Ook een koffie-infuus voor jou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:36 schreef Sally het volgende:
Hier wat minder 'dansend'...
Ik kom maar niet op gang, lol.
Ik raak hier niks aan tot de mormels boven liggen te maffen.quote:
Spelen die vriendinnetjes zo lang bij jullie?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik raak hier niks aan tot de mormels boven liggen te maffen.
Ze zijn nu aardig aan het inkakken, maar ik denk dat dat over een minuut of 10 wel weer anders zal zijn!
Deze blijft logeren!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spelen die vriendinnetjes zo lang bij jullie?
Jemig wat een druktequote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze blijft logeren!2 nachtjes.
Heeft al 4x eerder hier gelogeerd!
Nu aan de koffiequote:
Lovkequote:
Tijd voor het avondeten. Gister pizza gehad, dus nu maar iets anders. Even kijken nog...quote:
Gegroetquote:
Nu iets gezonds?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor het avondeten. Gister pizza gehad, dus nu maar iets anders. Even kijken nog...
Wat zet jij op tafel? Of heb je zelfs al gegeten?
Zelf maar opeten dan!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
Het vlees van gisteren viel totaal niet in de smaak; te pittig.
Ups en downs, maar ik vermaak me prima hier met knabbelende koters hier op de bank.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t daar?
Ja ik heb al 3 van de 5 lapjes op.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf maar opeten dan!
Ik hou ook niet van pittig
Ja, het wordt een stoommaaltijd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu iets gezonds?
Ik heb het al weer op maar ik had een shaslick en een raspatatspeciaal
Lekker chippiesquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ups en downs, maar ik vermaak me prima hier met knabbelende koters hier op de bank.Klein bakje chips in hun klauwtjes en Huize Herrie kijken!
Spaghetti is ook altijd lekker. Of macaroni.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier spaghetti klaargemaakt.
Vriendinnetje van Mini-ToT vond het heerlijk!
Het vlees van gisteren viel totaal niet in de smaak; te pittig.Maar dat had ik weer goed gemaakt met een goedkope pizza Margaritha waar ik zelf allerlei ingrediënten op gegooid had.
Dat is altijd wel lekker en gezondquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het wordt een stoommaaltijd.
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou nou, terug sturen naar eigen land is ook wel goed hoor, Geertje!
* TheStigsDutchCousin grabs shotgunquote:
Het is heerlijk en idd gezond. En ook makkelijk 'te bereiden'. Maar jullie zijn dat inmiddels wel gewendquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is altijd wel lekker en gezond
Vond je het leuk?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst
Ja ach maakt niet uit toch.. maar kook je dan helemaal nooit of af en toe wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is heerlijk en idd gezond. En ook makkelijk 'te bereiden'. Maar jullie zijn dat inmiddels wel gewend
Soms wel. En dan altijd zo'n tweepersoonsgerecht, gelijk voor 2 dagen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ach maakt niet uit toch.. maar kook je dan helemaal nooit of af en toe wel?
Dat scheelt dan idd weer een dag kokenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms wel. En dan altijd zo'n tweepersoonsgerecht, gelijk voor 2 dagen.
Al die kut buitenlanders moeten gewoon terug naar Frieslandquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou nou, terug sturen naar eigen land is ook wel goed hoor, Geertje!
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat scheelt dan idd weer een dag koken
Zou je dat concept ook even aan mijn muis willen komen uitleggen? Die vreet alleen al genoeg weg voor een gezin van 10 personenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Plus eigenlijk is alles in de supermarkt gericht op 2 of meer personen. Echt iets koken voor 1 persoon is lastig.
Neem bijvoorbeeld kippenvlees: de kleinste bakjes zijn al minstens 250 gram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |