Oh, niet weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nummel negen-en-sestich.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, niet weer?Hij is weer helemaal wil aan het gaan met zijn muis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Mario?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal wil aan het gaan met zijn muis?
[..]
Oh, niet weer?Volgens mij volg jij DTS meer dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oh, niet weer?JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij DTS meer dan ik
[..]
Oh, niet weer?En dan aandacht van sjwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zullen vast mensen zijn die hem een beetje proberen uit te lokken, dat is natuurlijk flauw. Dat hij mensen willekeurig voor "du hund" uitmaakt draagt daar natuurlijk wel aan mee. Ik heb alleen weinig sympathie voor hem aangezien hij mij ook diverse keren voor de meest verschrikkelijke dingen heeft uitgemaakt.quote:
Ja juist omdat hij veel doordramt en snel uit zijn slof schiet, gaan mensen hem plagen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die hem een beetje proberen uit te lokken, dat is natuurlijk flauw. Dat hij mensen willekeurig voor "du hund" uitmaakt draagt daar natuurlijk wel aan mee. Ik heb alleen weinig sympathie voor hem aangezien hij mij ook diverse keren voor de meest verschrikkelijke dingen heeft uitgemaakt.
Wil je erover pratenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast mensen zijn die hem een beetje proberen uit te lokken, dat is natuurlijk flauw. Dat hij mensen willekeurig voor "du hund" uitmaakt draagt daar natuurlijk wel aan mee. Ik heb alleen weinig sympathie voor hem aangezien hij mij ook diverse keren voor de meest verschrikkelijke dingen heeft uitgemaakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso met een rijke man laten trouwenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik wil doen met mijn echtpaar. Hem laten sterven zodat zij een nieuwe partner kan nemen? Zij werkt en hij is al een oude man die voor hun kind zorgt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]Zeikbeer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Geloof dat je gevoeltje gekwetst hebtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ergens in een tong80-topic of zo, toch?Ik weet het niet eens meer.
Ow...quote:
Neu. Goed geheugen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij DTS meer dan ik
Dat is de béste aandacht, in DTSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |