Voluptueuze warme tantes... zo kwamen ze op mij overquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker Alibaba en de 40 hoeren........ ik bedoel rovers![]()
Ik had tijdens mijn jeugd pedagogisch verantwoorden boeken geschreven door schrijvers als Einstein en Oppenheimerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Joewel maar niet als kind boeken waar nijn op doelt
Ik las alleen maar engelstalige boekenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn jeugd pedagogisch verantwoorden boeken geschreven door schrijvers als Einstein en Oppenheimer![]()
Je hebt een "n" teveelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn jeugd pedagogisch verantwoorden boeken geschreven door schrijvers als Einstein en Oppenheimer![]()
Ik snap dat jij de tekstuele uitvoeringen nodig had, ik heb de wiskundige boeken gelezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik las alleen maar engelstalige boeken
Beter een N teveel dan een X teveelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt een "n" teveel
lezen is zo jaren 50quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat jij de tekstuele uitvoeringen nodig had, ik heb de wiskundige boeken gelezen
Touchéquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lezen is zo jaren 50
tegenwoordig leer je door te doen
*grijnst breed terug.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grijnst, en geniet van de entré.
een party met sleutels in een grote kom?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:45 schreef Sally het volgende:
[..]
*grijnst breed terug.
Haaiii.
* Sally komt net van een gezellige party vandaan![]()
Ja echt hèquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een N teveel dan een X teveel
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een party met sleutels in een grote kom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Had gekund.....
Ware het niet dat ik met de bus was, én ik ben in mn eigen huis terug![]()
![]()
*grinnikleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lezen is zo jaren 50
tegenwoordig leer je door te doen
Dat word gelijk omdraaien iddquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja echt hè
Kwam laatst een hele kolonie N's tegen, ik dacht nog... wat mooi.
Loop ik de bocht om bij de rivierdelta, een kudde X's
Ik wist toen al
Wil je nu weten hoeveel monique kost in het vakantieseizoen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Word je vakantie geld trouwens weer op dezelfde datum gestort? Ik wil dit weekend weer mijn voorjaar vakantie plannen ik wil beetje prijs indicatie hebben
Dit jaar pop up tentje in de tuinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Word je vakantie geld trouwens weer op dezelfde datum gestort? Ik wil dit weekend weer mijn voorjaar vakantie plannen ik wil beetje prijs indicatie hebben
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je nu weten hoeveel monique kost in het vakantieseizoen?
Ik vind dat niet kunnen
Seizoenen zouden niet uit hoeven maken
Normaliter kost ze ¤1.000,- voor het hele seizoen maar voor jou maak ik een FOK! vrienden prijsje van ¤450,- echt fantastischquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je nu weten hoeveel monique kost in het vakantieseizoen?
Ik vind dat niet kunnen
Seizoenen zouden niet uit hoeven maken
Zaken zijn zaken en geld is geld dat had ik je toch al uitgelegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jullie zijn echt erg
zit hier te lachen
kan wel centje gebruiken nu ik de toko ga overkopen hier
Hmmm.. volgens mij ben jij geen gecertificeerde dealerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter kost ze ¤1.000,- voor het hele seizoen maar voor jou maak ik een FOK! vrienden prijsje van ¤450,- echt fantastisch
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Normaliter kost ze ¤1.000,- voor het hele seizoen maar voor jou maak ik een FOK! vrienden prijsje van ¤450,- echt fantastisch
Zie! Daar begint het al...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
niet mij verwarren met de prijslijst van muis
heb nog een 'meneer' in de aanbieding die uitgewoond kan wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zaken zijn zaken en geld is geld dat had ik je toch al uitgelegd.
Ow sorry, mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
niet mij verwarren met de prijslijst van muis
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow sorry, mijn oprechte excuses![]()
Ik bedoelde natuurlijk ¤100,00 normale prijs en ¤45,00 FOK! vrienden prijs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:58 schreef Monique___ het volgende:
Vind het weer gezellig om terug te zijn![]()
Ow. Vandaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je dm gestuurd![]()
Wb
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik kan het wel lezenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Vandaar...
Had je dm gestuurd![]()
Wb
En wie ben je dit keer aan het observeren.....?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Observeert vol verbazing, slok rum.
< Grijnst.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
En wie ben je dit keer aan het observeren.....?
*draait cirkeltje met zwart/rode rok, rode body met lange mouwen en zwart overshirt met voile zwiermouwen....![]()
*knipoog terugquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit.... ?
< In de war.
U bent de Franse weg ingeslagen. Daar kunnen we wel iets meequote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alle , nu nog wel... nu je het noemt, eigenlijk wel; een welqome afwisseling.
Is dit Frans...?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U bent de Franse weg ingeslagen. Daar kunnen we wel iets mee![]()
Solitaire is Mijn weg.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U bent de Franse weg ingeslagen. Daar kunnen we wel iets mee![]()
Hm, kom dan maar even hier met je Q.... Dan zal ik die eens lustig bewerkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Solitaire is Mijn weg.
En de Q. is Mijn lust.
Laat dat Jullie er echter niet van weerhouden om je uit te leven
wel als dat je hoogst haalbare isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
stingoles français is niet zo moeilijk mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |