchideeen te verkopen. Dus eigenlijk zijn ze samen rijk geworden. Mijn zijn carriere als chef was gewoon kut vanwege de tijden en ik denk dat zij beter is met schrijven en geld met boeken kan verdienen (naast hun tuin)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso met een rijke man laten trouwen
Sommigen zijn daar heel goed inquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sim is gewoon heel goed in de liefde
quote:
De 2e valium geven, rust in huis!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:04 schreef ToT het volgende:
Verhaaltje voorgelezen, koter 1 is halverwege in slaap gedonderd terwijl koter 2 de dikste lol had over hoe ik het met allerlei stemmetjes voorlas en die ligt nu nog steeds te hyperen naast koter 1.Die wordt gelukkig niet wakker.
Ik hoor een vermoeide kuch, die zal zo ook wel slapen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De 2e valium geven, rust in huis!
Die engnek gun ik een heel varken in zijn reetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Die engnek gun ik een heel varken in zijn reet
Dat gaat toch nooit passenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
met het spit er nog aan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Graag Voor DJMOquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
Gvd lukt me steeds niet, ben vergeten hoe het hier precies moest![]()
Ik hoef het niet te zienquote:
Het is voorbij voor je het weetquote:
Durf het bijna niet te vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is voorbij voor je het weet
Mij hoef je niet te vragen of ik er ervaring mee heb, dat heb je zelf aan de lijven mogen ondervindenquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen
Vraagteken vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2
Ik DM je wel even een linkje naar het beeld materiaal van het oud op nieuw 'feestje'quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Vraagteken vergeten?
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
Precies. Flink duwen past alles.quote:
Als het niet rekt dan scheurt het welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. Flink duwen past alles.
😂quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Tja Kermit doet haar ook 1x per jaar anaal he.
1 april, kikker in je bil!
Een gat is een gat ja tochquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
Tja Kermit doet haar ook 1x per jaar anaal he.
1 april, kikker in je bil!
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgdquote:
Dat vind ik zielig voor dat varken. Ik denk dat een strijkijzer beter op zijn plaats is. Een heet strijkijzer natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Het is nooit babytijd!quote:
Kill it with fire!quote:
Precies.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het niet rekt dan scheurt het wel
shhhht dat was top secretquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te vragen of ik er ervaring mee heb, dat heb je zelf aan de lijven mogen ondervinden
Zo ik word niet gespaard hier als newbiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
Vraagteken vergeten?
Zo ja; nee.
Zo nee; vertel?
Iew, een newbie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
shhhht dat was top secret![]()
hoeft niet iedereen te weten dat een schaap bij jou erin heb gestopt
[..]
Zo ik word niet gespaard hier als newbie![]()
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
Precies ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijstjes, excels. We hebben het allemaal
Ik weet hoe het moetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijstjes, excels. We hebben het allemaal
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA wilde nog waarschuwen over die man in die regenjas
Laatst zitten prutsen met excel. Het is dat 'iemand' zo lief was om er een filmpje van te maken omdat het me niet luktequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet
Krijg het alleen slecht georganiseerd
Red me wel
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ziet een snoepje liggen en steekt het snel in zijn mond.
quote:
Ik vind van allesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Laatst zitten prutsen met excel. Het is dat 'iemand' zo lief was om er een filmpje van te maken omdat het me niet lukte.
[..]
[..]![]()
vind je wat?
nou ik komt er niet mee uit de voetenquote:
* Bruikbaar*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
altijd mooi om wat te vinden als het ook bruikbaar is
Geen actieve herinnering aan; zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan; zou ik ook zeggen
ruim begripquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
* Bruikbaar*
< GoA Swift ff grijnzend door memlane, tnx!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaan we het oprekken?
Geen bier meer?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit verward en desolaat in zijn koelkast te staren
Staat daar je laptop in?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!quote:
Cola hier...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien snel nog even langs de McDrive?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat was al even op... Koffie met een scheutje rum nu... maar heb trek!
not My style!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien snel nog even langs de McDrive?
Voor zulke noodgevallen (plotseling honger, midden in de nacht) heb ik altijd iets van noedels liggen...quote:
Proost 🥃quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schuift stoel aan en klotst kruik!
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Jup ? was ik vergetuh
Ik heb daar als kind boeken over gelezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owww, jij hebt alleen nog dat schaap meegemaakt![]()
Dan zou ik je niet aanraden wat we daarna met die Arabische dek hengst hebben gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |